Temiz düzgün kız bulunca değişen kansız erkekler iki yüzlü değil mi? bunun bir açıklamasını bulamıyorum kendimce?

Yakın bir erkek arkadaşım var yemediği halt kalmadı affedersiniz, önüne gelen kızlarla takıldı Tinder Bumble buluştu yattı kalktı, eli yüzü düzgün yakısıklı bir çocuk, yıllarca böyle devam etti. Sevgilim ve dedik bak böyle olmaz artık düzgün birisini bul. Birkaç defa aldatıldı sonra, kafayı yedi, kadınlardan nefret etti, tüm kadınları obje gibi görmeye başladı

Sonra düzgün bir kızla tanıştırdım bunu, bayağı tatlı sempatik harika bir kız, ailesinin maddi durumu iyi, kız çok güzel, masum masterını yapmış, iyi kazanıyor. Naptı ne etti kızı kendine aşık etti. Kızın daha önce birlikteliği olmamış kimseyle. Bu da kıza demiş tüm kızlar lisede ya da üniversitede yapıyor, yalan söyleme. Benim lisedeki sevgililerim öyleydi en son falan demis. Mal çünkü
Kız resmen geldi ağladı, dışardan ben nasıl gözüküyorum diye. Dedim bakma sen ona. Neyse kız buna aşık tabi, kız da kendisine güvensin istemiş, kızla beraber olmuş bunlar...
Şimdi de ben bu kızı bırakmam kafasına girdi birdenbire. Dedim inandın mı kızın kimseyle beraber olmadığına? Evet inandım, ben evlencem bu kızla dedi.

Bu kadar önemli mi yani 'el değmemiş kız' olmak? Sen bunca halt yerken aklın neredeydi? Allahtan kızı kullanıp bırakmadı.. Daha önce birkaç kıza yaptığını öğrendim bunu. Böyle bir şeyi umursadığını asla düşünmüyordum. Bu bile her şeyi yaşayop el değmemiş kız istiyor hala... İki yüzlülük değil mi bu?

Temiz düzgün kız bulunca değişen kansız erkekler iki yüzlü değil mi? bunun bir açıklamasını bulamıyorum kendimce?
Cevapla