Sonradan edinilmiş bir kötü alışkanlık da olabilir. Sigara, alkol, kumar vb.

Sonradan edinilmiş bir kötü alışkanlık da olabilir. Sigara, alkol, kumar vb.

Bazı erkeklere öyle yakışıyor ki sigara içmek, daha da bir karizmatik oluyorlar, o nasıl sigara içiş var ya, eriyip bitiyorum.

Öpüşme esnasındayken de sigara içse sorun etmem, hatta bazı erkeklerin sigara içişi tahrik ediyor beni 🚬
Alkol ve kumar gibi alışkanlıkları olan kişiye hayatımda yer vermek istemem lakin sigara bağımlısı da olsun istemem aslında, tek tük arada içse iyi, sonuçta sigara kişinin sağlığına olumsuz etki ediyor ama başlangıçta da dediğim gibi bazı erkekler öyle güzel sigara içiyor ki , izlemeye doyamıyorum🫠
sigara zararlı
ALKOL DAHA ZARARLI
bu alışkanlıkları geçtim, bıraktırmak için yardımcı olmak istediğinde de şey demeleri yok mu'' ya canm bırakamıyorum ben'' nasıl bırakamıyorsun? doğduğundan beri mi içiyorsun mk, irade meselesi, ama ne yazık ki çoğunluk iradelerini çiğneyip anlık keyfe yenik düşüyor, istemeyen insan bağımlı olmaz kardeş
Sevgilimin herhangi bir şeye bağımlı olması onun karakterinden bir zayıflık göstergesidir. "Güçlü karakter" ilkem ihlal edilmiş olur ve soğurum.
Gerçi hayali sevgililerim varken zaten ihtiyacım yok ^-^
Hayır tabi ki de ben soğumazdım hiç bir şejkilde çünkü benim de sigara gibi çok kötü ve zararlı bir alışkanlığım var bu yüzden de kendine zarar vermediği sürece ya da bana zarar vermediği sürece istediği alışkanlığı sahip olabilir diye düşünüyorum ben burada önemli olan aşık olmak anlaşmak ve mutlu olmaktır bence. bunlar olduğu sürece alkol de alır sigara da içer karışmam zaten karışılmaması gerekiyor diye düşünüyorum ben her zaman için
çünkü seven her şekilde sever
Cevap
5Cevap
Nasi kötü alisklanlik olduguna bagli, oturup benim aliskanligm var her kizin g 0tne bakiyom diyosa sogumalik bisi
O daha çok sapıklık gibi
Yani belli olmaz insanlara sapik seylerni bu benim huyum beni böyle kabul et diyebilir yalan degil her haliyle kabul eden yeterki ayrilmasn benk sevsin diye ugrasan kadinlar var
Bir sigaram var, karşı taraf içiyorsa bir şey demeye de hakkım yok o yüzden ama daha fazlası olsun istemem.
Yani alkol sigara bir derece anlaşılabilir törpülenebilir de tabi kumar vb durumlar soğumaya neden olabilecek alışkanlıklar.
İhanet etmediği sürece soğumam zaten etmez de gözü benden başkasını görmez
Sigara harici düzenli kötü alışkanlığı olan birini hayatımda tutmam
Sigara, kumar, uyuşturucu gibi bağımlılıkları varsa soğurum.
Eğer bırak dediğimde bırakmayacaksa onunla devam etmem. Sigara hariç diğerlerini içmemeli.
sigara değil de alkol dozunda olmazsa ve kumar zaten baya riskli soğutur
Baştan konuşulduğu zaman gerek kalmaz böyle şeylere.
Eğer sevgilimin evinde farklı bir şeyi ailesi pudra şekeri zannedip tatlının üzerine döküp yedikten sonra havada ters takla atıyorsa durup bir düşünmek lazım
Sigara dışında bir bağımlılığı olan biriyle olmam.
Olmaz onu her haliyle severim 🫶🏻
Kumar en kötüsü evlerden ırak
İkimizde alkolde sigarada içiyoruz sorun olmuyor.
Sigara ok, beraberde içeriz fakat diğerleri olmaz
Evet.
tabi ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?