eski sevgilim 3 ay önce benden ayrilir ayrilmaz yeni biriyle yazismaya basladi, bunu duydum kötü seyler oldu, pek iyi ayrilmadik.
sonra ben onun hesaplarina falan bakmadim, bakmiyorum. beni 1 hafta önce gördü.. cok mutlu görünmüyordu ve hep gözünümün önümde dolasip durdu, sanki benden bir seyler beklermis gibi.
2 gün sonra tiktokda fake hesap acmis yabanci isimle benim profillerime girmis... sacma olan su: benim rehberimde kücük kis kardesinin numarasi kayitli, tiktokda o numarayla üye olmuslar, ordan onun oldugu görünüyor... ismi yaziyor :D
bir kiz cok mutluysa eski sevgilisine yine böyle bakar mi? biz kötü ayrildik önümde gezmeler, görünce sosyal medya hesaplarima bakmalar falan... mutlu olan biri bunu yapar mi?
ben mesela yeni sevgili yapsam, eski sevgilime gicik giderim, bakmam bile... ilgilendirmez beni... ekstra fake hesap falan acmalar :D allah bilir instagramdan kac defa bakiyor...
sizce bunun anlami ne? normal mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Aklı sende kalmış yoksa bakmazdı. Ben olsam ben de bakmam eski sevgiliye.
evet biraz saçma geldi bana 😅
bakmazdı muhtemelen seni stalklıyor
sence neden? Yeni ilişkisinde mutlu olan kişi bunları yapar mı?