gece gece evdeyim ders calısıyorum, sevgilim aramış defalarca beni aldatıyor musun diyor, hayır abi ders calısıyorum evde kimse yok, ev arkadaşım sevgilisinde kalacak istersen görüntülü konusalım dedim, o kişiyi dolaba saklamıs olabilirsin dedi, ya da bir yere saklarsın dedi, dışarı çıkarırsın dedi. dısarıyı da gösteririm dedim istersen tüm mahalleyi yürürüm ama seni kaybedecek bir şey yapmam dedim.
böyle seyleri cok fazla yasıyoruz önceki ilişkilerinde aldatılmıs, bazen rüyasında onu aldattığımı gördüğünü söylüyor, nasıl daha iyi hissetmesini sağlayabilirim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Böyle bir insan seni kalorifer peteğine zincirlese bu seferde naptın azınca peteğe sürttürdün mü der.
. Bu muhtesem iliskinde ve partner secimini devam ettirerek devam et olur mu
Sana kolay gelsin
Evet seni boynuzluyorum 3 kişi var dolapta hatta gelirsen 4. Olursun de Bu heriften sana fayda gelmez ileri derece paranoyak salla gitsin
Ayrıllarak ondan kendisini iyi hissettire bilirim artık öyle bir düşüncelere ve triplere girmez :))))
O nasıl bı ruh hastası sen neden katlaniyorsun buna
seviyorum, sevilmeyi hak eden birisi olduğunu da biliyorum, onun beni sevdiğini de biliyorum, katlanmak olmuyor
Çok surmyecek
1.5 senedir beraberiz...
Katlanılmaz olunca anlarsin
Aldatılmış her erkekte bu davranış bozukluğu var maalesef
evet birkaç aldatılmış tanıdığımız da böyleydi çözümü nedir aceba bir psikolog falan olabilir mi
Kendine güven saglarsan geçer , asla üstü kapalı konuşma , küçükte olsa asla yalan soyleme
evet maalesef birkaç tane canım saçma yalanımı yakaladı yalan da değil ona söylemediğim önemsiz şeylerdi ama yalan muamelesi yaptı ve bana bazen yalancı falan diyor öyle tartıştığımızda... hatamdı işte bilememistim
Seni bırakamaz , korkma seviyor. Sevmese bu ağır vehimlere dayanamaz bırakırdı. Düz olun birbirinize. Geçer
teşekkürler
Güven verecek bir şeyler yap ve daha ilgili davran
gerçekten pek ilgili değilim sanırım o beni hep arar günde birkaç defa ama ben onu hiç aramam.. bugun bana beni bazen sen de arar mısın dedi.. biraz üzüldüm ama aramayı hiç sevmiyorum mesaj atmayı daha cok seviyorum. :(
Sık sık aramana gerek yok en azından günde bir kere bile olsa ara halini hatrini sor kendini iyi hisseder ve kafası rahat olur
haklı olabilirsin sanırım biraz ilgisizim o her sabah beni arayıp uyandırıyor tüm sorunlarını paylasıyor mutlu olduğu şeyleri bana anlatıyor pek arkadası bir seyi de yok hem arkadaşı oldum hem sevgilisi
Yalnız olduğu için ve sanırım bir uğraşı da olmadığı için tek ilgi odağı sensin. Dediğim gibi daha ilgili ol ara sor onu düşündüğünü göster gün içinde yaşadıklarını anlat böylece ilişkiniz daha iyi ilerler
teşekkür ederim <<3 ben de ilişki deneyimsiziyim önerin çok iyi oldu
Rica ederim
Kurtul bu psikomattan
baska bir çözüme ihtiyacım var.. ayrılmak istemiyorum
Evlenmeyi düşünüyorsan yandın sen bunlar iyi günletin annene bile yollamazsrni bu
:(
Rğya görmüştğr lan cok kötü oluyo o rüyalar
böyle şeyleri erkekler görüyor mu? neden böyle şeyler görüyorsunuz sizce?
Bilinçaltında özgüvensiz be yetersiz hissrdiyodur
ay hiç de öyle birisi değil 182 boyunda kaslı vücut çalışan birisi, türkiyede ilk 300e girmiş, şimdi de yurtdışında master yapıyor yabancı şirkette çalısıyor dolarla kazanıyor yani bu cocuk da özgüvensizse ne bileyim
İçini bilemezsin bilemeyiz
haklısın teşekkür ederim belki de biraz daha özgüvenli hissetmesini sağlamalıyım
Rica ederim. Hayırlı ramazanlar
Paranoyal olmuş o
ayrıl gitsin paranoya olmuş
ayrılmak çözüm değil
çözüm knk başka birisini sev, yoksa zamanın sevgisiz geçer
bilmiyorum karşımdaki insan her anlamda harika birisi, sadece bu tip korkular yaşıyor, hiç kimse kusursuz değil, karşıma çıkan her insanı bir iki kusur yüzünden bırakacaksam bu ne sevgiye sığar ne de bu şekilde davranan birisiyle hayat arkadaşı olunur, herkes zaten iyi gün dostu, önemli olan kötü gün dostu da olabilmek
vay beeee kıza bak kıza
senin eriştgin yüce duyguların yanından şimdiki çogu kız geçemiyor
seven her kadın bu tip duygulara sahip aslında.. benim tanıdığım tüm kadınlar böyleydi, ama çoğu zaman kadınlar erkekler tarafından sınırına kadar kullanılıyor, kadının da erkeklere olan güveni kırılıyor, ben karşımdaki kişiye güveniyorum, onun da bana güvenmesini istiyorum. bunun için de elimden geleni yapmak istiyorum daha iyi olması için her şeyin
ben daha gencim 19 yaşındayım hiç bir kız olmadı hayatımda eger üzeceksem hiç olmasın ztn daha iyi.
hikayede iyi erkekler ve iyi kadınlar buluşamıyorlar..
iyi erkek ya da iyi kadın diye bir şey yok, insanlar birisini sevdiğinde onun için iyi oluyorlar, sen sana karşı iyi olabilecek ve senin ona karşı iyi olabileceğin birisini bulmalısın, bulacağına da eminim, özellikle seni seven insanlara şans ver senin liginde olmasa bile, belki de mutluluğa onlarla ulaşırsın
yok abla beni kimse şeyine takmıyor , tipimde sıfır boş ver
biraz vücut çalış, cilt bakımı yap, kendine uygun bir saç kesimi bul, yaşın 19 zaten, birkaç seneye çalışır bir işe girersin bir jawline yaptırırsın bir burun ikisi sana 10 bine yapılır, yakısıklı olursun, tip artık herkesin yaptırdığı bri şey düşünme o kadar