İleri seviye ise zaten sonum belli son günlerimi onunla geçiririm ve söylerdim de ileri seviye 2 3 aya ölücem diye vs. Başlangıç seviyesi ise bana sonuna kadar destek olurdu gerçekten seviyorsa tabii o da
Evet ben söylerdim ama ayrılmak isterdim çünkü kanser olduğum için öleceğim için eşimin bilerek benimle evlenmesini istemezdim. çünkü yalnız kalırdı ve acı çekerdi. beni kaybedeceğim için de onun hayatından çıkmak isterdim ona yük olmamak için. ama eğer benden vaz geçmiyorsa ne olursa olsun kansere rağmen yanımdaysa da kalan her saniyemi onunla geçirmek isterdim
Allah korusun Söylerdim tabiki niye saklayayım. Gizlim saklım olmaz hele böyle bir şeyi hiç saklamam. Kanser olduk diye ayrılacak hali yok ya beraber mıtlu oluruz mutlulukla atlatırız
Neden söylemiyim ki eşim olmuş sonuçta hayatımı paylaşacağım kişi yani neyi kimden saklıyoruz iyi kötü bilmesi gerek
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
ilk önce söylemem geçti aklımdan sonra düşündüm alır karşıma konuşurum böyle böyle benimde bu zorlu yolculukta benimle var mısın diye bu arada gerçekten evliliğimizin 7-8. aylarında eşimin kanser olduğunu öğrendim hamdolsun atlattı