
Sevgiliniz bir anda yolun kenarına çekip "in manzarayı seyredelim" diye kandırıp sizi öpse tepkiniz ne olur 🤔

Sevgiliniz bir anda yolun kenarına çekip "in manzarayı seyredelim" diye kandırıp sizi öpse tepkiniz ne olur 🤔
Bence çok severdim. beni öpmesi için aslında sürpriz yapmasına gerek yok bunun için zaten istemesi yeterli olurdu. bende sevgilime küçük sürprizler yapmayı severdim bu şekilde. çünkü bazen öyle anlar gelir ki bir sarılma ya da bir öpmek bütün dertlerini unutturur insanın bence. araç ile giderken hem öperdi beni hem de manzara izlerdik ikisini birden yapabiliriz diye düşünüyorum ben :D
Cevap
0Cevap
Onu yapam ben olurum :D
niye kandırıyor ki direkt öpsün bahane mi lazım 🙄
Valla onu seni öpen adama sor 😄
Bir kere öptün ikinin hatırı kaldı derim ehehdhd
Öpmeye devam ederim belki biraz okşama vb şeylerde olur
Ben ztn yapacak kişiyle beni kandiracak kişiyi bilirim ve gitmem birisi birkeresinde manzaraya cikallimi dedi çıktık arabayla valla sadece sarıldı başka hiçbir şey yapmadı
Karşılık veririm jsjsfs
Benim başıma gelmişti hahahaha hiç unutmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?