İkimizin de ikinci evliliği olacak, maddi durumum yok her şeyi sen yaparsın diyor. Nasıl değerlendiriyorsunuz?

arkadaşlar bizim ikimizin de ikinci evliliğimiz olacak. Onun bir çocuğu var ilk eşinden benim çocuğum yok. ben öğretmenim o ünivertede hoca. Boşanalı 3 yıl olmuş evin arabanın yarısını vermiş kadına 1 yıl nafaka mdemiş şu anda da kızına nafaka ödüyor. Tekrar ev almış kredi de çekerek. bana diyor ki açıkçası benim param yok sana güveniyorum diyor.120 gram altınım var broadway arabam var dedim. altınlarımı veririm arabayı da satarım eşya alırız dedim tamam dedi. altınlarımı verdim verirken dedi ki ilerde bir ayrışık falan olursa veririm aştınlarını dedi. neyse bana altın yüzük bile alamayacak param yok diyor. geçende annesindeydik annesidedi ki bu kızı götür kıyafet al vs dedi. adam da dedi ki parası var alsın dedi. siz nasıl değerlendiriyorsunuz bu durumu?

Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar birer cümlelik yazığ bırakıyorsunuz neden deyay vermiyorsunuz beni çok saf iyi niyetli olarak bilirler çevremde şöyle düşünüyorum bugün onun yok ben veririm yarın da o bana yapar diye düşünüyorum evlilik birliktelik zor günlerde yanında olmak değil midir?
İkimizin de ikinci evliliği olacak, maddi durumum yok her şeyi sen yaparsın diyor. Nasıl değerlendiriyorsunuz?
Cevapla