Aramızdaki yaş farkından dolayı mı çıkıyor bu sorunlar? Ne yapmam gerek?

Ben 03lüyüm. Çocuk 05li. Biliyorum benden küçük. Ama çok seviyorum onu. Onunda beni sevdiğine çok eminim. Ama bazı şeyleri oturtamıyorum yerine. Yaşından dolayı belki ama bilmiyorum. Bazen çok ilgili davranıyor bana. Bazense sanki onu kendimle silah zoruyla konuşturuyormuşum gibi. Onunla konuşmayı çok seviyorum. Ama o benimle konuşmak yerine açıp birşeyler izliyor. Ben her zaman telefonla konuşacak fırsat bulamıyorum. O ise sürekli sesli konuşmak istiyor. Ara yolu bulamıyorum bir türlü. Kimseye anlatamıyorum. Buraya yazmaktan başka çarem yok. Bana lütfen bırak gitsin tarzı şeyler yazmayın. Buna ihtiyacım yok. Denedim çünkü. İkimiz de yapamadık birbirimiz olmadan. Ne yapacağım ben. Kafam allak bullak

Aramızdaki yaş farkından dolayı mı çıkıyor bu sorunlar? Ne yapmam gerek?
Cevapla