Hiç sevgilim olmadı ve insan bazen özel hissettirilmek ister değil mi🥺?

Normalde çoğu kişi çok güzelsin falan diyor ama ben kendimi artık beğenmemeye başladım özgüvenim yok artık napıcam bilmiyorum acaba çok mu tipsizim diyorum diğer kişilerden neyim eksik titiz ve bakımlı biriyim beğendiğim kişiler benden uzak ama beğenmediğim kişilerde beni beğeniyor. beğenmediğim derken dış görünüş değil bu arada 🥲
Güncellemeler
+1 yıl
Bunun nedeni çok utangaç olmam mı acaba😔😐
Hiç sevgilim olmadı ve insan bazen özel hissettirilmek ister değil mi🥺?
Cevapla