Zamanı geldiğin de bırakmayı bilmek gidene yol vermek cesaret mi yoksa korkaklık mı?

Zamanı geldiğin de bırakmayı bilmek gidene yol vermek cesaret mi yoksa korkaklık mı?

Neden durmadın önümde diye soruyorsun şimdi bana neden gitme demedin diye sorguluyorsun beni neden beni gözden çıkardın böyle kolayca diyebiliyor kızıyorsun öfkelisin bana..

Haklısın belki önünde durmalıydım belki gitme demeliydim belki gözden çıkarmamalıydım seni kendi açından bak gerçekten haklısın ama benim açımdan artık gitmenin vakti gelmişti bende buna izin verdim.. bıraktım seni kendi haline sende içinden geleni seçtin gitmeyi, senin için çabalamadığım için bana korkak diyebilirsin ama benim için kalmayı istemeyeni bırakmak bana göre cesarettir..

Gidene yol vermek cesaret mi yoksa korkaklık mıdır?

#DengesizBirAdam

Zamanı geldiğin de bırakmayı bilmek gidene yol vermek cesaret mi yoksa korkaklık mı?
Cevapla