Seni iyi ki tanıdım demesi iyi hissettiriyor sadece sevgili açısından değil arkadaşlarım da öyle dediği zaman mutlu oluyorum. Öyle bir etki bırakmak hoşuma gidiyor.
Seni ıyiki tanıdım cümlesini duymak beni daha çok mutlu eder. Çünkü bu cümleyi kuruyorsa demek ki karakterimi ve duruşumu iyi gostermişim en önemli olan şey de bana göre budur