Kızlar, eski sevgilim fake hesap açıp bakıyor. Sizce bensiz mutlu olsa bakar mıydı?

eski sevgilim 3 ay önce benden ayrilir ayrilmaz yeni biriyle yazismaya basladi, bunu duydum kötü seyler oldu, pek iyi ayrilmadik.

sonra ben onun hesaplarina falan bakmadim, bakmiyorum. beni 1 hafta önce gördü.. cok mutlu görünmüyordu ve hep gözünümün önümde dolasip durdu, sanki benden bir seyler beklermis gibi.

2 gün sonra tiktokda fake hesap acmis yabanci isimle benim profillerime girmis... sacma olan su: benim rehberimde kücük kis kardesinin numarasi kayitli, tiktokda o numarayla üye olmuslar, ordan onun oldugu görünüyor... ismi yaziyor :D

bir kiz cok mutluysa eski sevgilisine yine böyle bakar mi? biz kötü ayrildik önümde gezmeler, görünce sosyal medya hesaplarima bakmalar falan... mutlu olan biri bunu yapar mi?

ben mesela yeni sevgili yapsam, eski sevgilime gicik giderim, bakmam bile... ilgilendirmez beni... ekstra fake hesap falan acmalar :D allah bilir instagramdan kac defa bakiyor...

sizce bunun anlami ne? normal mi?

Kızlar, eski sevgilim fake hesap açıp bakıyor. Sizce bensiz mutlu olsa bakar mıydı?
Cevapla