Bazı kişiler romantik şeyleri sevdiği halde hoşlanmadığını söylüyor, bunu neden yapıyorlar bilmiyorum ama farklı bir durum.

Bazı kişiler romantik şeyleri sevdiği halde hoşlanmadığını söylüyor, bunu neden yapıyorlar bilmiyorum ama farklı bir durum.

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Hayır ben seviyorsam söylerim sadece
Hayır. Sevdiğim şeyler de var, sevmediğim de. Sadece bazı hareketler çok sahte geliyor, soğutuyor insanı
Keşfedilmek, bilinir olmaktan daha çok kalbe dokunur.
cut.
Sevmiyor değilim tadında sevilir. Ayda yılda bir, sürekli mıç mıç olmaya gerek yok.
Ağır abiyiz ya. İstemem yan cebime koy diyoruz
Ben şahsen çok severim hem ilgiyi hem romantikliği. Bunu sevmeyen insanları da anlamıyorum ilişkide erkek de kadın da bebek gibi sevilmeli bence
Hayır neden öyle diyeyim ki 😂
geçen gün sosyal medyada gördüm bazı kişiler öyle yapıyormuş. Sevmiyorum diyerek içten içe bekliyormuş :D
İlginç 😄
Benim yapim bu belli ediyorum
Hayır
Severim de hoşlanırımda