Kuryeye aşık oldum, onunla konuşmak istiyorum. Siz olsanız ne yapardınız?

kızlar eve uygulamadan sipariş verdiğimde her seferinde aynı beyefendi getiriyor. bakışlarımızla flörtleşiyoruz sürekli. fazlasıyla beğeniyorum onu. onun da beni beğendiğini gülümsemesinden anlayabiliyorum. her seferinde derin derin bakıyor gülümsüyor ama bu bakış sapıkça rahatsız eden bir bakış değil. utandığını hareketlerinden belli ediyor. ismini sosyal medyada arattım fakat soyadını bilmediğim için bulamıyorum hesabını. onunla nasıl iletişime geçebilirim kapıda mı konuşmalıyım bilmiyorum ama konuşmak istiyorum. siz olsanız ne yapardınız

Kuryeye aşık oldum, onunla konuşmak istiyorum. Siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla