AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
74Cevap
yaşayıslarımız değer ve tutumlarımız hayata bakııs acımız aynı ise niye olmasın?
ben niye eksi aldıım onu anlamıyorum. sayın eksiciler gelsenize bir suraya.!!
@yarenbirsen ırkçılardan eksi aldın dostum sorun değil
kürtler adam mı yiyo niye evlenmesinler kürd ün de iyisi kötüsü türk ünde iyisi kötüsü var ırk ayrımı yapmanın bir anlamıda yok
izmirdeyim kürt erkeklerle pek evlenmiyorlar genelde kullanıp atıyorlar ya da erkekler mi kullanıyor bilmiyorum :/
Türk kızları yaratığa benzemediği içindir senin gibi diyenler genelde elizabet koçum
@berkxtr türk kürt diye bakmadım ben olaya bakmam da. izmirde pek türk yok orası ayrı mesele
Seviyorsam ve birbirimize uyuyorsak neden olmasın kürt diye hitap etmek bile çok yanlış
kürt diye hitap etmek bile çokmu yanlış? zeka tatile çıkmış :D
ne diye hitap edeceğiz be mk um. Cahil
Bir insana "kürt" diye hitap etmek yanlış evet. Beni anlayanlar artılamış anlamayanlar eksilemiş anlamamanız sizin cahilliğiniz açıklamaya yapmiycam.
hiç farketmez gönüllerimiz bir olsun yeter :) bu şekilde bir ayrım yapmam asla...
Alman erkeği italyan erkeği deseler ben ırkçı değilim neden olmasın evlenirdim derler kızlar ama kürt denince yok kültürmüş yok çocukmuş yok bilmem neymiş diyorlar peki bu kültür diyenler siz italyan erkeğin kültürün, de ne buluyorsunuz ismi yeter sadece kürt desinler buram buram ırkçılık kokar bunlardan bence herkes kendi ırkındaki kiśilerle evlensin ben şahsen bir türk kızıyla evlenmem Rus kızları dururken ne yapım türk kızlarını🙂
Irkçılığın her türlüsüne karşıyım.
Ayrıca Kürt bir erkekle evlenmem. Türk bir erkekle de evlenmem. Çünkü ben evliliğe karşıyım. Johnny Depp gelse evlenmem, o derece... :)
Toplumu yillardir bu sorular ile ayristirdinjz artik birakin turku kurdu hepimiz insaniz...
yıllardır bu kardeş masalları bizi böldü esas kardeşiz hepimiz biriz deyip görmezden gelmek. realist olmak lazım. büyük bir sorunumuz var ve bu sorunun adı da kürt. sıkıntı burda. ne zaman kardeş desek biz elimizi indirdik onlar taşladılar yaktılar yıktılar molotof attılar bombaladılar öldürdüler. artık dönüşü yok eskidi kardeşlik düşüncesi. insanın öz kardeşi insana zarar verse sevilmez. düşünsene bir abin var ya da bir kardeşin. sen canım ciğerim diyosun ama o her gün senin bacpına bıçak takıyo şiş sokuyo. naparsın kafana sıkmasınımı beklersin.
Neden surekli boyle ayrimcilik kokan sorular soruyorsunuz hayirdir lann size bu memleketi bu insanlar hepimizin atasi dedesi kazanmadi mi uğruna can vermedimi simdi utanmadan sıkılmadan bide kendini gizleyip ya da fotosu olmayan modeller soruyo bu soruyu cok delikanliysaniz acikca deşifre olarak sorsaniza korkunuz cekinceniz mi var az delikanli olun. Yeter artık sizin zihniyetleriniz. Surece
ALLAHINA KURBAN Kardesim
burada atarlanıyonda senin foton nerde
Koyocam rahat ol herkese se koyacam ayrıca seni. ilgilendirmez ben karadenzlym her yer benim bilader sen isine bak kenei mintikanda takil hem bem burada degil heryerde atarlanrm. gerekirse orasi burasi diyede ayrmam kimseden de korkmam
bu evlenmem diyen kizlar size bir duam var insallah Allah size isid teroristleri gbi bir cani koca nasip ederde ozaman ebenzn damini gorursunuz
ve bu her cevaba yorum atan cocuk sie ol git lolipopunla oyna cocuk once buyu insan ol.
Evlenenede Eyv. Evlenmeyenede Eyv. Ayrica Gönul irk din ayrimida yapmaz hic bir zaman o yuzden buyuk konusanlar irkcilik yapmadan oce bir daha dusunsun derim.
Saçma sapan sorular sormayın öf. Millet uzaya çıktı biz hala kürt Türk peşindeyiz.
Bizi ayrıştıran ırklar değil fikirler ve kalıplardır.
Bu hayr yok asla diyenlere diyorum ;
'' Aşık olduğunuzda Köpekkk gibi peşinden koşup ağlayıp zırlıyorsunuz. '' !!!
Çok gördük çooooooookkk !!!
Niye dedin bunu ya :((
Adamla evlenilir. Delikanli adamla. Bizim ülkemizde kürt yokki. Kendi ayrimini yapan kürt toplumu var. Dil din irk mezhep ayrimi yapmadan bu toprakta yasayan herkes Türkdur.
Ne alakası var sen hayatın boyunca kaç Kürt tanıdın?
bırakın bu işleri kardeşim kürt kadınları bile türk erkeği ile evlenmek istiyor kürtle evlenirse 5 10 tane tavuk gibi yumurtlayarak evden dışarı çıkamayacak
aynen düğünlerde kalaşnikof, takılan kilo kilo sahte altın, fotokopi dolarlar eurolar. kızlar onlarla evlenmiyo onlarda özendirmek için tahtakale işi sahte altın, fotokopi dolar euro falan takıyolar. sonra kız onların bu şeylerine kanıp gidiyo sonra gelsin dayaklar, gitsin kumalar gelsin köpek sürüsü gibi çocuk gitsin kadın cinayetleri. bilmiyoruz sanki
Bu sitede öyle basit kızlar varki yazıksınız cevaplara bak gülüyorum :) Kürt kadar modern insan bulursanız evlenin (k'çı boklu ayrımcı cahill kızlara lafım)
Kürt biriyim genelde Kürtlerle evlenmem diyen birsürü kiz altimdan geçti onlar verirler evlenmezler :)
Atiyor felan demeyin yemin dünya kadar Türk kiz arkadaşım oldu cogu da izmirli genelde bana da Kürtleri sevmediklerini soylerlerdi ama sen farklisin diyorlardi sonuç hak ettikleri ceza. Her biri ile de en az 15 defa iliskiye girmisimdir
Aynen öyle:-) ama her Türk te Her Kürt te aynı değil
Türkiyenin neredeyse yarısı kürt zaten. Sıkıysa evlenmesinler...
Kurt Turk ayrimi yapmayın gozunuzu seveyim ya. Insan insandir. Pkk lilarla kurtleri ayni tutmayin artik. Goruslerimiz ayniysa, hayata bakis acimiz benziyorsa dininin, irkinin, renginin ne onemi var
burada irkci cok var kardes cok dogru diyon aynen
Eksinin dibine vurmusum vay be :D
Allaha şükürler olsun bacım felan yok kesinlikle katliam çıkardı böyle bir şey oldumu
Kürt ne Türk ne hava ve adem den olmayiz biz insan insan olduktan sonra kürt tük onemli değil ne Kürtler var turklere bin basar kişilik meselesi aile kizlar büyük konusmayin bence rizeli sevdim vanli ile evlendim
İşte insanlık kalitesi.
Aynen
Kürt, Laz, Çerkes.. Ne fark eder? Hepimiz Türk'üz hepimiz bu memleketin vatandaşıyız.
Helal
Bende merak ediyorum kürt kızlarına karşı düşünceleriniz nedir acaba?
Nişanlım kürt ben türküm gayet iyi anlaşıyoruz
Ne güzel keşke herkes sizin gibi olsa
nasıl yani? asıl sormak istediğin nedir?
İnsanların nden ırk ayrımı yaptığı
Benim hatunda kürt ama evlenmeye daha zaman var :)
Allah nasip edr inşallah
Şuanda beraber olduğum erkek kürt çok mutluyum çok iyi anlaşıyoruzda bu insandan insana değişiyor ayrım yapmak yanlış bence
Güzel
Doğunum esmer çocuklarıyız. SEVDAMIZDA DAVAMIZDA BUYUK OLUR.!
Ha Kürt, ha Türk, ha Laz, ha Arap. Biz hepimiz aynı bokun laciverdi değil miyiz dostum?
İrkci degilim, evlenirim iyi bir insan olursa, seversem
Devlete zarar vermeyip akli selim bir insansa onemli degil evlenirim kurtlerin hepsi ayni degil sonucta.
ben olsam evlenmem bir erkek olarak da kürt kız istemem yani
Haraketleri tavırları hoşuma gitmiyorsa evlenmem ama bana uyumluysa bakılır :d
bütün yönleriyle sana uyan, şehirli kültürlü ve hiçbir sorunu olmayan biri sırf soyu kürt diye reddedilir mi?
Evet reddederim türk olsun çamurdan olsun herkesin kendi insanı kültürü kürtten olsa evliya genede sokma avluya en elitleri bile olsa bikere sülalesi hanzo düğünde iğrenç gudubet halaylarını dinlemek istemem ben onların itici olur herkes kendi milletine yakışır o varoşların zengin olması gudubet keko oldukları gerçeğini değiştirmiyor
bir kürt vardır terörist olur bide kürt vardır vatanına dinine sahip cıkar. Öyle insanlar tanıyorum. Ama cevap veremiycem cunku ne desem yalan olur
Evlenirim. Ayrım yapmam. Pkkyi desteklemiyorsa tabi.
ayrım yok o konuda ama siyasi görüşlerimiz aynı olacak
millet ayrımı yapan bir kızla evlenmem, yorumlar içimi karartıyor
Ben kürdüm ve kendim soydaşımla evlenirim sadece; )
Soymu arastır derım
@lifestar seni enterese etmez
@soran şunu Soylim asıl kurtlerle evlen sagolsunlar beni milliyetci yaptılar anam turk olmasına rağmen.
ben türküm bir ablam kürt ile evli bir abim kürt kızı aldı ne alaka *
@multimix git kufrunu baska yerde et!
ayrımcılık yapmıyorum yalnız mutsuz olurum dıye düşünüyorum bılmıyorum !!!
Nesi var ya kürtlerin nie bu kadar batio anlamiorum kurt türk değil mesele adam olsun yeter
Turku kurt ayrimimi var hepimiz insan icinde allah vatan sevgisi olduktan sonra niye olmasin
bir kürt olarak söylüyorum vatan sevgisi olmayan biriyle evlenmek akıl karı değil hepimiz bu ülkede yaşıyoruz ve huzurumuz yerinde ALLAHTAN belamimizimi isteyelim?
@azaddddd isteyen ostiyr iste
Azad keşke hepsi senin gibi duşunse
Aynen
Çoğu düşünüyor ümit emin ol surdaki yorumlara bak asla Kürtlerle evlenmem sence benim gibi düşünmeyenler dışlandiklari için eylemlere katılmıyormu ya da dağa bu yüzden çıkmıyormu?
Kürt kızını seviyorum...
evlerinde Türkçeden çok Kürtçe konuşurlar.. ve inanın bana bu bayrak yakma olayında balkonlarına Türkiye bayrağı açan sokakda tek aileidi...
ırk ayrımı yapmayın ama pkklıları dışlayın :))
Aynen
neyine eksi verdiler len bunun :D
Neyine olacak doğru birşey söylediğin için.
Herkes senin kız arkadaşının ailesi gibi düşünse gerçekten birlik beraberlik olsa hiçbir sorun olmayacak bayrağa saygı duymayan etrafı yakan sivil askere kurşun sıkan (hemde çözüm sürecinde) hayinlere bu tepki bu hakaretler inanın bu ırağa suriyeye sahip çıktıkları kadar ekmek yedikleri ülkeye sahip çıksalar barış kardeşlik olmasınıda geçtim dünya Türkiyenin önünde saygı duruşuna geçer.
ya inan bana sevdiğim kız marmara universitesinde 3. sınıf öğrencisi hukuk.. bu kobane olaylarında onlar yüzünden rezil oluyoruz onlar yüzünden bütün kürtler zan altında kalıyor diye oturup ağladı
yani artık kürtlerinde bazı şeylerini gerçekten görmesini istiyorum bende.. ya tamam inan bana çogu konuda haklılar ırkcılık konusunda tamam bazı yanlışlar yapıldı bu ülkede ben kabul ediyorum bir Türk olarak ama sadece onlara değilki.. her kesme yapıldı.. tamam Kürtlere fazla yapılmış olabilir.. onuda kabul ediyorum ama artık çözelim şunları buraya kolay gelmedik.. ve bunu çözecek kişide ne cumhurbaşkanıdır ne başbakan.. bunu Kürtler kendi arasında çözmesi lazım
Evet neden evlenmiyim insan olsun beni sevsin değer versin huzurlu olalım yeter yoksa din dil ırk ayrımı kötü bişey
kürt deyince aklıma (...) teröristler geliyo 1 kaç kişi dışında tüm kürtlerden nefret eder oldum
Bos yapma kimse size merakli degil bu basligi atana soyle kürt erkekleri size merakli degil
ister ayrımcı diyin istek ırkcı diyin ne derseniz diyin evlenmem hayatta
Ne derlerse desinler. Umrumuzda değil daa.
aynen reyiiz
Ben uzak Allaha yakin olsun
Helal sana
Irk ayrımı yapmıyorum ama illa kültür farkliliklari, yasam farkliluklari olacaktır
Irkçılıkdan değil de Ankara ve çevresi olursa sevinirim yolculuklarda nefret ederim de :)
ben de uzun yolculuğa hiç dayanamam :D
@tugbaediz ne kadar güzel ortak yanlarımız var :DDD
Bebeğim ben Ankara'danım biliyorsun, gel evlenelim biz seninle bolcada çocuk yaparız :D
@SSelale hakkatten Ankara : bana mı dedin diğrine mi :D ben de ankaralıyım
@Sonmermi Sen Uyumuyonmu Yemiyonmu Cıkmıyonmu dışarı felan Her zaman KS desin DEMİRBAŞI haline geldin Napıyon Olm Sen Sigortalı calısanmısın Lanet :D
Senin icinde KÜRT sevgisi var bunu biliyorum :D
Neden irk ayriyorsun? Evlenmem diyip ırkçılık yapaninda irkinin irzina geçeyim bu kadar net
işte belli ediyosunuz kendiniz. sizi bunun için sevmiyoruz. ya ırzımıza göz dikersiniz ya malımıza mülkümüze ya da vatan toprağımıza. bir sesinizi kesip efendi efendi oturmazsınız ki kardeş olalım.
@hoşafınferyadı
Bence nickin . min feryadi olmaliydi
seninde. mın oğlu olmalıydı
@hoşafınferyadı
Nickinle uyumlu olan sensin hosaf resminde çok hoş aynisi olduguna suphem yok :) ferhat güzel siksn seni :)
haımınferyadı :D:D
.:D
Hayır, asla evlenmem.
Sizin gibi cahillerden iğreniyorum aldığım oksijeni tüketme bari.
Bunu böyle bir soru sorduğum için mi söyledin yoksa Kürt milletine bir hakaret mi?
Ben bir Kürdüm. Zaten toplum yeterince ötekileştirmemiş gibi, toplumda Türk ve Sünni olmayanlar ikinci sınıf insan gibi davranılmıyormuş gibi birde burada böyle sorular soruyorsunuz ve Kürtleri hedef gösteriyorsunuz. Hanginizin sülalesinde Kürt yok burada ırk ayrımı yapmayın bunun adı ucuz siyaset.
Kardesim ben sadece kim ne düşünüyor merak etmiştim yoksa her fırsatta Kurtculugu yucelten bir Kürdüm ben de
Milletine bu kadar hakareti nasıl yediriyorsun o zaman? Yapmayın arkadaşlar yani bu konu oyuncak değil Türkiye de yaşayan 30 milyonluk bir kitleyi bu kadar karalamayın.
Ben bir yanlış yaptığımı düşünmüyorum. Ben bu soruyu sorsam da sormasam da insanın kendine ait fikirleri, tabuları var. Bu sorunun sorulması ile fikirleri değişecek değil. Buyik kesim eşitlikten yana zaTen. Ayrıca Türkiye'deki Kürt nüfusu 30 değil 11,5 milyondur
2014 te 20 milyonu geçiyordu hangi 11.5 milyondan bahsediyorsun
Asla evlenmem isterse adriana lima vs olsun yinede evlenmem onlar bizim babalarimizin abilerimizi kardeslerimizi oldurdu neyini seveyim onlarin
ırkçı değilim ama genel olarak anlaşabldgm ınsanlar değiller kurtler kaba davranıyolar genelde ama tabi hepsi değil
Hayır. Ailemde istemez.
Sen ilk önce Türkçenin nasıl yazıldığını öğren
Sanane?
ne saçma bir soru.
kürtle evlenirmisiniz ne demek?
hakaretmi küçümsememi ırkçılık mı?
ben evlenirim çünkü bende Kürdüm
Peki Türk erkek le evlenir misin
yav bu cocukta abazaliktan ne yapacagini bilmiyor.
evet
Tabiki evlenirim. Hatta benim eski sevgilim Kürt.
çok önemli degil anlaşabiliyorsak beni tasıyabilecekse tabiikii
Taşıyabilir inşallah
İnsan gibi bir kürt olsun olur. Yanımda veya başka yerde sevmediğim tarzda konuşmayacak kafi olur.
Kendim kürtüm zaten 😄
2014 yilindayiz arkadaslar. irkcilik hitlerle beraber öldü. İnsan olun irkci degil