Nasıl yani, karşındakine göre ilişki durumun değişiklik mi gösteriyor? Bazısına evli, bazısına bekar, bazısına ilişkisi var, bazısına boşta mı olmak demek?


Nasıl yani, karşındakine göre ilişki durumun değişiklik mi gösteriyor? Bazısına evli, bazısına bekar, bazısına ilişkisi var, bazısına boşta mı olmak demek?


Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Güzel biri sorarsa evli olsam bekarım sevgilim olsa sapım demek 😅
hoşuma gidiyorsan olumlu değilse olumsuz anlamında yorumladım ben :)
tipik boğa: )) iyi niyetli
Evet, çok anlamsız.
Oram buram oynuyor gibi bir anlam çıkıyor.
: ))
"Normalde evliyim/iliskim var ama soran kisi aklima yatarsa her türlü naneyi yemeye hazir bir insan evladiyim" bendeki meali 😏
Açıkça çapkınım diyor beğenirsem sen de olursun diyor
hangi dilde cevap vermesi gerektigini dusunmus :)
simdi bir çin li sorsa :)
sevgilim var desede anlasilmaz diye sanirim.
Hipergamiye göre yüzde 20lik dilimdeyseniz ilgilenebilirim ama diğer yüzde 80densiniz hiç işim olmaz demek isteyen birisi daha...
istediğimi biri sorarsa ilişki var istediği biri sorarsa yok
eskiler ne demiş bir kadını 50 kişi ister biri alır
aynı mantıkk
şöyle; kime istersem ona müsaitim... yani flörtözüm demenin başka yolu
Güzel birisi ya da yakışıklı birisi sorarsa yok ilgi çekici birisi olmazsa var galiba
Önce bi’ seni görelim demek
diyosun: ))
Net🙃
Anlatın garibe ilişkinin tanımını. Yoksa merakından çatlar 😂😂
nasıl anladın çatlıcamı: ))
Merakından
Seni de merak ettim
Neden?
Seni tanımıcamı mı sandın: ))
karşı taraftan beklentin yoksa, gerçeği söylersin..
beklentin varsa, evliysen de bekarım dersin..
bu tarz zavallı düşünenler var..
Sağmalı bir inek bulursam durum değişir.
Evli diye düşünüyorum
Erkeksin kadın soruyorsa
Sanal dünya. Adam yalancılığını ilan etmiş.
Evet insan sevdiği için yapmayacağı şeyleri yapar
Tipin iyiyse olurun var demek heralde
sen de ne yazıyo: ))
Bişi yazmıyor heralde ))
Genel yürüyücü demek
Neyse onu yazmak lazım bence
Yanar döner demek
1700 v 4
Tam olarak öyle