• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Diğer

Kızlar kürt bir erkekle evlenir misiniz?

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Merak ediyorum, Kürt erkeklerine karşı düşünceleriniz nedir?
Kızlar kürt bir erkekle evlenir misiniz?
Cevapla
Nedir Soruları Evlilik Soruları Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Bazı arkadaşlar olaylara insanlık gözü ile bakmışlar bir yandan haklılar elbet fakat İsraillilerde insan ama lanetlenmişler yani.
    Kürtlerde bence lanetliler.
    Büyük ihtimal Hz. İbrahim'i ateşe atmaları sebebi ile olabilir ya da başka sebepler ile olabilir.
    Allah onların üzerine aşağılık azabı indirmiş sanki.
    Çünkü hepsinde ayrı bir eziklik duygusu var.
    Nasıl Yahudi'lere Allah üstünlük verip sonra lanetlediyse , azap indirdiyse ve dünya üzerinde neredeyse bütün ülkeler tarafından sevilmiyorlar, kovuluyorsa buna benzeri Kürtlerin üzerinde vardır.
    Netice de insanlar mı evet.
    Haini de var, delikanlısı da var.
    Ama bir Türk kızı bence Türk ile evlenmeli eğer Türklük bilinci varsa.
    Müslüman bir erkek diğer kitap sahibi kızları alabilir iken müslüman kadın diğer kitap sahibi erkeklerle evlenecekse erkeğin müslüman olma şartını koyuyordu.
    Bence Türklükte böyle.
    Vatanına, milletine bağlı olursa bir nebze evlenebilir bence Türk kızı ama pekaka sempatizanı ise asla evlenilmemeli, evlenilmesi çok büyük bir hata, sorun, dert olur.
    Evlenilmez diye bir şey yok.
    Ama olmamalı.

    Bunları ben yazıyorum ama gel sor ki 25 yaşındaki kız kardeşim Mardin'li büyük ihtimal pekaka sempatizanı o düşünceye sahip biri ile konuşuyor.
    İçler acısı.
    Çocuk her ne kadar iyi niyetli olsa da düşüncesi zehirli.
    Vatan haini..
    Böyle biri bizim eve nasıl damat olabilir?
    Zaten çok yakın zamanda iç savaş çıkacak.
    Böyle bir evliliğin oluşmasında iç savaş çıktığında ne olacak?
    Akılsız başın cezası çekilecek.
    O nedenle Türk kızı evlenirken dikkat etmeli, bazı şeylerin farkında olmalı, milli his, vatan, bayrak sevgisi , Türklük bilinci şart.
    Kız kardeşim de yok Mardin'li " askerler bizim evlerimizi yaktılar " şeklinde konuşmuş tipik Kürtlerin hep bir ağzından çıkan hainliklerini görmeyen acındırma duygusu.
    Türklük bilinci olmayan, gündemi takip etmeyen saflar ise onlara kanar, onları haklı görür, kendi vatanına, düşmanına olumsuz bakar.
    Dert işte bunlar dert.
    Gerek var mı şimdi?

    10
    8 Yorumla
    • birbaşakburcu
      birbaşakburcu
      +1 yıl

      iğrenç bir düşünce. Alşah kimseyi bu düşünceye sahip olacak kadar küçültmesin. üstünlük ırkta değil takvadadır. Allah müslümanlıkla türklüğü bir tutacak kadar büyük hataya düşmanımı düşürmesin. amin.

      Yorumla
    • birbaşakburcu
      birbaşakburcu
      +1 yıl

      Allah*

      Yorumla
    • azaddddd
      azaddddd
      +1 yıl

      Coskunizm35 kız kardeşin senden daha delikanli ki Kürtlerin çektiklerini göz ardı etmeyi kendilerini acindiriyorlarmis hadi ya @birbaşakburcu pkk li değilim ama şurda Kürtleri kotuleyen insanlar oldukça pkk ya daha fazla umut bagliyoruz ırkçılık yapanları allah ıslah etsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      nasıl bir zihniyettir bu arkadaş, olur da iç savaş çıkarsa bunun sorumluları sen ve senin gibileridir. Siz bu yaklaşımla hareket etmeye devam ederseniz hiçbir zaman bu sorun çözülmez. Askerlerin ev yakma olayına gelince tamamen yaşanmış bir gerçek bunlar. ben de Mardin'liyim ve köyümüzde bulunan evin pencerelerinde hala askerler tarafından ateş edilen kurşunların izi duruyor. Anneannem ve dedemler askeri zoruyla köylerinden kovuldular. Bunca zorluklar yaşayan bir milletten siz daha nasıl davranmasını beklersiniz?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @birbaşakburcu
      @azaddddd
      @soran

      Bu düşünceler sizleri bağlar.
      Ben kendi düşüncemi yazdım.
      Ben Türk'üm.
      Dinler ortaya çıkmadan evvel tek olan Yüce Yaratan'a inanan bir ırkın evladıyım.
      O nedenle ben benim gibi düşünceye sahip bir kız ile evlenmek isterim.
      Türk'lük, vatan, millet bilinci olan, tarihi gerçekleri gören, anlayan, algılayan bir Türk kızı olmalı.
      Türk kızının da aynen böyle bir Türk ile evlenmesi gerektiğini düşünüyorum.
      İsteyen istediği ile evlenebilir.
      Ülke sorunlarını, yaşananları göz önünde bulundurduğunda bir Türk kızının bir Kürt erkeği ile evlenmesi ileride kesinlikle sorunlar çıkartacaktır.
      Yaşayarak göreceğiz.
      Hatta belki bunu bizzat bizim ev halkı daha doğrusu kız kardeşim yaşayacak.
      Kız kardeşim benden delikanlı tartışılır.
      Karşısında vatan haini bir insan var.
      30 küsür tane isyan çıkarmış bir düşünceye sahip bir hain.
      Böyle biri ile evlenmek insanın ırkına , milletine ihanettir.
      Maalesef farkında değil.
      Yaşarak öğrenecek.
      Sizlerde öyle.

      Yorumla
    • azaddddd
      azaddddd
      +1 yıl

      @coskunizm35 o zamam kız kardesini adam olda tut tatlı bir dil ile anlat ona hiç kimse vatan haini olmak istemez ama sen Kürtlerin ne cektiklerini göz ardı ediyorsun kardeş

      Yorumla
    • azaddddd
      azaddddd
      +1 yıl

      Bende mardinliyim ve bununla gurur duyuyorum mardinde hala askerlerin açtıkları yaralar var boşuna 20 bin insan dağa çıkmadı bunu siz yaptınız

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      1800'lü yıllardan beri isyan eden bir topluluk, sürekli dağa çıkıyorlar.
      Yakalanan terörist başı öcalan bile yakalandığında " kullanıldım, şeyh saitin devamıyım " diyerek itiraf etmiştir.
      40 bin masum vatandaşımızı kadın , erkek, çoluk çocuk demeden, öğretmen, polis, asker hepsini şehit ettiler.
      30 küsür isyanın sonuncusu 84 yılında başlattıkları pekaka terör örgütünün yaptığı eylemler ve sonrasıdır.
      Köy yakmalar, faili meçhuller, köylerinden sürülmeler işte terör örgütünün yaptığı bu katliamların bedelidir.
      Dersim'de de aynı oldu.
      Köprüyü havaya uçurup onlarca askere pusu kurup öldürdüler.
      Sonra tüm Dersim'e güzel ders verildi.
      Herkes özellikle Kürtler kendi yaptıkları hainlikleri görmez, hainliklerinin yaptığı sonuçlar ile mağdur edebiyatı yapar.
      İzmir Menemen'de de hainlik yaptılar Menemen'i yaktılar.
      Hainliğin bedelidir bu.
      6-7 Ekim olaylarında da gördük tüm okulları, devlet yerlerini yakıp , yağmalarını.
      Sonuçları acı olacak biz görüyoruz işte.
      Uyarıyoruz.

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • azelcan
    azelcan Takip Et
    Master Yaş: 47 , eic 66%
    +1 yıl
    Diğer konusunda 5,3b cevap paylaştı.

    Bu günlerde moda oldu kürt kızı kürt erkeği noluyo ya biz heppimmiz Aadolu ağacının yapraklarıyız kaç çeşit amerikan, alman, vatandaşı var keedilerine ayrı isimmi veriyorlar onlar ameriklı ve alman nedenn bize gelince kürt, çerkezlaz diye ayrılmaya çalışıyor askede benimle beraber terörist peşinde canını riske atan kürt köökenli arkadaşım oldu askerlik yaptığım yerde kaçkişi teröriste hayır dediği için öldü. Sadece şu 50 günde şehi olan aske, polisimiz vatan evladının yarısı Kürt. Bölmeyin ayımayın nüfus kağıda T. C yazan herkes Türktür. Çanakkalede yatan, Gazi Antepte, Kahraman Maraşta düşmanı kovanların çoğu Kürt'tü. Ey bu tuzağa düşüp pkknın istediğini yapan zavallılar Kürtte Türk gibi oğuz boyundan gelir Anadolu bizim çimetomuz. Bunun sorumlu Kürtleri ermeni dölü pkknın eline bırakan hükümettir hükümet iktidara geldiğinden beri güçlenen beslenen bir pkk var ve bu şerefsizlerin öldürdüğü amcaları, dayılar, dedeleri olan çocuklar bugün dünü provogandayla unuttu ve oy kullanacak yaşa geldi ve siz kürt kökenli Türklere hakaret ediyotsunuz ys aslında Atatürke, bu ülkeye Çanakkalede yatanlara hakaret ediyorsunuz kendinize, kendimize gelelim yok oluyoruz ölüyoruz bir olalım diri kalalım.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    bence insanlar cok yanis dusuniyor zaten bu devirde butun gencler ayni kafasinda, yani okula gitmis bilgili insanlar, Irkla bir alakasi oldugunu dusunmiyorum, daha cok yasadigin yerle bir alakasi oldugunu dusuniyorum, oranin kulturu yasam stili. Mesela örnegin konyada bir turk İstanbul'da ki bir turkle anlasmazlar cunki yasam bakisilari ayri, istanbuldaki bir kiz daha cok modern bakisili olur konyada ki bir erkek daha cok ayip ne oldunu bilen, öf adet cok saygi gösteren dinine cok daha bagli vs vs, ama konyadaki bir turk konyadaki bir kurtle evlenir cunki yasam bakislari aynni oldugu icin ayni yerde yasadi icin ayni kultur tasidilar icin iyi anlasabiliyorlar... Dedigim gibi daha cok yasam bakisla alakasi bir sey bir insala anlasmak icin. Benim sevgilim turk konyali bende kurtum bende konyaliyim, ikimizde avrupada yasiyoruz, cok iyi anlasiyoruz cunki ikimiz konyali asil ayni yerde dogmusum buyumusuz diye yasam bakisimiz ayni.. Ikimiz dinimize cok bagliyiz ama ayni zamana yasadimiz ulkenin ayak uydurmasida calisiyoruz.

    6
    0 Yorumla
  • ohadiyorummm
    ohadiyorummm Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 34%
    +1 yıl

    kürtler kadar başlarına taş düşsün ! Kürt değilim ama tanıdığım çok ahlaklı, içi dışı bir samimi kürt arkadaşlarım var nedir bu ayrım. Kimseyi üstün görme kulum senden büyük Allah var diye boşuna dememişler.. Ayrıca beş parmağında beşi bir değil.

    32
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ağzına sağlık

      Yorumla
    • delibirazdolu
      delibirazdolu
      +1 yıl

      Cansın.

      Yorumla
    • beyazGergeden
      beyazGergeden
      +1 yıl

      Hacım öylesine laf yok zaten. Kendini bilmezler var ağzı bozuk ibine kılıklılar. Onlar iyilerin üstünü kapatıyor. Ama diğerlerine affım olmaz.

      Yorumla
    • Cihan_Ayhan
      Cihan_Ayhan
      +1 yıl

      Ağzına sağlık heval :D

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

125

Cevap

72

Cevap

  • Erdbeere
    Erdbeere Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 56%
    +1 yıl
    Diğer konusunda 802 cevap paylaştı.

    Hayir Evlenmem... Irkcilik degil ne kadar Kürt arkadasim olduysa ve komsularim da dahil savunduklari kisi belli ve evlerinde ki resimler ve o bayrak diye bahsettikleri bez parcasindan mevcut... Bense evinin koridoruna Kirmizi boyamis Ay-Yildiz cizmis Altina Atatürk resmi asmis Türk bayragini bayramlarda camima asan biriyim... Eee bir Kürtle beraber olsam bunlarda mutlaka uyusmazlik olur... Haa hepsi öyle mi bilemem en azindan benim tanidiklarimin hepsi öyleydi... Onun icin Evlenmem... Buna ister Irkcilik desinler ister ayrimcilik ama Irkcilik felan degil ben kendim Irkimi daha cok seviyorum... Yapacak bir sey yok..

    35
    18 Yorumla
    • neskit
      neskit
      +1 yıl

      gerçek Tür kızı böyle olmalı diğer kürtlere karşı sempatiklik duyanlar ise türk ırkımızın utancı olarak kabul ediyoruz

      Yorumla
    • Erdbeere
      Erdbeere
      +1 yıl

      Nevruz Bayraminda Dogu illerin de özellikle Diyarbakirda ki insanlarin ellerinde ki resimler o bez parcasi ortada ufacik cocuklarin ellerin de oyuncakta olsa silahlar.. Hepsi öyle degil diyorlar ama degillerse o kadar insan nerden geliyor... Almanyadan mi? ingiltereden mi? :) Ben onlari samimi bulmuyorum ve Sempatiklik duymam Irkimi degerlerimizi cigneyip gecmem. Yaa zaten kalbimm atmadiktan sonraa ben ne yapayim demi :))

      Yorumla
    • neskit
      neskit
      +1 yıl

      sonuna kadar katılıyorum yazdığın her cümlende doğru diyorsun valla madalya olsa senin gibi düşünenlere Türk'lere takıcam :)) çünkü gerçekten bizim ırkımızdakiler bile 5 bin yıllık tarihini ve yapılan kalleşlikleri unuttu karadenizliler vatan sever diyorduk onların bazılarıda değişmeye başladı şunu hala görmezden geliyorlar kalleşten kardeş olmaz !

      Yorumla
    • Erdbeere
      Erdbeere
      +1 yıl

      Bence de olmaz size sunu anlatayim. Benim komsum evine davet etti ve bana duvarimda ki Türk bayragi cizimini ve Atatürk resmimden dolayi siyaset yaptigimi söyledi... Orda tepem ativerdi. Siyaset ne alaka ben Türküm, Türkiye benim Vatanim, Bayragimda belli, tabi ki savunacagim ve evimin kösesinde bulunacak ben Vatansiz Bayraksizmiyim... Her millet nasil bayragini vatani savunuyorsa benimki de normal dedim.. Orda tikandi sustu... Aklincaaa bana kafa tutuyor beyinsiz. :D Daha siyaset ne bilmiyor... Yani beni evimde ki bayraga laf atan insanlari kardes olarak görmem..

      Yorumla
    • neskit
      neskit
      +1 yıl

      ben kürtü evime sokmam onunda evine girmem akılları sıra çok misafir perverlikleriyle iyi insan olduklarını anlatmaya çalışıyorlar Atama bayrağıma ırkıma vatanıma dil uzatan köpekler arkadaşım veya sevgilim olamaz Atatürk yaşasaydı kürtler bırak terör estirmeyi kürt'üm diye bağırsa gırtlaklarını keserdi atamız cumhuriyeti kurduğu dönem hepsini şehirlerden doğuya göndermiş çünkü ne kadar kepaze olduklarını farketmiş 15 çocuk birden doğururlar sonra ''dövlet bize bahmiyir'' derler :)))

      Yorumla
    • Erdbeere
      Erdbeere
      +1 yıl

      Ne güzel dediniz... Bende zaten artik konusmuyorum.. :)) Kimse bana o yüzden hesap soramaz.. :)) Neysee ya evlenecek insan mi kalmadi.. Sadece kürtler degil burada ki yabancilara da bakmiyorum.. illede kendi Irkimda Irkim.. :D

      Yorumla
    • neskit
      neskit
      +1 yıl

      önceleri gittiğim spor salonu vardı amatör bir yerdi antreman yapmaya girdiğim bigün bir baktım ki ne göreyim? iç çamaşırı atlet altında kapri çorapları dize kadar çekmiş ayağında kundura dunbell cırl çalışıyor biri bu nerelimi dersin? tabikide kürt ondan sonra salonu değiştirdim :)))) dediğin gibi oğuz kaan'ın bir sözü aklıma geldi Türkler kendi ırklarından kişilerle evlenseler hiç bir savaşı kaybetmezler senin gibi düşünenlerin Allah sayısını arttırsın :)))

      Yorumla
    • almkk
      almkk
      +1 yıl

      neskit::: karadenizliler vatanseverdirler ve öyle kalacaklar. sakın karıştırma bu ayaklanmaların kürt halkının karşısına dikilecek ilk kişilerdir karadenizliler.

      Yorumla
    • Hasnicktiryav
      Hasnicktiryav
      +1 yıl

      cahilliğin dibine vurmuşsun, ben kürt olduğum halde şu yaşıma kadar bir tane bile kürt bayrağı veya resim görmedim, ya sen pkk kampına yakın bir yerde oturuyorsun ya da normal kürtleri kötü göstermek için kurgu kuruyorsun

      Yorumla
    • Erdbeere
      Erdbeere
      +1 yıl

      Bunlar Kürtler degilde Uzayli zaten, bunlar evlerinde cok farkilar zaten laan arayi bozmasam hepsinin evinde ki o yesil sari kirmizi pacavrayi o imralida ki itin resimlerinden düzenlenmis duvarlarini gösterirdim...www.google.ch/search

      Yorumla
    • Hasnicktiryav
      Hasnicktiryav
      +1 yıl

      ya * git :)) bu yaşıma kadar hiç bir arkadaşımın evinde de kendi evimde de görmedim diyorum gelmişin orda google den miting alanının resmini bana gösteriyorsun, embesillikte tavan yapmışsın, faşistlikten ruhun gibi beynin de zehirlenip hasar görmüş. bir de bir b0k biliyormuş gibi bilmiş bilmiş takınmalar yok mu:) fikrinin benim için hiç bir önemi yok, sevmeyebilirsin, saygı da duymayabilirsin ama yapılmayan bir şeye yapılmış imajı vererek "0" olan kaliteni eksilere çekmen sana yakışan bir harekettir devam et böyle

      Yorumla
    • Erdbeere
      Erdbeere
      +1 yıl

      @Hasnicktiryav itin evladi gördüklerimemi inanacagim sana mi? Nevruz bayraminda sokaga dökülen o iti savunan kkp yanlisi insanlar Kürt degil de uzayli demi simdi sen * ol itin veledi seni.

      Yorumla
    • ЄʝɗєrКurƭ
      ЄʝɗєrКurƭ
      +1 yıl

      Helal olsun. Tek kelimeyle harika.

      Yorumla
    • BeyondPride
      BeyondPride
      +1 yıl

      Mükemmel bir örnek

      Yorumla
    • azelcan
      azelcan
      +1 yıl

      Novruz binlerce yıldır kutlanan Türk bayramıdır. Bu bayramı kutlamayan ve pkk probagandası haline getirilmesine izinveren iktidarlar.

      Yorumla
    • Erdbeere
      Erdbeere
      +1 yıl

      @azelcan Bizde biliyoruz bayram oldugunu ve kutlanmasinda sorun olmadigini, söylemek istedigim özellikle Diyarkabir da hep Pkk aleyhine kutlayarak Nevruzu kutluyorlar.

      Yorumla
    • azelcan
      azelcan
      +1 yıl

      Biz sahip çıksaydık kullanamazlardı diyoorum bende bu coğrafyada malesef güçlü olan daima haklı algısı var hükümdtllerin suçu onlaarın güçlenmesine müsade etmek

      Yorumla
    • sevissenadam
      sevissenadam
      +1 yıl

      Helal olsun 😍

      Yorumla
  • gurugurugubara
    gurugurugubara Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 32%
    +1 yıl

    Türk bayanlarının kürt erkeklerine akıl almaz bir sempatisi var buna katılıyorum da. Hem kürtler gördüğüm kadarıyla daha fazla sahiplenici ve koruyup kollayıcı ağır bir duruşları da var yanındaki kadına baktıklarında kuş uçurtmuyorlar etrafta eşlerine de aşırı karışmıyorlar..
    İşin geneline gelirsek ; Neden bu bölücülük? İlişkilere kadar yansımış olan bu ayrım?
    İnsan ayırt etmek ve ona göre davranmak büyük ölçüde saygısızlık.
    Yok dağa kaldırıyorlarmış yok eşkiyalarmış yok pkklılarmış bırakın kardeşim bu ayakları İNSAN İNSANDIR.

    11
    7 Yorumla
    • fbfbffb
      fbfbffb
      +1 yıl

      Hahahahaha. Türk kızlarının mı sempatisi var.

      Yorumla
    • BeyondPride
      BeyondPride
      +1 yıl

      Hiç güleceğim yoktu :)

      Yorumla
    • gurugurugubara
      gurugurugubara
      +1 yıl

      kesinlikle evet 10 kızdan 7sini kürtler alır. Sen herhalde hiç türkiyeyi incelemiyorsun, ben kürtte değilim olağan durumdan bahsediyorum sadece. Görünen köy klavuz istemez

      Yorumla
    • fbfbffb
      fbfbffb
      +1 yıl

      Hahahaha

      Yorumla
    • Göktürk41
      Göktürk41
      +1 yıl

      13 Yaşındaki kızları 50 yaşında ki adamlarla evlendirirsiniz, sonra amcanız ölürse karısı yabacnıyla evlenmesin diye kardeşine verirsiniz, töre diye küçücük yaşta ki çocukların canına kıyarsınız, 4- 5 kadınla evlenirsiniz... daha sayayım mı?

      Yorumla
    • Göktürk41
      Göktürk41
      +1 yıl

      10 Kızdan 7 si hahaha sen ne komik şeysin yaa :D çık dışarı bir gez bakalım kaç kızın yanında kürt var :D

      Yorumla
    • Hakancan1
      Hakancan1
      +1 yıl

      Doğru söylüyor.

      Yorumla
  • -Şavk
    -Şavk Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 69%
    +1 yıl

    Bir insanin irki bir kriter olamaz. olmamali daha dogrusu.
    insanlik, dogruluk, güzellik irktan gelmez. icten gelir, bakis acisindan saglanir
    vs...
    sayet insanin irki onun iyi veya kötü olacagini belirleyebilseydi her irktan canavar cikabilme ihtimali olmazdi
    iyiler bir tarafta, kötüler bir tarafta olurdu ama su an karma bir durum söz konusu.

    neyse...
    kürtlere veya türklere veya baska bir irka karsi hicbir önyargim yok
    bir insani tanimadan, fikir sahibi olmadan onunla ilgili bir düsünce sahibi olmamayi tercih ediyorum.

    8
    1 Yorumla
    • azelcan
      azelcan
      +1 yıl

      Türkler iile Kürtler ayrı değil aynı ırk yukardaki arkadaşların kumpasına gelmeyin. Seyid Ahmed Arvasinin Doğu anadolu geçeği kitabını okuyun idlisi bitlisiye kitabını okuyun Türklerle Kürtlerin Oğuz boyundan olduğunu anlatan en eski kitaplardan biridir

      Yorumla
  • tufanyel
    tufanyel Takip Et
    Xper 6 Yaş: 44 , eic 32%
    +1 yıl

    Çoğu yorumlara baktımda hakketen Aziz nesin haklıymış sadece cehalet ve ırkçılık tohumunda başka bişey yeşermiyor bu ülkede okadar yapmacık yalaka özenti çabuk kanan zayıf hafızalı bir milletki.. görmeye durun biri kürt dedimi hurra kelle avına, ya SÖZÜMONA Çok merak ediyorum neden hp" ne mutlu türküm diyene", demek zorunda hissediyorsunuz ki kendinizi böyle deyince ne oluyor yani cennetteki huri-nuri sayılarınızmı artıyor ne yani ne oluyor tatminmi oluyorsunuz kendinizi üstün ırkmı addediyorsunuz.. halbuki bizde öyle bir gereksinim eksiklik hissetmiyoruz böyle bir ırkçılık üstünlük klişesi kullanmıyoruz aşağılamıyoruz yadırgamıyoruz ötekileştirmiyoruz.. Birazda resmin tamamına bakın ve ona göre görün.. BU SÖZLERİM KAFATASI ZİHNİYETLİ OLANLARADIR..

    7
    0 Yorumla
  • _Katarina_
    _Katarina_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 38%
    +1 yıl

    BEN Evlenmeyi geç sevgili dahi olmam şiveleri ve Türkiyede milletin içinde kürtçe konuşmaları çok sinir bozucu, bakışları çok rahatsız edici ve çok tutucu oluyorlar ayrıca ben yakışıklı bulmuyorum. bunlar benim fikrim küfürlü cevap atanlar umrumda değil :) ayrıca sevgilim de izmirli ben de. İzmirlilere ters

    22
    26 Yorumla
    • LynXx61
      LynXx61
      +1 yıl

      millet içinde zamanında atalarınla savaşmış ingilizceyi konuşanlara utanmasan vericen burada kürtlere laf ediyorsun. Trabzonluyum ama onlar benim kardeşim, abim. ayrımcılık yapan o* çocugudur.

      Yorumla
    • _Katarina_
      _Katarina_
      +1 yıl

      ingilizce ne alaka savunmaya bak asdfgdf ingilizce dünyaca bilinen bir dil ve bütün elektronik cihazlarda o dil seçeneği bulunuyor türkçe olmadığı zaman ingilizce kullanılıyor o tarz cihazlarda o. yani onu ogremek zorunda herkes çünkü hayatının bir parçası anladın? Ben ATATÜRKÇÜ bir insanım bu benim görüşüm sen ve senin gibiler sadece komik :)

      Yorumla
    • azaddddd
      azaddddd
      +1 yıl

      Trabzonlu senin ALLAHINA KURBAN @LynXx61

      Yorumla
    • azaddddd
      azaddddd
      +1 yıl

      Senin gibi düşünen çok kız altimdan geçti ve gecevkte yine söylüyorum bana denk gelmeyin dediklerinize pişman olursunuz :-)

      Yorumla
    • LynXx61
      LynXx61
      +1 yıl

      Hepimiz Atatürkçüyüz. Lozanda belki senin atan deden sessiz kalırken kürtler özerklik almaya hak kazanmışken Türklerden ayrılmayız diyen tek birlik. Pkk ile kürt milletini bir arada tutan şerefsizlerden olmaz. Kardeşine sahip çık dışlıcağına. İngilizce konuşan sana batmıyorda kürtçe niye zoruna gidiyor. Avrupa bugüne kadar sana sıkıntı çıkardı. Pkk da kürtten çok avrupalı amerikalı israilli askerler var. Bol keseden atarsınız. Devlet dostu değilsiniz. Yaptıgınız tek şey özentilik bu kadar. İzmirde çok iyi insanlarda var ama sizin gibiler yüzünden oranında adı kötüleniyor işte.

      Yorumla
    • astargan
      astargan
      +1 yıl

      BEN Evlenmeyi geç sevgili dahi olmam şiveleri ve Türkiyede milletin içinde türkçe konuşmaları çok sinir bozucu, bakışları çok rahatsız edici ve çok tutucu oluyorlar ayrıca ben güzel bulmuyorum. bunlar benim fikrim küfürlü cevap atanlar umrumda değil :) ayrıca sevgilim de Diyarbakır'lı ben de. Diyarbakır'lılara ters.
      Bir de böyle okusana

      Yorumla
    • _Katarina_
      _Katarina_
      +1 yıl

      azad neden her yorumun altında sen varsın peki asdfgasgd ben 1 kişiyi öptüm bu yaşıma kadar ve onunla da ailecek gorusuyoruz yuzuklerimiz var sana denk gelsem zaten tükürüp geçerim :D kızların namusuna laf eden evlenmeden herkesle yatmış aids olma bari :D pisliksiniz iste :D

      Yorumla
    • _Katarina_
      _Katarina_
      +1 yıl

      türkiyede japonca konuşacak halimiz yok tabiki türkçe konusucaz gece gece einstein vakası :DdDD @astargan

      Yorumla
    • astargan
      astargan
      +1 yıl

      Onu empati yapman için yazmıştım. Tabii senin empati duygusundan yoksun olduğunu unutmuşum kusura bakma @_Katarina_

      Yorumla
    • _Katarina_
      _Katarina_
      +1 yıl

      ben ingilizce konusulmasiyla ılgili bişey demedim bir tarafınızdan element uydurmayın bazı teknolojik aletlerde o dil seçeneği olduğu için öğrenmek zorundayız dedim onun dışında sokakta amerika bayraklı tişört vs giyenlere onlara ozenenlere ayrıca uyuzum zaten sen rahat ol

      Yorumla
    • myuksel
      myuksel
      +1 yıl

      İzmirlilere ters mi :) yok konuşmaları yok bilmem ne bahane bunlar güzelim benimde aslim kürt buyurun gelin diksiyon ölçümü yapalim kim güzel konuşuyor :) beğenmediğin kürt insanların elinde senin hazinen ve çoğu bakanlığın. Irkçı faşist pezevenklerden farkınız yok. Senin gibiler olduktan sonra ne İzmir gelişir nede bu ülke.

      Yorumla
    • _Katarina_
      _Katarina_
      +1 yıl

      irkiciyim inkar etmedim zaten gizlemeye kabul etmeye cekinsem açık açık yazmam. ayrıca ırkçılık pezevenklikse en sağlam p**evenk benim kürt pazarliyorum, merak etmeyin çok ucuz:D ne adamlarsiniz ya abi sevmiyorum sevmek zorunda değilim var mı itirazı olan?:D

      Yorumla
    • azaddddd
      azaddddd
      +1 yıl

      _Katarina_ Kürtler sana bayılıyor zaten :-) ayrıca mikrop kapsam sizden kaparim aids olurum çünkü altimdan geçenlerin hepsi senin gibi ve Eminim sadece bir kişiyi öpüp binlerce kişiye vermissindir cok salaksin biliyorsun degilmi

      Yorumla
    • _Katarina_
      _Katarina_
      +1 yıl

      eminim annen ve varsa ablan ya da kardeşin de her izmirlinin altında yatmıştır senin gibi :DD sen benim namusuma laf edersen ben de edebilirim azad :D ayrıca lütfen kürtler bana bayilmasin hiç istemiyorum :D

      Yorumla
    • neskit
      neskit
      +1 yıl

      şu azaddd köpeği yeni türedi köpekle dalaşa girmeyin çünkü o it ancak havlar insanca konuşamaz buu yüzden uğraşma katarina doğuda hayvan gibi yetiştiklerinden dolayı burada insan gibi konuşmayı beceremezler kendi bacıları kimlerin kucağında görmezler burada bizlere laf ederler ne kadar kürt varsa kalleştir alçaktır !

      Yorumla
    • _Katarina_
      _Katarina_
      +1 yıl

      @neskit ağzına yüreğine sağlık kardeşim :)

      Yorumla
    • neskit
      neskit
      +1 yıl

      katarina asıl senin gibi düşünen kardeşlerimizi gördükçe gurur kaynağımız oluyor lynXx61 diye laz'da kürtlere yorumundas yalakalık yapmış karadenizlilerin çoğu sapıttı neredeyse kürtlere davanızda haklısınız sizle beraberiz diyecekler kürtlere yalakalık olsun diye konuşanlarda aşşalıktır siz ecdadınızı unuttunuz birgün kürtler karadenizlilerede saldırmaya başlarsa it gibi türklerin arkasına sığınıcaklar

      Yorumla
    • _Katarina_
      _Katarina_
      +1 yıl

      hiç birine güven olmaz tutturmuslar bir kurdistan diye. verelim doguyu da defolup gitsinler sinir kapilari kapansin biz de gormeyelim suratlarini her yerde. it gibi uruyorlar doğurup dogurup sokaga atiyorlar biz uğraşıyoruz

      Yorumla
    • neskit
      neskit
      +1 yıl

      olurmu arkadaşım doğuyu onlara vermek amaçlarıda bu zaten ordaki topraklarda dünyaya 100 yıl'dan fazla yeticek petrol ve madeni kaynak var o yüzden böyle yapıyorlar onlara doğuyu vermek işid'e vermek lazım :))) onlar ne yapacağını bilirler

      Yorumla
    • hoşafınferyadı
      hoşafınferyadı
      +1 yıl

      yok ona katılmıyorum. doğuyu niye verelim. yıllardır neyin savaşını veriyoruz. 1 metrekare toprak vermeyiz. doğuda güneydoğuda türkiye toprağıdır. tarih boyunca o topraklar için ne kanlar aktı ne ocaklar söndü. hem osamanlıda hem türkiye cumhuriyetinde. şehitlerin gazilerin hakkı var. onlar çarpar adamı. toprak isteyen defolur gider kuzey ırakta çarpışır. toprakmı alır babayımı alır bilmiyorum. ama misakı milli sınırları çizildi ve iç ve dış hiçbi düşmana mezar yeri hariç bir vazo kadar toprak verilmez

      Yorumla
    • hoşafınferyadı
      hoşafınferyadı
      +1 yıl

      ne ışidi ne pkk sı. doğu güneydoğu bizimdir. ışide toprak vermekle amerikan mandası kabul etmenin ya da pkk ya da başka birine toprak vermenin arasında hiçbi fark yok. toprağı verdiğin an bitmiştir. o senin değildir. öyle saçmalık olmaz. sanin bir evin var çağırıyosun konu komşuyu evimi koru diyosun. korur ama o evide işgal eder elinden alır. sanada oturup bakmak düşer. olmaz öyle şey. bir savaş durumunda o anda bize ait ne varsa sahip çıkmak zorundayız. hükümetimizden (nefrette etsek) tutun toprağımıza, toprağımızdan tutun evimize ailemize kadar. savaş zamanı kanlımız bile dostumuzdur. çünkü bizdendir.

      Yorumla
    • azaddddd
      azaddddd
      +1 yıl

      @neskit senin anana ışid saldirmis galiba onlara toprak veriyorsun biz Kürdistan falan kurma hayalinde değiliz olmayizda siz bizi böyle disladikca biz daha isyan cikaririz doğuya geldiginizde ya da bir kürt ile karşılaştığınız da kedi kesiliyorsunuz l*n

      Yorumla
    • azaddddd
      azaddddd
      +1 yıl

      _Katarina_ senin gibi kizlar g e n el evleri doldurmus canım benim genelevdeki kızların çoğu izmirli dikkatet derim ffiyatını düşürürler :-)

      Yorumla
    • neskit
      neskit
      +1 yıl

      @azaddddd senin ağız üslubun hayvani bir ailede hayvanca yetiştiğini simgeliyor karşımda olsan yemin olsun yüce ırkıma bu küfürlerin bir tanesini söyleyemezdin aklını eline verir kafa tasında aklını aratırdım ! her yere mikrop boku gibi sıçrıyorsun atarlanıyorsun soytarı olduğunu belli ediyorsun katarinaya genelevdeki kızların izmirli olduğunu söylemişsin ben istanbulluyum burada doğdum burada büyüdüm taksim beyoğlu kadıköy mecidiyeköy şişli beşiktaş bu ilçelerde ne kadar travesti hayat kadını varsa mardin diyarbakır muş diye sıralanıyor doğulular ve ben işid'e toprak verelim demedim dememde siz aşşalık kürtleri işid'in eline vermek gerekir dedim işid sizin ırkızı kurutuyor burdan klavye şovalyeliği yapacağını erkek ol kobaniye git ama diğer 400 pkk'lı gibi kaçma işid sizi kazığa oturtuyor haddini bil görgü adap hayaa nedir bilmezsiniz bir evde 20 kişi kokarca gibi yaşarsınız burdan atar yapma açlıktan ağzının kokuyor aşşalık * !

      Yorumla
    • azaddddd
      azaddddd
      +1 yıl

      @neskit Diyarbakır mardin mustan mi travestiler? Yoksa Maraş hatay bursa Karabük tenmi bende İstanbul'da kalıyorum nerdeysen bir uhrayalim sana ha bu arada madem ben klavye sovalyeligi yapıyorum adam ol git askere pkk ile savas tabi götun yiyorsa yuce irkim mis o Atatürk'ün olduğu bir irktan ne Hayır gelir yahudi bir o. cocugunun evlatlari degilmisiniz madem agzimi duzeltirdin hakikaten erkeksen delikanliysan adam san numarni yolla özelden ya da burdan bide ist deki yerini söyle gelecek hafta cuma oraya gelecem bakalım nasıl duzelteceksin agzimi bir gorelim l*n yarram Kürtler olmasa çanakkale de bir halt edemzdiniz Kürdistan i savunmuyorum ama lozan barış antlasmasinda güney Doğu Kurdistan olacak yaziyor o maddeyi okudunmu hiç? Sözünü zu tutacak kadar adam bile degilssiniz hepiniz sikimize muhtacsiniz

      Yorumla
    • azaddddd
      azaddddd
      +1 yıl

      @neskit face adresim azad baraş buyur bakalim kim adammis agzimi nasil duzelteceksin bir görelim

      Yorumla
  • buhranlıı
    buhranlıı Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl
    Diğer konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Ben kürt olduğum halde kürt erkekle evlenmek istemedim genelleme yaptım bir sevgilim oldu çok pislikti aile olarak çingene gibiydiler sonra biriyle çıktım orduluydu ve beni kürt olduğum için yerden yere vurdu çok yadırgadı benim kürtlükle alakam yok dilini bile kendisi benden iyi bilirdi ama onun gözünde öyle olmamama rağmen apocu falandım birgün Atatürkü savunacak bişey dedim atamız dedim ve bana dediki senin atan Apo değilmi o senin atan dedi ve ben ondan sonra and içtim bir daha kürt bir erkek olsun diye şimdi kürt sevgilim kürtlüğün adı bile geçmez ama şükür en azından yadırgamıyoruz birbirimizi. O yüzden herkes kendi ırkından biriyle evlensin diyorum çünkü mutlaka sorunlar çıkıyor ve insan çok rencide oluyor

    7
    7 Yorumla
    • Q-Stah
      Q-Stah
      +1 yıl

      Sen de şeytan ücgeni gibiymişsin herşeyi içine çekmişsin..

      Yorumla
    • buhranlıı
      buhranlıı
      +1 yıl

      o ne demek?

      Yorumla
    • buhranlıı
      buhranlıı
      +1 yıl

      kürt düşmanları eksilemiş olsun ya ben sizi ne olsanızda seviyom düşman değilim size sizin düşmanlık yapsanızda yanlız bu kadar kin iyi değil dün gelir kendinize bile kin duymaya başlarsınız dünyada kinden daha önemli şeyler var mesela hayvanların bile koşulsuz şartsız sevgileri sizde bile yok size hayvan demiycem saygısızlık olur o sevgi dolu hayvanlara

      Yorumla
    • fbfbffb
      fbfbffb
      +1 yıl

      Doğru düzgün konuş kız

      Yorumla
    • buhranlıı
      buhranlıı
      +1 yıl

      gayette doğru düzgün başımdan geçenleri yazdm baksana sırf kürt olduğum için eksilemişler beni tanıyorlar mı? Hayır kişiliğimi ve karakterimi biliyorlar mı? Hayır sadece kürt olduğum için tanımadığı insana nefret ve kin besleyen insanlara daha doğru nasıl konuşabilirim?

      Yorumla
    • fbfbffb
      fbfbffb
      +1 yıl

      Ne mutlu Türküm diyeneeeee.

      Yorumla
    • buhranlıı
      buhranlıı
      +1 yıl

      Ne güzel sen kendi ırkına bağlısın ben kendi ırkıma süpersin ne diyim yani şimdi sana düşmanlık mı yapıyım böyle saçma sebepten kardeşim

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bir çok kız evlenmem demiş yahu arkadaş büyük b*k yiyin büyük konuşmayın bende KÜRT MİLLİYETÇİSİYDİM ve Hayatta bir türk ile evlenmem derdim ama gönlümü kaptırınca evlendim bende bu büyük konuşma nedir yaa? Kürdistan diye diye her tarafı gezdim herkeze posta koydum ve gel gör ki ülkücülerle birgün kavgaya tutuştuğumda isim vermiyeyim ülkücülerden birinin kız kardeşine gönlümü kaptırdım ama o kız çok farklıydı şimdi evliyim ve 2 kızım var !!!
    BÜYÜK "B O K" YİYİN BÜYÜK KONUŞMAYIN !!! Bir Kürt Gencine gönlünüzü kaptırırsınız o zaman ebenizin damını görürsünüz !!!

    9
    2 Yorumla
    • headexpert
      headexpert
      +1 yıl

      Kürte kardesini veren o ülkücü nün kanindan şüphe ederim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      O ÜLKÜCÜ DEDİĞİN KARDEŞİ BANA KENDİSİ KAÇTI !!! BENİ TANIMAK İSTEDİĞİNİ SÖYLEDİ !!! BOŞ BOŞ GEVEZELİK YAPMA La N !!!

      Yorumla
  • mistikHadesiçe
    mistikHadesiçe Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 34%
    +1 yıl
    Diğer konusunda 780 cevap paylaştı.

    https://i.hizliresim.com/NbQJ6O.jpg

    foşik tece foşik tece :SD:F
    evlenmem kanks
    dugun gunu molotof atmak ıstemez kımse :(

    33
    10 Yorumla
    • spyzewich
      spyzewich
      +1 yıl

      aaaa keleşle duvara isimleriniz kazınsın da istemez misin :(

      Yorumla
    • mistikHadesiçe
      mistikHadesiçe
      +1 yıl

      https://i.hizliresim.com/4RJOmL.jpg hacca gıdıp molotofa atmaz mıyız ? @spyzewich

      Yorumla
    • mistikHadesiçe
      mistikHadesiçe
      +1 yıl

      kanka al kendını üzme sen yeter kı
      https://www.youtube.com/watch?v=IQBkIck6Vbw @azaddddd

      Yorumla
    • hoşafınferyadı
      hoşafınferyadı
      +1 yıl

      işte kalitenizi gösterip kızı haklı çıkarıyosunuz.

      Yorumla
    • Minusker
      Minusker
      +1 yıl

      hani sen solcu ve sosyalisttin? ırkçılığını ve faşistliğini gizleme artık, şu görmüş olduğunuz şahıs feyste kürtlerle arkadaşlık kurup onlarla muhabbet ediyor kürtçe halaylar çekiyor ikiyüzlü bir tip :D

      Yorumla
    • mistikHadesiçe
      mistikHadesiçe
      +1 yıl

      ahaha @minusker ahahah :))) yine başlamayalım
      kimi savunup sevcegimi size mi sorcam alla alla

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne kadar dar zihniyetli insafsız insanlarsiniz ya. Kaç kürt tanıdınız da böyle yorumlarda bulunabiliyorsunuz Hepiniz Allah'inizdan bulun

      Yorumla
    • Minusker
      Minusker
      +1 yıl

      soracağım değil 7/24 feyste kürtlerle takılıyorsun yok bilmem kürt halayı yok bilmeme diyarbakır-mardin biji biji faşistlerin arasında pis kürtler öyle mi? ne kokoş bir tipsin l*n sen gerzek..

      Yorumla
    • mistikHadesiçe
      mistikHadesiçe
      +1 yıl

      l*n sen asıl nasıl bir şeysin
      istedigimi yazar söylerim demi
      sana ne bundan?

      Yorumla
    • beatzz
      beatzz
      +1 yıl

      Haha süper :) :)

      Yorumla
  • kmalsagova
    kmalsagova Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    +1 yıl

    Aslına bakarsan ırk ayrımı yapmak çok çirkin bir şeydir fakat öyle bir zamanda yaşıyoruz ki. Irkı bırak dinleri, hatta mezhepleri ve hatta aşiretleri birbirlerine düşürecek durumdalar bazı güçler. Sen her ne kadar ben türk, kürt, ermeni ayırmam desen bile bir şekilde kopukluk ortaya çıkabilir. Ama her turk le anlaşıyor musun? Orası da ayrı bir konu.

    15
    0 Yorumla
  • Smyrina
    Smyrina Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37 , eic 54%
    +1 yıl

    Bence Kürt, Türk, Ermeni veya diğer ırklar diye bir şey yok. İNSAN diye birşey var. Kürt olanların gözü eli ayağı eksik mi. boyları çok uzun ya da çok mu kısa. dişleri beyaz değil de pembe mi. gülme ağlama yeteneklerine sahip değiller mi. Bak demek ki dünyadaki insanların hiç birinin diğerinden bir üstünlüğü yokmuş. Soruna gelince çok yadırgadım. Hepimiz İNSANIZ. Lütfen İNSAN olmaya çalışalım çok zor değil deneyin göreceksiniz. çok kolay. Başarılar

    9
    5 Yorumla
    • tufanyel
      tufanyel
      +1 yıl

      Sabah sabah ne güzel konustun...

      Yorumla
    • Smyrina
      Smyrina
      +1 yıl

      Gerçek olan da bu değil mi

      Yorumla
    • headexpert
      headexpert
      +1 yıl

      Ermenide olsa fark etmez yani

      Yorumla
    • Smyrina
      Smyrina
      +1 yıl

      iyiliği de kötülüğü de yapan insandır. ırk değil

      Yorumla
    • azelcan
      azelcan
      +1 yıl

      Çok doğrusunuz gerçek olan insandır

      Yorumla
  • Göktürk41
    Göktürk41 Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl

    Bu töre diye küçücük çocukları evlendirenleri, eve hapseden, kuma getiren, abisi ölünce karısı yabancıya gitmesin diye evlenen bu geri kalmışlarla asla evlenmezdim kadın olsaydım. Zaten dışarıda da nerede torbacı var hep bu topluluktan, genelde sağda solda insanları taciz eden tipler, kızların yanında da genelde göremezsin kürt birini. Gösrsen bile bizim içimizde medeniyet öğrenmiş biridir en fazla.

    17
    0 Yorumla
  • Otabokasıkılanadam
    Otabokasıkılanadam Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl
    Diğer konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Dostum böyle sorular sormayın gözünüzü seveyim. Sonra ne kadar cahil varsa burada toplanıyor. Saçma sapan konuşuyorlar. Ben Kürt'üm evet var mı itirazı olan? Bu vatan ne kadar sizinse bir o kadar bizim. İstediğinizi yapın, istediğinizi söyleyin biz bu vatandan vazgeçmeyiz. Sizin gibi dengesizler kurmadı bu vatanı. Vatanı kuranlar Çanakkale'de yatıyor! Sizin konuşmaya bile hakkınız yok. Yok 40 tane kızım olsa vermem yok şu yok bu. Çok şükür size muhtaç değiliz. Biz zaten insan olanlarla evlenmeyi düşünüyoruz. Siz boşuna yormayın kendinizi. İnsanlık diye birşey yok sizde.

    Umarım bu sizi susturmaya yeter! Anlamayanlar illa ki çıkacaktır. Siz istediğinizi yapın bizi susturamayacaksınız. YAŞASIN HALKLARIN KARDEŞLİĞİ! Anlayamayanlar için Onlara tek bir sözüm var. CANINIZ CEHENNEME!

    https://www.youtube.com/watch?v=ePkIT8Jp2x0
    4
    2 Yorumla
    • Revolutionary
      Revolutionary
      +1 yıl

      hocam senin nasıl bir düşünce tarzın var dersim zilan roboski çok hoşuna gitti galiba

      Yorumla
    • Otabokasıkılanadam
      Otabokasıkılanadam
      +1 yıl

      Onları doğru bulmadığım gibi sözde kobanê eylemlerinde halka yapılan zulmü de doğru bulmuyorum.

      Yorumla
  • Aşkbnmadım
    Aşkbnmadım Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Sözlüm kürt bnmde. Gayet iyi anlasiyoruz. Partilerden bahsetmeyiz bizi ilgilendirmedigi için tartışacakta bişey oluşmuyor. kendi halinde mutlu mesut insariz. Ve ırkçılık yapanlara söylüyorum sizde kürt dogabilirdiniz önemli olan karakterinizi düzeltmek insan olarak yaşamayı öğrenmek. Di mi? Şunu da soylemeden gecemiycem. bir partinin pesine gitmek ahmakliktir. Kimseye bisey kazandrmaz. Ancak insanlari böler

    9
    0 Yorumla
  • SSelale
    SSelale Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl
    Diğer konusunda 314 cevap paylaştı.

    Kimse alınmasın herkesin fikrine saygı gösteren biri olarak benim düşüncemede saygı göstermenizi beklerim. Cevabım asla ama asla evlenmem, evlenmezsem öleceğimi bilsem yinede evlenmem, ölmek bile daha iyi benim için

    16
    4 Yorumla
    • pesimist23
      pesimist23
      +1 yıl

      30yasina geldiginde evde kaldiysan bu fikirlerin degisecek sende biliyosun ;)

      Yorumla
    • leonidas2014
      leonidas2014
      +1 yıl

      Helal olsun sana

      Yorumla
    • SSelale
      SSelale
      +1 yıl

      Ben ölürüm daha iyi diyorum sen 30 da fikrin değişecek diyorsun @pesimist23
      ayrıca benim evde kalma ihtimalim milyarda 1 bile değil

      Yorumla
    • pesimist23
      pesimist23
      +1 yıl

      Ölurmus daha iyimis
      He he.

      Yorumla
  • ademinyakarışı
    ademinyakarışı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 34%
    +1 yıl

    Sevdigim zaman onun ya da benim nereli olduğum önemini yitiriyor. Aynı soydanız ki birbirimizi sevmişiz. Aşkta olayı biraz daha abartıp onu benden gelmiş sayıyorum. Hayalet uzuv sendromu vardır ya mesela kesilmiş elin kaşınır. Organını hissetmeye devam edersin. Buna benzer sekilde onun varlığını hissediyorum. Tamamlanmak mümkün geliyor. Kürt bir erkek beni tamamlıyorsa biz zaten tek bedenmişiz demektir, evlenilir. kürt olması değil bana uygunluğu önemli.

    4
    2 Yorumla
    • ademinyakarışı
      ademinyakarışı
      +1 yıl

      Eksileyenler yanlış mı anladı bilmiyorum ama açıklayacağım. Ben kürt değilim ama ne benim ırkım ne de onun ırkı, bunların üzerinde başka ortak bir soydan geliyor gibi hissetmekten bahsettim.
      :) siyaseti sevmem daha basit bakıyorum.

      Yorumla
    • ademinyakarışı
      ademinyakarışı
      +1 yıl

      :) Soran sen de bu cevapları okuduktan sonra ne düşündün yazar mısın.

      Yorumla
  • japonkupelisii
    japonkupelisii Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32 , eic 34%
    +1 yıl

    Yani nasipte varsa yapacak bisi yok ama isin dogrusu evlenmek istemem. Sizin adetleriniz turk kizlarina cok agir. Aileleriniz cok genis. Gorusleriniz cok kapali. Kurallarini cok kati. Yani naa dostum naaaa :)

    15
    4 Yorumla
    • azaddddd
      azaddddd
      +1 yıl

      Aileler geniş derken? :-)

      Yorumla
    • japonkupelisii
      japonkupelisii
      +1 yıl

      Sayi olarak

      Yorumla
    • azaddddd
      azaddddd
      +1 yıl

      @japonkupelisii ama sen ne istersen olur Kürtler oyleler hiç sikilmazsin kocan daha sadık kalır sana kalmasa bile ailesi onu adam eder emin ol

      Yorumla
    • japonkupelisii
      japonkupelisii
      +1 yıl

      Yok benim zaten basim bagli olana da Allah sabir versin cok capkinlar benim disardan gordugum hic de sadik falan degiller.

      Yorumla
  • serife8
    serife8 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 43%
    +1 yıl

    Irk ayrımı yapan kişileri ben insan olarak bile gormuyorum boyle soruların sorulmasınıda kınıyorum ama toplumumuzda bazı geri kafalı insanlar yüzünden sizde bu gibi sorular sormak ihtiyaçı duyuyorsunuz ama boyle dusunmeyen insanlar gittikce artiyor insanlar cahillikten kurtuluyo ben kürt değilim ama yeri geldiginde kurtlere laf soylediklerinde onlardan cok savunurum en iyi arkadasimda kurt gayet iyi biri

    2
    8 Yorumla
    • neskit
      neskit
      +1 yıl

      @azaddddd senin ağız üslubun hayvani bir ailede hayvanca yetiştiğini simgeliyor karşımda olsan yemin olsun yüce ırkıma bu küfürlerin bir tanesini söyleyemezdin aklını eline verir kafa tasında aklını aratırdım ! her yere mikrop boku gibi sıçrıyorsun atarlanıyorsun soytarı olduğunu belli ediyorsun katarinaya genelevdeki kızların izmirli olduğunu söylemişsin ben istanbulluyum burada doğdum burada büyüdüm taksim beyoğlu kadıköy mecidiyeköy şişli beşiktaş bu ilçelerde ne kadar travesti hayat kadını varsa mardin diyarbakır muş diye sıralanıyor doğulular ve ben işid'e toprak verelim demedim dememde siz aşşalık kürtleri işid'in eline vermek gerekir dedim işid sizin ırkızı kurutuyor burdan klavye şovalyeliği yapacağını erkek ol kobaniye git ama diğer 400 pkk'lı gibi kaçma işid sizi kazığa oturtuyor haddini bil görgü adap hayaa nedir bilmezsiniz bir evde 20 kişi kokarca gibi yaşarsınız burdan atar yapma açlıktan ağzının kokuyor aşşalık * !

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @neskit ulan senin haddine mi koskoca bir millet hakkında böyle konuşmak çakal herif. Ne dediğini kulakların duyuyor mu senin? Daha Öve öve bitiremediğiniz milletin dilini konuşmayı beceremiyorsunuz. aşşalık nedir allasen? Sağdan soldan duyma basmakalıp laflarla gelip burada artistlik taslama al aşağı ederler seni koçum.

      Yorumla
    • serife8
      serife8
      +1 yıl

      @neskit ya senin gibi pislik ve geri kafalı insanlar oldukça bu ülkede bu sorunları aşamayız sende azcık zeka olsa biraz düşünürde konuşurdun sana çok görmüyorum ama at gözlüklerinle geziyorsun ve cahillik işte elden bir şey gelmez sizin gibi insanlar yüzünden geride kalmış ayrımcı ve kürtleri sevmeyen bir toplum yetişiyor ama benim gibi insanlarda çok onların haklarına saygı gösteren bir farkımız olmadığını anlayan bence sen bu düşünceden kurtul derim cahilliğin en büyük göstergesi sen ve senin gibiler sadece acıyorum sizin gibi düşünen insanlara yeter bence bu size

      Yorumla
    • neskit
      neskit
      +1 yıl

      bayrak yakmak masum insanların kafasını taşla ezerek öldürmek kamu malına zarar vermek siyonislerin emri altında çalışmak eğerki bu kardeşlikse biz değiliz gerizekalı aşşalık olan sen ve senin gibi adi köpeklerdir 15 ay doğuda askerliği ben yaptım 6 defa çatışmaya girdik 2 devrem gazi oldu birinin bacağı koptu diğeri kolunu kaybetti gevura sıkar gibi üzerimize kurşun sıkıyorlardı yarı aç 2 -3 gün uyumadan kilometrelerce yol gidiyorduk sen buna kardeşlik ileri zeka diyorsan Allah seninde belanı versin vatan sevgisi imandandır senin gibi imansız bunu anlamayacaktır buğulu camın arkasından bakmak kolaydır sıkıyorsa içlerine girde bir bak ! senin gibi cahille tartışıcak değilim 2 şey affedilmez beden tecavüzcüleri ve vatan tecavüzcüsü hainler dir ! şua yerinde rahatsan benim gibi düşünüp askerlik yapanlar yapmaya devam edenler sayensindedir sizler utanç kaynağısınız

      Yorumla
    • serife8
      serife8
      +1 yıl

      tek türkler ölmedi bu vatan için kürtlerde öldü bende biliyorum neyin ne olduğunu bütün şehitler ve gazilere bende ağladım bende üzüldüm sen benim güldüğümü mü sanıyorsun emin ol senden daha çok içim yanıyor ve daha iyi biliyorum neyin ne olduğunu sen biraz araştırsaydın bu kadar tepkili olmazdın o dağdakileri yarısından fazlası başla millet be kürtleri adı çıkmış sadece sanki türklerden de kanı bozuk yok biri iki kanı bozuk çıkıyor sizde aman durmayın etiketi yapıştırın sen ne dersen de benim düşüncem saygı göstermek zorundaydın her ne kadar beğenmesen de ama benim düşünceme saygı duymadığın için kusura bakma benden de düzgün bir şeyler bekleyemezsin ve senin yaşadığın olayalar yüzünden bu kadar tepkili oluyorsun ama kürtler de çok şehit verdi o dağdaki insanlar yüzünden bunu da göz ardı edemezsin

      Yorumla
    • neskit
      neskit
      +1 yıl

      senmi üzüldün bide benden daha çok için yandın öyleymi? bu yorumuna ne gülebiliyorum nede üzülemiyorum sadece acıyorum lanet olsun timuçin hala tekerli sandalyede ne içinmi? vatan için sizin için ! diğer erdinç ise tek koluna 4 mermi birden girdi kan kaybından ölmemesi için kolunu omuzdan aşağısını mecbur kemerle sıkıp kolunu kaybettirmek zorundaydık cobra 2 saat sonra gelebilirdi tumiçinin kopmuş bacağını belki dikebilirler diye ben elime aldım helikoptere biz taşıdık -10 derece kadar soğukta saatlerce koştuk aylarca hazır konserveden uykusuzluktan her an ölücez bu kalleşleride götürmeden ölmek yok diye ettiğimiz yeminler için sen sadece bir gün bizimle geçirseydin nedemek olduğunu cümlelerden daha iyi anlatırdım devremin biri malatyalı kürttü kürt dilinede onların isteklerinede lanet okuyordu bunlarla aynı ırktan olmaktan utanıyorum allah kahretsin bunları diyordu biz öyle olanlara birşey demiyoruz demeyizde sen olayları yanlış anlıorsun ve gözlemciliğini yanlış yapıyorsun

      Yorumla
    • serife8
      serife8
      +1 yıl

      gerçekten seninle tartışmak istemiyorum konuyu değiştiriyorsun salak bizde şehit verdik vermedik mi sanıyorsun her şehit gazi haberlerinde bizde ağlıyoruz ama suçsuz insanların haklarına giriyorsunuz tartışmamız bu konuda olmadığını sende çok iyi biliyorsun ben dağa çıkanları değil ülkemizde ayrımcılığa uğrayan hakları yenilen kürtleri savunuyorum sende bunu bilsen iyi olur dağa çıkıp vatanını satanları kimse savunmaz zaten saptırma konuyu ve bir daha bu konu hakkındaki yorumuna cevap vermicem çok değişik yerle çekiyorsun çünkü

      Yorumla
    • neskit
      neskit
      +1 yıl

      zekan tatile çıkmış geri çağır %99'u terörü destekleyen bir aşşalık ırktan ve senden senin gibilerdende nefret ediyorum beş kuruş etmezsiniz oksijen alıp vermeniz dahi havayı kirletiyor sizin vatan sevginize sokayım beyninizde karmaşa evrimi yaşıyorsun 1 delil ile 40 alimi yendim 40 delil ile bir senin gibi cahilleri yenemedim cahille tartışmaya girmek benim suçum senin değil cahelet cümlelerinden süzüyor !

      Yorumla
  • Gsarayli
    Gsarayli Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Yok olmayacak bir durum.
    Kara kaş kara göz Türk erkeği varken. Bunun için kendi ırkımdan olanla birleştiririm hayatımı böylesi daha iyi.
    Zaten tutucu sayılırım farklılıkta katırmak istemem ne kendime ne ilerisine.

    24
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Bende başlangıçta ırk ayrımı yapmıyodum ta ki Kürt bir erkekle tanışıp arkadaşlık edene kadar sonra anladım ki en iyi dediğin Kürt bile arkanı döndüğünde seni sırtından bıçaklar. Kürtlere elini verirsen kolunu kurtaramazsın

    23
    1 Yorumla
    • firstladyroza
      firstladyroza
      +1 yıl

      sen niye genelleme yapiyorsunki dengesiz bir insanla tanistin diye herkesi kotu belleme kurt degilim ama hepimizin turkiyede yasiyoruz nufus kagitlarimiz ayni her insan bir tutulamaz

      Yorumla
  • cahiliye
    cahiliye Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35 , eic 33%
    +1 yıl

    Hayır , en modernin bile için den küçük bir aga çıkıyor bir irkci havalar sanırsın burası kurd memleketi bizde türkler olarak dışlanıyoruz

    26
    8 Yorumla
    • azaddddd
      azaddddd
      +1 yıl

      Yorumlara bakarsan kimin dışlandigini görürsün bu ülkede 27 milyon kürt var ve hepsi aynı değil fazla tv izleme ağaymis bana bir aga gostersene?

      Yorumla
    • DarkRyder
      DarkRyder
      +1 yıl

      27 milyon nerden çıktı bol keseden sallamayıda iyi biliyorsunuz max 12 milyon kürt vatandaşı var

      Yorumla
    • azaddddd
      azaddddd
      +1 yıl

      Turklerden daha fazla oldugumuz kesin ve resmi açıklama bu 27 milyon geri kalanlar laz Çerkez Boşnak arap ve bunların hepsi kürt leri sevmiyor ne batırmissak artık

      Yorumla
    • Afesacarsoy
      Afesacarsoy
      +1 yıl

      Yok 80 milyon... :D + Arkadaş birçok etnik grup saymış. Eğer hepsi, hatta hepsini geçtim, Türkler, bu diğer etnik unsurlardan değil de sadece bir tanesinden hoşlanmıyorsa, burada sıkıntı Türkler'de değildir bence. İğne-çuvaldız durumu şart...

      Yorumla
    • patladigitti
      patladigitti
      +1 yıl

      yemek yediği kaba eden hayvanlar sevilmiyo genelde. batan bişey yok ortada...

      Yorumla
    • Mybreath
      Mybreath
      +1 yıl

      5 10 köpek gibi doğuruyorlar 30 milyon oldular türkiyede

      Yorumla
    • hoşafınferyadı
      hoşafınferyadı
      +1 yıl

      azaddddd dışlandınızda nasıl 27 milyon oldunuz o zaman köpek yavrusu gibi doğurmanıza nasıl müsade ettik. dış devletlerden çocuk başına para alıp üremenize nasıl göz yumduk dışladıkta.

      Yorumla
    • cahiliye
      cahiliye
      +1 yıl

      :D:D azaddın hazin sonu , siz boyle kendınızı atın ortaya daha cok dıslanırsınız

      Yorumla
  • _DiaMoNDs_
    _DiaMoNDs_ Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35
    +1 yıl

    irk asla ønem tasimaz benim icin yeterki adam gbi adam olsun... turktede cerkzdede kurttede laz dada azeride de var her tur pislik... 1 kisi yuzunden binlerce ksii yakilmamali... ama kultur acisindan bakildgi zamn bnce en dogrsu herkzin kndi kulturne yakin olan ile evlnmesi dha uygun olur evliligin selamti icin ask biter evlilik bitmz ama saygi n zmn biterse evlilikte biter iste o zmn..

    7
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Tam 3 yıldıe bir kürtle evliyim belki bir tükle evli olsam bu kadar mutlu olamazdım, çok şansı hissediyorum kendimi eşimin aileside çok iyi insanlar onlar fazla dindar bende bekardan baya açık giyerdim ama onların bana karışmaması benim onlara olan saygımı arttırdı mini etekte giydim ne kaynanam bana nede oğluna bişey dedi saygı duyuyolar tabi bende onların yanında giydiklerime dikkat ederim... Eşimi çok seviyorum ve inanın kürt türk diye ayrımcılık yapmayın

    9
    2 Yorumla
    • headexpert
      headexpert
      +1 yıl

      Buyuksehir görmüş biridir yinede canini sikmayalim mutlulugunuz daim olsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hayır bizim tanıştığımızda çok iyi türkçe konuşamıyordu lisedeykeb arkadaşlarla diyarbakıra gitmiştük orda tanıştık şu an İstanbul'da yaşıyoruz ama yinede çok anlayışlı bir insan bana karşı

      Yorumla
  • mavişimm78
    mavişimm78 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Irkımı bozmak gibi bir niyetim yok ben annemden babamdan Türk-Türkmen karışımı olarak doğdum yani Türküm. Benden doğacak nesillerin de başka bir etnik kimlik üstlenmesini istemiyorum.

    17
    1 Yorumla
    • leonidas2014
      leonidas2014
      +1 yıl

      Yasasin saf turk kani

      Yorumla
  • mavigokyuzu11
    mavigokyuzu11 Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl

    Seversem ırkın ne önemi var? Irkimizi bizler secemeyiz, o yuzden insan nereli olursa olsun diger irklara saygi duymalidir. Kisacasi seversem kim ne derse desin, irki nolursa olsun tam, yurekten SEVERiM :)

    9
    1 Yorumla
    • steww
      steww
      +1 yıl

      gökyuzu gibisin masmavi.. bravo

      Yorumla
  • kloof24keek
    kloof24keek Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Benim sevgilim arap.
    Irk ile olmuyor bu isler. Kim guven veriyorsa sevdigini belli edip sahipleniyorsa. Isterse kurt olsun arap olsun. Alman olsun turk olsun farketmez.
    Once insanlarla oturup iki kelime edin. Ondan sonra iyimi kotumu anlarsiniz bir insani.

    8
    6 Yorumla
    • azaddddd
      azaddddd
      +1 yıl

      Kürtlerle oturup yemek yiyin onlarla sohbet edin nasıl olduklarını anlarsınız. Yorumun çok güzel keşke herkes senin gibi düşünse

      Yorumla
    • kloof24keek
      kloof24keek
      +1 yıl

      Keske dusunseler.

      Yorumla
    • AloneAngelll
      AloneAngelll
      +1 yıl

      +1.

      Yorumla
    • azaddddd
      azaddddd
      +1 yıl

      :-(

      Yorumla
    • hoşafınferyadı
      hoşafınferyadı
      +1 yıl

      oturup yemek yersin varını yoğunu senin önüne serer yalan değil ama akşam sen uyurkende cüzdanını çalar. evindeysen seni korur ama gider akşam dağa çıkar askere kurşun sıkar. hepsini biliyoruz bunların. yaşadıkta.

      Yorumla
    • azaddddd
      azaddddd
      +1 yıl

      @hoşafınferyadı peki hiç ne cektiklerini düşündün mü aklına getirdinmi? Dilleri yasaklandı namuslarina göz dikildi yemek yolanmadi doğuya ektiklerini yediler yıllarca sence bundan çatışma ya girmiyorlarmiydi askerle ve askerde şehit olan kürt sayısı turk sayisindan fazla bunları bilip konuşuyorsun değilmi

      Yorumla
  • hasrrt
    hasrrt Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29 , eic 30%
    +1 yıl

    Kürt diye bir millet yok saden.
    kendini türk kabul eden insanla evlenilinr

    15
    1 Yorumla
    • beatzz
      beatzz
      +1 yıl

      Evet :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Tabiki hayır.
    Türk olsun çamurdan olsun, gidip bir ayakkabı boyacısı, simitçi, hamalla evlenirim, yeterki TÜRK OĞLU TÜRK olsun, ama yinede bir kürtle evlenmem

    28
    5 Yorumla
    • fbfbffb
      fbfbffb
      +1 yıl

      Ölürüm senin uğrunaaaaa :) :) çok yaşaaa

      Yorumla
    • headexpert
      headexpert
      +1 yıl

      Kadinin en delikanlisi sensin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      teşekkür ederim @fbfbffb ve @headexpert

      Yorumla
    • tufanyel
      tufanyel
      +1 yıl

      Hamalla evlenecekmis biktik sizin bu showvari hareketlerinizden..

      Yorumla
    • azaddddd
      azaddddd
      +1 yıl

      Onlar seninle evlenmezler zaten emin ol

      Yorumla
  • OGulalanlar
    OGulalanlar Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30 , eic 48%
    +1 yıl

    Çocukluktan beri hayalini kurduğum düğünde kimse kürt halayı çekip tepinemez kıyameti koparırım

    21
    4 Yorumla
    • KafaAvcısı
      KafaAvcısı
      +1 yıl

      üzgünüm hayaller ülkesinde yaşamıyorsun seninde dügününde şemmame söylicek :D

      Yorumla
    • nizamyektuğ
      nizamyektuğ
      +1 yıl

      büyük konusuyosun dur bakalım zaman neler gösterecek sana

      Yorumla
    • fbfbffb
      fbfbffb
      +1 yıl

      Helal kız sanaaaa.

      Yorumla
    • OGulalanlar
      OGulalanlar
      +1 yıl

      büyük konuşurum bu konuda vallahi olamaz öyle bişey, yıkarım başlarına yeri

      Yorumla
  • Babe1991
    Babe1991 Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 36%
    +1 yıl

    Tabiki sevsem nereli olursa olsun :) ayrimcilik yapan o. Cocugu degilim

    16
    4 Yorumla
    • Babe1991
      Babe1991
      +1 yıl

      eksileyenlere birsey derdim ama neyse :)

      Yorumla
    • BERXTR
      BERXTR
      +1 yıl

      Parası olsun yeter dimi :) gözlerinde dolar işareti gördüm bayan

      Yorumla
    • themarmarasea
      themarmarasea
      +1 yıl

      @babe1991 hamburga selamlar

      Yorumla
    • Babe1991
      Babe1991
      +1 yıl

      Gözümde dolar yok :) cebim dolu saten @berxtr

      aslm :) @themarmarasea

      Yorumla
  • sedefsedeff
    sedefsedeff Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Kurtlere karsi bir tavrim yokama kurt erkekleri cok kaba kadina deger vermiyorlar o yuzden evlenmezdim.

    17
    5 Yorumla
    • steww
      steww
      +1 yıl

      kurtlermi kadina deger vermiyor kac tane kurt hayatina girdi

      Yorumla
    • tufanyel
      tufanyel
      +1 yıl

      Sizdeki bosanma istatiklerine bak once..

      Yorumla
    • sedefsedeff
      sedefsedeff
      +1 yıl

      Sizdeki derken biz neyizki?

      Yorumla
    • tufanyel
      tufanyel
      +1 yıl

      Sen kürt erkekleri derken kürtleri bir kıstasa aldın, Bende sizdeki derken kürtlerin dışındaki sizlerden bahsediyorum etniksel tümevarımdan yana değilim..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben de dün sokakta içmiş kokuşmuş rezil, insanlara saygı duymayan bir Türk gördüm. Ama bütün Türkler böyledir diyor muyum ben? Bu nasıl bir yaklaşım nasıl bir zihniyettir?

      Yorumla
  • deneyimci61
    deneyimci61 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41 , eic 49%
    +1 yıl

    Kürt, Türk ayirt etmem, Müslümansa severim. Ama babamin hatri icin de bir kurtle evlenmem. Cunku kurtlerden nefret ediyor. Kirmam onu.

    15
    0 Yorumla
  • öylesineiste
    öylesineiste Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Kürtler aile ve düşünce bakımından çok sert ve sıkı. Bana göre değil. Evlenmem.

    21
    0 Yorumla
  • Kuralsiz49
    Kuralsiz49 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Kürdüm !! Fakat;
    Ülkem = Türkiye...
    Bayrağım = Ay-yıldız..
    Dinim = İslam..
    TÜRK-KÜRT KARDEŞTİR..

    15
    9 Yorumla
    • hoşafınferyadı
      hoşafınferyadı
      +1 yıl

      böle diyosan ve gerçekten samimi ve içten niyetlerle böle düşünüyosan evet senle kardeş bu millet. ama diğerleriyle deil.

      Yorumla
    • Toruko
      Toruko
      +1 yıl

      Keşke diğer Kürtlerde senin gibi düşünse...

      Yorumla
    • tufanyel
      tufanyel
      +1 yıl

      Farkinda degilsiniz ama, kurtlerin 3te 2si Onun gibi dusunuyor ama yillarca hepizi hep bir kefeye koydunuz...

      Yorumla
    • Kuralsiz49
      Kuralsiz49
      +1 yıl

      Tek sorun cehalet

      Yorumla
    • azaddddd
      azaddddd
      +1 yıl

      Bende Kürdüm ve aynı dusuncedeyim huzurumuz yerinde turkiyede daha Allah'tan belamimizi isteyelim Kürdistan varda ne oldu yani ışid orda cirit atıyor ülkücü çok arkadaşım var ve cok iyi anlasiyoruz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @hoşafınferyadı @Toruko çoğu kürt böyle düşünüyor arkadaşlar. şundan emin olun ki böyle kürtlere atıp tutan haksızlık edenler kötü niyetli, sağdan soldan duyma, basmakalıp düşünclere sahip zihniyetsiz insanlardan daha çok sahiplenir bu ülkeyi. ama şöyle bir şey de var ki siz ve sizin gibi sürekli Kürtleri ezen hor görenler, kafasında olmasa bile bazı Kürtleri kutuplaştırmaya sevk ediyor. Ben de bunlara dahilim. şu yazılanlara bir bakın. bir millet bu kadar mı aşağılanır? Biz de insanız bizim de onurumuz gururumuz var. Bu zihniyetle devam edildiği sürece hiçbir zaman huzur bulamaz bu ülkedeki insanlar.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @hoşafınferyadı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @hoşafınferyadı @Toruko

      Yorumla
    • Christianınİtaatkarı
      Christianınİtaatkarı
      +1 yıl

      Böyle kürt olsun canımı yesin.

      Yorumla
  • hamra42
    hamra42 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Kürtleri cok severim kesinlikle evlenirim

    13
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bir tanesin sen

      Yorumla
    • hamra42
      hamra42
      +1 yıl

      Irkciları hıc bir sekilde sevmiyorum, her ülkeden her sehir den bozuk insanlar cikiyor.. herkes ayni diye birsey yok, bide durum su ki kürt erkekleri sevdiği kadina sahip cikiyor :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      kesinlikle öyleyizdir :) ama önyargılar işte. Senin gibi düşünenlerin var olduğunu görmek sevindirici ama gel de bunu milletimize anlat

      Yorumla
    • hamra42
      hamra42
      +1 yıl

      Ön yargili insanlardan uzak durucaksin onlarda anlayacak kapasite yok.. herkesi bir tutacak seviyedeler malesef

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    valla 9yildir evliyim. ikimuzde kürdüz. superiz yani

    13
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      eksilemeseniz çatlarsiniz dimi

      Yorumla
  • sıradakigelsin
    sıradakigelsin Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Kürt olduğumu söylediğimde kız arkadaşım ailesinin baskısı yüzünden benden ayrılmak zorunda kaldı. Bizler seçmediğimiz bir ırk yüzünden garip bakışlara maruz kalıyoruz. Önyargılarınki gibi kötü insanlar değiliz

    11
    1 Yorumla
    • azaddddd
      azaddddd
      +1 yıl

      @sıradakigelsin Kardesim dünyaya yine gelsem kürt olarak gelirim ve bundan hiç pişman olmam bizi elestirenlere cekemedikleri için elestriyor

      Yorumla
  • KaLemsizYaZaR
    KaLemsizYaZaR Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 41%
    +1 yıl

    Arkadaşlar kürt türk ayrımına artık ırkçılık demeyin lütfen. Zira kürt diye bir ırk yoktur. Onlar bir karışımdan ortaya çıkmışlar bence. d

    9
    4 Yorumla
    • tufanyel
      tufanyel
      +1 yıl

      Afbuyurun profesor Siz yukseklisansinizi nerde yaptiniz!!!

      Yorumla
    • KaLemsizYaZaR
      KaLemsizYaZaR
      +1 yıl

      Harwardda sen bilmezsin oraları

      Yorumla
    • tufanyel
      tufanyel
      +1 yıl

      Ulan bilmeyende seni uranyum zenginlestirebilen dahi sanir homosapiens..

      Yorumla
    • KaLemsizYaZaR
      KaLemsizYaZaR
      +1 yıl

      Olum sus l*n sen homosapienlerden bile ilkel aşşağılık birşeysin...

      Yorumla
  • BiyaBiyaa
    BiyaBiyaa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Her kürt pkk'lı değildir. Irkçılık yapmak Türklere yakışmaz. Kürt oldukları adam olmadıkları anlamına gelmez. Şahsen evlenirim ben müslüman olduğu sürece tabiki.

    9
    23 Yorumla
    • fbfbffb
      fbfbffb
      +1 yıl

      Ben kürdü sevmiyom zorla mı. Şimdi ben ırkçı mı oldum. Çok komiksin biyabiyaa.

      Yorumla
    • Dragovic
      Dragovic
      +1 yıl

      @fbfbffb ben de kürdüm arkadaşım ama uğrunda ölebileceğimiz türk kardeşlerimiz var

      Yorumla
    • azaddddd
      azaddddd
      +1 yıl

      Kürtler sana bayılıyor zaten

      Yorumla
    • BiyaBiyaa
      BiyaBiyaa
      +1 yıl

      Sevmiyo olabilirsin ama yargılama hakkın yok. Soruyu nerenden okudun acaba sen. Evlenicek olan kişi benim bu benim fikrim sen kürt erkeğiyle evlenmezsin biter 😉

      Yorumla
    • Dragovic
      Dragovic
      +1 yıl

      @BiyaBiyaa değişik bir metaforla vurdun @fbfbffb yi :D

      Yorumla
    • fbfbffb
      fbfbffb
      +1 yıl

      Hahahahaha

      Yorumla
    • fbfbffb
      fbfbffb
      +1 yıl

      Umrumda değilsin dragoviç ;)

      Yorumla
    • BiyaBiyaa
      BiyaBiyaa
      +1 yıl

      Sanki evlencek olan o bak orda kocaman ŞAHSEN yazmışım sırf konuşmak olsun diye konuşmuş 😁

      Yorumla
    • Dragovic
      Dragovic
      +1 yıl

      hipermetropsa demek görememiş :D

      Yorumla
    • fbfbffb
      fbfbffb
      +1 yıl

      NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.

      Yorumla
    • BiyaBiyaa
      BiyaBiyaa
      +1 yıl

      Tabikide NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE ama sırf yanlışını kapatmak için bunu kullanamazsın sen. Allah seni ıslah etsin burun kıvırdığın kürte aşık olursan ilerde anlarsın belki demek istediklerimizi

      Yorumla
    • fbfbffb
      fbfbffb
      +1 yıl

      Aşık olmam ben kürde. ;)

      Yorumla
    • BiyaBiyaa
      BiyaBiyaa
      +1 yıl

      Sen bilemezsin ALLAH bilir de bencede aşık olma kıza yazık. Cahilliğin dibine vurmuşsun sen :)

      Yorumla
    • cihan65
      cihan65
      +1 yıl

      Güzel konuştun biyabiya

      Yorumla
    • fbfbffb
      fbfbffb
      +1 yıl

      NE MUTLU TÜRKÜM DİYENEEEEE.

      Yorumla
    • BiyaBiyaa
      BiyaBiyaa
      +1 yıl

      Tamam canım sensin

      Yorumla
    • Afesacarsoy
      Afesacarsoy
      +1 yıl

      He ırk ayrımı yakışmaz ama din ayrımı yakışır değil mi? Asıl Türk, kanı önemser. Türk tarihine, Osmanlı'ya değil, GERÇEK TÜRK TARİHİNE (Bkz: Göktürkler) bakarsan görürsün Çinliler'in aramıza karıştıklarında neler olduğunu...

      Yorumla
    • BiyaBiyaa
      BiyaBiyaa
      +1 yıl

      Madem bu kadar dinimizi biliyosun, dinimizce başka dinden insanla evlenmenin haram olup olmadığınıda biliyosundur demi?

      Yorumla
    • Afesacarsoy
      Afesacarsoy
      +1 yıl

      Ben din bilgisi vermedim, tarih ve ırk bilgisi verdim ama bunu bile anlayamamışsın. Ayrıca dinine göre senin burada tanımadığın onlarca erkeğin içinde olman, onlarla konuşman, profiline koyduğun fotoğraf vb. vb. haram değil mi? İşinize gelince ne kadar da dindar oluyorsunuz. Ayrıca DİNİMİZE GÖRE deme, DİNİME GÖRE de...

      Yorumla
    • BiyaBiyaa
      BiyaBiyaa
      +1 yıl

      Müslüman olmadığın ne kadar da belli :)

      Yorumla
    • BERXTR
      BERXTR
      +1 yıl

      Harbiden biyabiya dinle ilgili konuşan olmadı ne boş insansın sen gereksiz yere tartışıyosun milletle :)

      Yorumla
    • Afesacarsoy
      Afesacarsoy
      +1 yıl

      Belli olsaydı eğer, DİNİMİZ demezdin. Ben söyledikten sonra söylemenin bir anlamı yok. Ayrıca da, yazdıklarıma bir şey söyleyemeyip de konuyu değiştirmen de güzelmiş. Neyse. Seni engin din bilgin ve bol hümanistliğin (ama din ayrımı yaparak) baş başa bırakıyorum. İyi geceler.

      Yorumla
    • BiyaBiyaa
      BiyaBiyaa
      +1 yıl

      Siz tartisin ben geliyorum 😁

      Yorumla
  • Maruladam
    Maruladam Takip Et
    Xper 6 Yaş: 49 , eic 47%
    +1 yıl

    Ben bir Çerkes im öncelikle onu söyleyeyim. İnsanların cins renk ırk düşünce ve dini inanışlarına göre sınıflandırılması ya da ayrı tutulmalarına sonuna kadar karşıyım.

    4
    0 Yorumla
  • N_Sena
    N_Sena Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    +1 yıl

    Hayır. Uyuşabileceğimizi düşünmüyorum. Düşüncelerde çatışma çıkar mutlaka.

    14
    1 Yorumla
    • leonidas2014
      leonidas2014
      +1 yıl

      Bravo

      Yorumla
  • Instinct
    Instinct Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Evlenmek mi? Ben kürtlerle konuşmaya bile tenezzül etmem.

    28
    9 Yorumla
    • cahildioksit
      cahildioksit
      +1 yıl

      kurtler sana cok merakli yaa.. senin icin ölüyorlar. egoist.

      Yorumla
    • Instinct
      Instinct
      +1 yıl

      Egoistlik değil de ırkçılık diyelim :) @cahildioksit

      Yorumla
    • cahildioksit
      cahildioksit
      +1 yıl

      oyle oyle. musluman misin?

      Yorumla
    • fatihılgın
      fatihılgın
      +1 yıl

      Adamsın !

      Yorumla
    • fatihılgın
      fatihılgın
      +1 yıl

      @Instinct

      Yorumla
    • pesimist23
      pesimist23
      +1 yıl

      Canin cahenneme !

      Yorumla
    • fbfbffb
      fbfbffb
      +1 yıl

      HELAL SANAAAAAAA KIZZZ. AFERİNNNNN.

      Yorumla
    • leonidas2014
      leonidas2014
      +1 yıl

      Sen varya birtanesin

      Yorumla
    • BeyondPride
      BeyondPride
      +1 yıl

      Yürü be :)

      Yorumla
  • PianistKadın
    PianistKadın Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl

    Diger kürtlerden bır farkı varsa bellllki... minikbir ihtimal

    12
    3 Yorumla
    • pesimist23
      pesimist23
      +1 yıl

      Turkler tek karakteremi sahip.

      Yorumla
    • PianistKadın
      PianistKadın
      +1 yıl

      genel olarak söyledim. siz anlamak istedıgınızı anladınız. @pesimist23

      Yorumla
    • pesimist23
      pesimist23
      +1 yıl

      KÜRTLER hepsi birdir diger KÜRTLER derken neyi kastettigini acikca soylesen daha iyi olurdu.

      Yorumla
  • Lion27
    Lion27 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Ben milliyetçi biriyimdir ve haddinde fazla kürt, arap, laz arkadaşlarım var ve hatta ateist le bile oturup sohbet etmişliğim var. Bir insan şerefsiz se bunun dini, dili, ırkı yok arkadaşım. Yeter ki mert olsun donek olmasın...

    8
    0 Yorumla
  • RomAna
    RomAna Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Büyük knşmak istemiyorum ama hayır istemem ailem de vermez ztn..

    14
    0 Yorumla
  • fatihılgın
    fatihılgın Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl
    Diğer konusunda 20,3b cevap paylaştı.

    Evlenirim diyen kızlar, bir an önce evlenin de ulkeden sktr olup gidin madem. Terörist çocuklar yetistirin molotof falan yapmayi öğretin.

    19
    1 Yorumla
    • headexpert
      headexpert
      +1 yıl

      Adamsin

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    hayır. Çocuklarımın damarlaarında da %100 Türk kanı dolaşacak

    21
    8 Yorumla
    • REDIKSION
      REDIKSION
      +1 yıl

      Adamsin sen varya çoğu erkek ten adamsin

      Yorumla
    • fbfbffb
      fbfbffb
      +1 yıl

      Aferin sana kizzzz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Siz de adamın dibisiniz kardeşler:)

      Yorumla
    • leonidas2014
      leonidas2014
      +1 yıl

      Helal olsun

      Yorumla
    • fbfbffb
      fbfbffb
      +1 yıl

      Senin gibi kızlarrrrr çok yaşasın.

      Yorumla
    • BeyondPride
      BeyondPride
      +1 yıl

      Taktire değersin :)

      Yorumla
    • heaven55
      heaven55
      +1 yıl

      eıc

      Yorumla
    • CoolEmmi72
      CoolEmmi72
      +1 yıl

      Ulan alayinizi Arap orduları belledi 670-740 yılına kadar Türk kanı mı kaldı?

      Yorumla
  • esradogan
    esradogan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Irkçılık yapmam. Fakat Pkk'yı desteklemiyor ise, memleketi Doğu'da olmasından ötürü Kürt ise neden olmasın. Kültürlerimiz ortaksa, anlayaşabiliyorsak, seviyorsak evleniriz.

    7
    0 Yorumla
  • inciay
    inciay Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 41%
    +1 yıl

    aynı fikirde olduğum kürt arkadaşlarım var çocukluktan beri hiç ırk ayrımı yaşamadık yıllarca.. uyum varsa insanlar beraber olabilir..

    7
    0 Yorumla
  • neskit
    neskit Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 56%
    +1 yıl

    kürtle evlenicek olan kız ancak ya keriz ya da kezbanus olur başka'da halt olmaz kürt'le evlenicek kadar Allah kimseyi çaresiz bırakmasın !

    14
    0 Yorumla
  • basketballlood
    basketballlood Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    bayanlar ne kadar evlenmem desede aşık olduklarında gidip ırkını sormuyorlar sonradan öğrendiklerinde ayrılanınıda görmedim anlayacağın aşk bu otada konar bokada

    6
    0 Yorumla
  • PinkyLady
    PinkyLady Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Irkçılıkdan değil de Kürt oldukları için evleneceğimi sanmıyorum

    @Sonmermi Ankarada değilim ;(

    10
    1 Yorumla
    • Sonmermi
      Sonmermi
      +1 yıl

      :) haha :DDdddsdsd

      Yorumla
  • kazhin92
    kazhin92 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    +1 yıl

    Biz Kürt'üz hemde Irak Kürt'ü abim bir Türk kızıyla evli. yani evet evleniliyor :)

    14
    1 Yorumla
    • pesimist23
      pesimist23
      +1 yıl

      Helal :)

      Yorumla
  • frat48
    frat48 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Iyi insan kotu insan kavramini unutan beyninize turk sevgilim cok oldu asiri tutucu kurtum bir sevgilim tm tersi idi ama ben 29 ekim o Newroz kutladi benle ask bu iste beyninize isiyim soruya bk irkci turku de irkci kurdude toprak kabul etmesin a. q cunku onlar atesten...

    1
    5 Yorumla
    • Vanellope
      Vanellope
      +1 yıl

      Bizler hepimiz bu topragin insanlariyiz herkes ve her kesimde kurt yanilgisi var ben oyle bakmiyorum olaya genelleme yapmak yanlis.

      Yorumla
    • hoşafınferyadı
      hoşafınferyadı
      +1 yıl

      biz bölücü türklerde gördük. senin kız arkadaşın senden bir kaç posta yemek uğruna vatanını satmış belli. tanıdığım öyle kızlar oldu.

      Yorumla
    • frat48
      frat48
      +1 yıl

      He a. q sizin gibi yobazlar bu ulkeyi kurtaracak
      Siz lazina rum cerkezine barbar egelisine yuna dogulusuna kurt ia devlete gelince biz turkuz dersiniz
      Siz nesiniz biliyor musunuz? siz afedersiniz ama amcik beyinlisiniz tipki her irkci fasist gibi :/

      Yorumla
    • frat48
      frat48
      +1 yıl

      Birincisi ben orda irkcilara lafi attim. Buda sende olesin demektir. 2. apo dedigin kisiyi ne kadar arastirdinda yorum yapiyob kulaktan bilgilerle. 3. hadi bizimki bez parcasi sizin ki ne. Diyelim sizinki sehit kanini temsil ediyor o kadar asil yani. Be zihinsiz tarih bilir misin? Diye sormayacam belliki bilmiyon. Bu devlet ilk kurtarilmaya calisilirken ilk destek kimden geldi? Ilk. direnis nerde basladi? Ilk cephe dogu cephesi degilmiydi. Bati ne yapiyordu dogu milli egemenlik cigliklari atarak fransizlari puskurturken. Dur dusunme soylim. Amerikanin manda be himayesi dusunulur. Alman hayranligi var almanlarla dost olalim. Ingilizler guclu somurgeleri olabiliriz aslinda. Taki doguda atayla ilk savas kazanilana kadar ses yok. bir bu cografyayi ilk alp arslanla beraber aldik. Melik sahla garantiye. 2. selimlede nam saldik. Biz bu devleti kurtulus savasinda turk kardeslerimiZle gogus goguse vererek aldik. O zaman gogus. goguse savastigimiz kisiler vardi. Simdi sizin gibi yavsaklar.

      Yorumla
    • frat48
      frat48
      +1 yıl

      Umarim bana hakaret dolu mesaj atip engelleyen bayan bunu okur.
      Biraz got varsada bana mesajda neyi kaale alarak oyle hakaretler yazdigini soyler ;)

      Yorumla
  • monabuse
    monabuse Takip Et
    Xper 2 Yaş: 39
    +1 yıl

    kesinlikle olmaz. türk olsun sakat, çirkin, tipsiz olsun ama kürt asla olmasın.

    26
    10 Yorumla
    • fbfbffb
      fbfbffb
      +1 yıl

      Aferin kız.

      Yorumla
    • fbfbffb
      fbfbffb
      +1 yıl

      Akıllı ol cocuk

      Yorumla
    • azaddddd
      azaddddd
      +1 yıl

      Hani la sizin kürt turk kardesliginiz?

      Yorumla
    • monabuse
      monabuse
      +1 yıl

      azadmısın ne haltsan uza hadi niye zoruna gitti defol buradan

      Yorumla
    • monabuse
      monabuse
      +1 yıl

      ben kürtlerle kardeş falan değilim kim kardeşse onlar evlensin

      Yorumla
    • fbfbffb
      fbfbffb
      +1 yıl

      Şahsen BEN kürtleri kardeşim görmüyorum.

      Yorumla
    • fbfbffb
      fbfbffb
      +1 yıl

      Monabuse helal sanaaaa. :)

      Yorumla
    • monabuse
      monabuse
      +1 yıl

      sanada helal fbfbffb :)
      hayır yani soru sorulmuş bende kimseye hakaret etmeden cevabımı yazmışım asla demişim ama hemen sincabın biri atlamış buraya hakaret etmiş birde utanmadan, aynı cümleyi ailesindeki bacısına falan yöneltseler ne b*k yiyecek o zaman dimi..

      Yorumla
    • fbfbffb
      fbfbffb
      +1 yıl

      Aynen monabuse. Ben senin yerinde olsam bunlara cevap bile vermem.

      Yorumla
    • Afesacarsoy
      Afesacarsoy
      +1 yıl

      Halkların KALLEŞLİĞİ varken, halkların KARDEŞLİĞİ olmaz Azad. Yorumun bile, bu kızın yanıtına haklı bir neden oluşturmuş...

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kurtle evet, ama PKKli, TKPli ya da onun gibi serefsizlerle hayir. Ins da allah nasip etmez zaten boyle bir sey.

    10
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ayrica sanirim sakin sen bundan sonra turkle ayirim yapiyorlar deme. Sorun cok sacma, durduk yerse ayirim yapmissin

      Yorumla
    • REDIKSION
      REDIKSION
      +1 yıl

      Amin inşallah inşallah inşallah inşallah inşallah inşallah inşallah inşallah inşallah inşallah inşallah inşallah inşallah inşallah inşallah inşallah inşallah inşallah inşallah inşallah inşallah inşallah inşallah inşallah inşallah inşallah inşallah

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hahaha, saol :)

      Yorumla
  • ÇikolatanOlayım
    ÇikolatanOlayım Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Evlenmem. Ayrıca şu süslü klişe cümleleri bıraksak diyorum " insan olsun yeter"
    " biz birbirimizi sevdikten sonra önemli değil" gibi gibi.

    16
    1 Yorumla
    • BeyondPride
      BeyondPride
      +1 yıl

      Helal :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Islami azbucuk benimseyen biri bilirki irk ayrimi asla yapmamak gerek. Kurdu istemeyen turku , turku istemeyen kurdu anlamak mumkun degil. Tabi batida kurt anlayisi biraz farkli. Sadece televiziyondan izliyorlar. Ben kurdum ve bu ulkeyi Türkiyeyi o bos konusan turk musvettelerinden daha cok seviyorum. Icabinda seve seve ayyildiz bayragimiz icin canimi feda ederim.

    5
    0 Yorumla
  • Wackers
    Wackers Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    Bence evlenilmez. Çünkü kendisinde bozukluk olmasa bile akrabalarında elbet bozukluk vardır. Bu bozukluk çocukları da etkiler ;)

    15
    0 Yorumla
  • Hakancan1
    Hakancan1 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 48
    +1 yıl

    Kürt değilim fakat Türk Kürt ayırımı yaparsınız dizi oyuncularının yüzde 80 kürt onları beğenirsiniz bu ne çelişki. Kürtler evlilikte daha sahiplenici çok şahit oldum.

    6
    2 Yorumla
    • Fleurdamour
      Fleurdamour
      +1 yıl

      Sahiplenici oldukları için töre adı altında kadına yapmadıkları kötülük kalmıyo arkadaşım

      Yorumla
    • Hakancan1
      Hakancan1
      +1 yıl

      Kafan güzel çalışıyor arkadaşım maşallah

      Yorumla
  • cokminioreo
    cokminioreo Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Tabiki evlenirim ırk ayrımı yapmak cok cahilce zaten Ortadoğu bu yuzden kaybediyor müslümanlar birbirine düşman oldukça pkk sempatizani veya apo sempatizani degilse türkiyeyi seviyorsa neden olmasın

    6
    1 Yorumla
    • azaddddd
      azaddddd
      +1 yıl

      Helal olsun sana

      Yorumla
  • Devamını Gör (137)
Devamını Gör(182)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Diğer > Sorular > Kızlar kürt bir erkekle evlenir misiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kızlar ermeni bir erkekle evlenir misiniz? 24 cevap verildi
Kızlar sorum size kürt biriyle evlenir misiniz? 10 cevap verildi
Kızlar, sünnetsiz biriyle evlenir misiniz? 4 cevap verildi
Doğulu bir kızla ve erkekle evlenir misiniz? 14 cevap verildi
Kızlar, Evli erkekle birlikte olur musunuz? 7 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Tek emoji ile nasıl hissettiğinizi söyleyeyim mi?
  • 1.4 Fire Motor Fiat Egea için yeterli motor mu sizce?
  • D Segment Arabalar da 1.6 Atmosferik motor yeterli mi sizce ne düşünüyorsunuz?
  • Türkiye'de görünmez bir kast sistemi mi var, saygı karaktere mi sosyal statüye mi göre belirleniyor?
  • Sevmekten usanır mısın?
  • Dizanteri oldunuz mu?
  • Sevgi mi, ilgi mi?
  • Dünya Kupası'ndaki ikili averaj sistemi sizce adaletsiz bir uygulama mı?
  • Neymar geri döndü! Ne düşünüyorsunuz?
  • Kim kiminle ne zaman nerede ne yapıyor?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨