Hayalini kurduğum her şeyi şimdi başkasıyla yaşıyorum ama içim hâlâ kalp kırıklıklarıyla dolu bununla nasıl baş edicem?

Elimde değil ama içim yanıyor 6 yıllık uzaktan ilişkimde birbirimize o kadar sözler verdik ki o kadar emeğe acıya rağmen o kadar yol kat ettik ki... O iyi günlerin gelmemesine o hayallerin gerçekleşmemesine kursağımda kalmasına yanıyorum. Şimdi başkasıyla sevgiliyim onla istediğim her şeyi yaşıyorum yıllardır özlemini çektiğim ne varsa, mutluyumda ama o eskiler hâlâ canımı yakıyor aklımdan atamıyorum instagramda bile o anılardan parçalar kalmış hepsini sildim sadece birinde takılı kaldım sanki içimden atmak istemiyor gibiyim...

Ben bi tek kendime iyi gelemedim sanırım...

Hayalini kurduğum her şeyi şimdi başkasıyla yaşıyorum ama içim hâlâ kalp kırıklıklarıyla dolu bununla nasıl baş edicem?
Hayalini kurduğum her şeyi şimdi başkasıyla yaşıyorum ama içim hâlâ kalp kırıklıklarıyla dolu bununla nasıl baş edicem?
Cevapla