Sevgilime "boynunu öpmek istiyorum" dedim, şimdi utandım. Sizce unuttu mu?

Gece yazmıştım... O da anında cevap verdi... Şimdi çok utanıyorum pişmanim onu dediğime.. tamam seviyorum ama bunu dememeliydim

Sevgilime "boynunu öpmek istiyorum" dedim, şimdi utandım. Sizce unuttu mu?
Cevapla