Yakın bir erkek arkadaşım var yemediği halt kalmadı affedersiniz, önüne gelen kızlarla takıldı Tinder Bumble buluştu yattı kalktı, eli yüzü düzgün yakısıklı bir çocuk, yıllarca böyle devam etti. Sevgilim ve dedik bak böyle olmaz artık düzgün birisini bul. Birkaç defa aldatıldı sonra, kafayı yedi, kadınlardan nefret etti, tüm kadınları obje gibi görmeye başladı
Sonra düzgün bir kızla tanıştırdım bunu, bayağı tatlı sempatik harika bir kız, ailesinin maddi durumu iyi, kız çok güzel, masum masterını yapmış, iyi kazanıyor. Naptı ne etti kızı kendine aşık etti. Kızın daha önce birlikteliği olmamış kimseyle. Bu da kıza demiş tüm kızlar lisede ya da üniversitede yapıyor, yalan söyleme. Benim lisedeki sevgililerim öyleydi en son falan demis. Mal çünkü
Kız resmen geldi ağladı, dışardan ben nasıl gözüküyorum diye. Dedim bakma sen ona. Neyse kız buna aşık tabi, kız da kendisine güvensin istemiş, kızla beraber olmuş bunlar...
Şimdi de ben bu kızı bırakmam kafasına girdi birdenbire. Dedim inandın mı kızın kimseyle beraber olmadığına? Evet inandım, ben evlencem bu kızla dedi.
Bu kadar önemli mi yani 'el değmemiş kız' olmak? Sen bunca halt yerken aklın neredeydi? Allahtan kızı kullanıp bırakmadı.. Daha önce birkaç kıza yaptığını öğrendim bunu. Böyle bir şeyi umursadığını asla düşünmüyordum. Bu bile her şeyi yaşayop el değmemiş kız istiyor hala... İki yüzlülük değil mi bu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer