Anlaşarak ayrılık sanırım en az aci veren. Anlaşarak ayrılan var mi? Yoksa genelde tripler ve kavgalar sonucu mu ilişkiler bitiyor?

Şöyle bakınca sanırım son dediğim daha yoğunlukta. Ben isterdim ki konuşarak olgun bir şekilde bitsin ilişkiler. Ama olmuyor nedense
Güncellemeler
+1 yıl
Anlaşmali ayrılık söyle bence iyi, umut edip hala düzelir mi düşüncesi olmaz, gurur yapip birbirini daha nasil üzerim oyunları olmaz. Yok birileri ile hemen ilişki kurmalar yok sağda solda ortak arkadaslara onu unutum oynamaları falan filan... Değil mi kötü bir şekilde ilişki bitince bunlar insanları daha çok yoran üzen ve kiran. Konuşarak biten bir iliski enazindan başlangıcı gibi asıl olur. Tabikide acı olacak. Ama diğer türlüsü gibi olmaz bence
Anlaşarak ayrılık sanırım en az aci veren. Anlaşarak ayrılan var mi? Yoksa genelde tripler ve kavgalar sonucu mu ilişkiler bitiyor?
Cevapla