Karinizin giymesini istermisiniz yoksa bakinca igrenc millete kendini sergiliyo mu diyosunuz
Gormek hosuma gidiyo kariminda oyle giymesini isterim
İgrenc teshir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Karinizin giymesini istermisiniz yoksa bakinca igrenc millete kendini sergiliyo mu diyosunuz
Çok abartılı şekilde olanları itici geliyor. Birazda taşımakla alakalı bazısı var yollu gibi oluyor, bazısı cool yani sıradan bir şey benim için giyen sayısı her geçen gün artıyor. Karım da giyebilir giymek istiyorsa makul olacak şekilde özel bölgelerini teşhir etmeyecek şekilde, üzerinde uzun gömlek, tunik, ceket ile falan giymesi uygundur, diğer türlü edecekse evde bana teşhir etsin😝
Yani güzel buluyorum sadece. ama sapık gibi gidip de bakmam ya da ilgilenmem crop tarzı giysiler genelde kızlara daha çok yakışıyor bende yakıştırdığım için seviyorum o kadar. veya kızlar tavsiye istediği zaman işte olmuş veya evet güzel diyorum. dışarıda zaten kadınlar istediğini giyebilir. mini etek de giyseler bakmazdım. ama diğer erkekler öyle değil direk gözünü kıza diker bakışları ile rahatsız ederler
Hiç hoş değil fakat yakıştığını sanmaları da ayrı bir zeka ürünü
Benim karım giyemez başkası alakadar etmez
Cevap
15Cevap
arkadaş erkekte kadında giyinmesini bilecek ne çok fazla kapalı ne çok fazla teşhirci benim düşüncem bu
Benim gitmiyor bilmiyorum soğuyorum öyle görünce kızları. Çok sahte geliyor bana.
Karımı niye öyle görmek isteyeyim. Kendisini teşhir etmek isteyen etsin bakar geçerim
eskiden şorta azıyolardı şimdi antalyada net şekilde kalça frikiği göğüs ucu teşhiri yapmadıkça çok etkilenmediklerini söylüyorlar
Obje onlar yatip geçiyoruz ne evlenmesi onlar ucuz seyler
Normal sıradan geliyor daha değişik şeyler ve daha bakımlı kadınlar hoşuma gider
Kızlar giysin, karım giymesin gibi bir mantık taşıyan bencil bir varlığız biz erkekler sddfh :D
Çok güzel yakisiyor kızlara gerçekten ama eşim öyle giyinirse diğer erkekler kötü gözle bakar diye çok kıskanırım
CPD sunma şekli kimse kusura bakmasın , şehvete elbette hoş geliyor ayrı konu
Görmek hoşumuza gidiyor sadece gerisi yok :)
Bence amaç dikkat çekmek
Güzel vücutlu ise hoşumuza gider tabi ki
Herzaman nezaman dar tayt gorsem aklım gidiyor
Hoşuma gidiyor
Komik geliyor itici iman varsa tabi...
Ona gore mi giyecen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?