Kaldığım otelde benim boylarda (190) Alman sarışın bir kız var. Fiziği falan çok iyi. Sizce nasıl iletişime geçebilirim?

İki gündür kahvaltıda, bahçe de, lobide karşılaşıyoruz. Dün akşam bahçede sigara içiyordu gittim çakmak istedim. Telefonla konuşuyordu muhabbet edemedik o sebepten. Kızla nasıl iletişime geçebilirim?

Kaldığım otelde benim boylarda (190) Alman sarışın bir kız var. Fiziği falan çok iyi. Sizce nasıl iletişime geçebilirim?
Cevapla