Birisine saplantı derecesinde tutuldum, rüyamda gördüğüm de bile mutlu oluyorum. Nasıl geçecek bu?

İmkansız aramızda bir şey olması. Nasıl unutabilirim ya?

Birisine saplantı derecesinde tutuldum, rüyamda gördüğüm de bile mutlu oluyorum. Nasıl geçecek bu?
Cevapla