Hepimizin normalde yapmayacağı ama birini sevdigi zaman yapabileceği şeyler vardır hayatta.
Birini sevdiğiniz zaman, "yapmam" dediğiniz neyi yaparsınız mesela? 🐞

Hepimizin normalde yapmayacağı ama birini sevdigi zaman yapabileceği şeyler vardır hayatta.
Birini sevdiğiniz zaman, "yapmam" dediğiniz neyi yaparsınız mesela? 🐞

Ben sevdiğim aşık olduğum kadın için yapmam diyeceğim her şeyi yapardım çünkü orada durum farklı olurdu benim için. çünkü birini sevdiğiniz zaman onun için her şeyi yaparsınız sırf o mutlu olsun üzülmesin diye ya da onu korursunuz her zaman için bende o yüzden de sevgilim veya eşim için her şeyi yapardım sonuna kadar. tabi ki de canımı bile verirdim sevdiğim kadın için. yeter ki o iyi olsun. her seven insanda eminim yapardı bence
Özsaygımı zedeleyecek bir şeyi yapmam (Dış görünüşüme inançlarıma sosyal hayatıma vs müdahale ettirmem) onun dışında ne isterse yaparım ya onu mu kırıcam😅 Mesela benden rica ettiği için nişanlı değilken de yüzük takıyordum normalde çok gülerdim bunlar da kendi kendilerine gelin güvey olmuş falan diye ama insan gayet de yapıyormuş yani😂
Ben ki odun ve asla bir adam için gözyaşı dökmem dedim döktüm. Ben asla birine kapilmam dedim kapıldım. Ben asla bana mesaj atmadı umursamam silerim dedim hayat beni sildi 😂 bundan daha fazla arttıran var mı?
Ahahaha 😂
Yaw video gülümsetti.. Büyük konuşmak istemiyorum ama emir verildiğinde sakin kalamam ya da beni izlediğinde seve seve ona bakamam gibime geliyor. Tersi çıkar baya dellenirim tabi
Ahahah çok merak ediyorum seni başına geldiğinde 😂
Bütün söylediklerimi yutacağım sanırım o gün jdnsnxnx
Sanırım değil kesin skxjdhd
Fkkdjdjje
Cevap
9Cevap
Yapmam dediğim her şeyi yaparım :D aşktan gözlerim kör olsun yeter
Bazı kalıplarım var.. Onları kaybedemem.. Onun dışında esneklik tanıdığım durumlar var elbette..
Buna fedakarlık diyorum ben ki sevgi diyorsak yapmamız lazım..
Özgür bir kişiliğim var deyip nereye gittiğimi söylemem demiştim ama söylemişliğim var. Ne ben onun peşinden gideceğim biraz da o bana gelsin dediğim anda ben ona koşa koşa gidiyordum.
Hak etmeyen birisiymiş, şimdi onu anladım 😏
şu an için "yapmam" kısmındayım. Gelsin yaptırsın 🤭🤷
Meydan okuma ha? 😂
Yüksekten korkarım ama lunaparktaki dönme dolapta seni öpeceğim dese.. binerim ya 🤣
😂😂😂
😂
Birini sevip aşık olduğum zaman gözüm kör oluyor.. Yapmam dediğim ne varsa yapıyorum, yaptım.. İnsanin gözünün kör oluyor adeta..
Onun için herşeyi yaparım her türlü fedakarlığı göze alırım yeterki fedakarlığımın sonucu vefasızlık olmasın..
Geceler boyu uykusuz kalabilirim mesela, aç kalabilirim bu ona bir şey katmaz ama yapabileceklerim böyle
Pek yapmam deedegim seyleri yapamm ama. cok fedakarlik gosterdom normalde bu kdar fedakarda olmazdm asla ama yaptkm pismanmiyim evettr😃😃
Öyle bir takıntım yok yapmayacağım şeyleri kimse yaptıramaz da zaten
Kendimden bile geçerim... kıymeti var mı bilemiyorum
Yapmam dediğim çoğu şeyi yapmıştım. Bende kalsınlar😅
Cinli korku filmleri izlemem derdim izledim. s
Wow wow wow 😂
Yapmam dedigim ne var aklıma gelmedi :/
Çayı şekersiz içmem derim ama içerim 😂
Sevgilim için normalde yapacağım şeyleri de yapmam
Makarna yapmayı bilmiyorum ama onun için öğrenirim
her şey olabilir aşkın gözü kördür
Sevdiğim insan için herşeyi yaparım
hiçbir şey
yapmam dediğim herşeyi yaparım sanırım 😅
Kahve içerim
Herkes yapar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?