Arkadaşlar selamun aleyküm hayırlı ramazanlar herkese doğum günü sorunu?

Arkadaşlar öncelikle benim doğum günüm 6 Nisan ve kız arkadaşımın 5 Nisan da teli bozuldu ve 1.5 yıldır birlikletiğimiz devam ediyor 5 nisanda bana iş yerinden arakadalının telinden haber verdi yalnız numaran arkadaşında da olduğu için yoksa numaramı ezbere bilmiyordu aradığında hbaer etti bana dedi numaranı ezbere bilmediğim için geç haber verdim bende tamam sorun değil dedim ve dedim numaramı bi kağıda yaz gece ararsın konuşuruz diye annenin telinden oda tamam dedi ama baktım doğum günüm gece oldu ama bi mesaj arama gelmedi bana sabah iş e gitti aradı benş 10 da doğum günün kutlu olsun dedi başka hiç bişey yok ve ben sevdiğim ünsandan ilgi bekledim o gün ama yok gelmedi

ve dedim ona bunu kırıldım sana yani annenin telinden gece olur sahurda olur yazardın bişeyler doğum günü için ve ekşerdün canım annemin telefomudur cevap verme sabah işte ararım senş diye böyle bir şey bekledim dedim oda dedi yapamadım falan bende kendimş değersiz gördüm dedim üstüne şunu dedi demekkş 2-3 gün bana ulaşmadan neler yapacaksın bende ne alaka ne yapacam dedim sustu sen gerisini getir dedi dedim canım benim sen ara tatilde giderken 1hafta 10 gün konuşmadığımızı biliyorum sen sıkıntıya girme diye ailen ile ama ben özel gündür diye kırıldım sana böyle yapabilirdin oda dedi benim için özel gün normal gün farketmiyor yazamadım dedi bende tamam dedim k. bakma kırıldığım için ve üstüne ben sendeki değerimi gördüm dedş ne yapmalıyım

Arkadaşlar selamun aleyküm hayırlı ramazanlar herkese doğum günü sorunu?
Cevapla