SüperSs teşekkürler @ilginfulyaa
Hayatına birini aldığında karşı cinse olması gereken mesafeyi koyabiliyor musun?
SüperSs teşekkürler @ilginfulyaa
Selams
daha çok merak ettiğim; bu mesafenin boyutu ne olmalı sizce¿ Hepten irtibatı kesmek mi..

#sosyetic
Mod🌸
Nasıl bir mesafe olabilir ki?
Yani, şöyle bir şey mi olacak sanki?
- Ailenin içine zamansız bir şekilde erken vakit misafir olmak için zorluyor, mesela yani, aklıma böyle bir şey geldi örnek vermek için.
Bu durumda mesafe nasıl mı konulacak?
Problemli görüyorum.
İlla ki karşı cinsle iletişime geçmem gereken yerler ve durumlar olacaktır. Keza sevdiğim insanın da. Ben bunu büyütmem. Reelde zaten her zaman bir mesafem var ama bir ilişkim olunca da ekstra dikkat ediyorum. Çünkü bir ilişkim olduktan sonra sadece kendimi değil onu da temsil ediyor olarak görüyorum kendimi. O yüzden gereksiz samimiyetleri doğru bulmuyorum. 😄
Kesinlikle, arkadaşınla arkadaş gibi konuşursun zaten de
Ben hayatıma kimseyi almasam da karakter ve duruş olarak bi de her iki cinse de güvenmediğimden, baştan mesafeli oluyorum zaten. Herkese tavsiye ederim insanlar fena bedavacı yüz verince astarını da isteyen isteyene. Soğuk duruş, mesafe ve maske herkese tavsiye ederim, nett.
Cevap
47Cevap
Karşı cins arkadaşlarım çok var herkes yerini haddini bilir.
Yanii..
Karşı cinse her zaman mesafeliyim.
Evet ama zaten hayatımda hiç bir kimseyi almadım şuana kadar ama alsaydım da mesafemi iyi ayarlardım zaten. yani arkadaş dediklerim ile arkadaşça konuşurdum sadece bu yüzden de kıskançlık ya da kısıtlamalara gerek duymazdım bende anı davranışı sevgilimden beklerdim. nasıl konuşacağını kimlerle nasıl mesafe koyacağını kendisi bilirdi zaten..
zaten bir insan bunu yapmıyorsa kimse ile sevgili olmamalı çünkü güven olmaz böyle kişiye.
Hayatımda biri olmasada hep bir mesafem vardır zaten.
Buna rağmen aşırı kıskanç olduğu için beni mağaraya kapatırcasına davranıyorsa geçmiş ola.
Çünkü kişilik probleminin olduğunun kanıtıdır bu.
Ne yapılırsa yapılsın düzelmez.
He ama bu problemin farkındadır "aşmak için yardım ister...
O zaman kesinlikle yardımcı olurum.
Fakat bu konu hakkında kuyruğu dik tutuyorsa ben uğraşamam.
Ben karşı cins arkadaşlarımla hep belli mesafede oldum zaten.
Kendini biilen insanlar için buna gerek yok
Kesinlikle. Böyle kadınları taşıyamayanlarda uzak dursunlar
Hamal tutabilirler mesela di mi :)
Bir de şeyler var ya bak değinmeden geçersem valla ölürüm; beğendikleri adam sevgili yapınca kadını engelleyenler falan... Onlara da sabırlar diliyorum zor şey asla olamayacakları birini tırnaklarını kemirerek izlemek tabii ki... Ohhhhh nasıl rahatladım 🤣🤣🤣
İyi ki değindin, bir “oh” da ben çekeyim :D yeni moda şey yalnız, sevgilisinin takipleştiği kadınla takipleşip samimiyet kurmaya çalışmak. Çok gülünç durumdalar 😅
Hayatıma birisini aldığımda gerektiğinden fazla değer gösteriyorum ama o beni kabul etmeyi yine de * olsun yeni bir başlangıçtayım bunları takmaya gerek yok
Hepten irtibatı kesmek olmamalı, bu kadari dozundan fazla olur bence. Zaten karşi taraf hayatınızda birisinin olduğunu öğrenince kendisi otomatik olarak mesafesini ayarlamalı, doğru olanı budur. Ama karşi taraf ayarlamiyorsa o zaman bizim sınırı daha net cizmemiz gerekir.
Hepten irtibatı keselim de hayatımız er koğuşuna mı dönsün? Sosyal hayattan insan azaltmaya gerek yok. Onun yapmasına da gerek yok. Buna karışacak biri zaten sevgilim olamaz.
Evet.
vay be... çok hoş, çok güzel, çok tatlıymışsın 💐
Yüzün gözün kalemle çizilmiş gibi, maşallah...
☺️ teşekkür ederim..
Teşekküre gerek yok, durum ortada 🙂
😬😬
o an karşı cinse olan tüm bağlarım nötürleşir aşka aşık birisi olarak tüm dikkatimi ona veririm
bunu ona sık sık gitar eşliğinde söylerdim de (önce gitar çalmayı öğrenmem lazım :D )
Evet, her zaman. Karşı tarafı huzursuz etmek istemem.
Hayatıma birini alınca gözümü yoldan ayırmaz hale geliyorum.. Hatta birine aşıkken bile başkasına bakamıyorum aldatmış hissediyorum..
Hatta bir defasında birinden hoşlanırken başkasına bakmıştım kendimi aldatmış hissedip hoşlandığım çocuktan da vazgeçtim dedim bi kalbe iki sevda sığmaz
İşte bu; birini seviyorken bile başkasına o gözle bakamıyorsun zaten. Kadınlar için problem değil ama erkekler için pek fark etmiyor 😅
Erkeklerin ben 😂
Elbette koyarım, bunu karşıdan bekleyince de kıskançlıkla itham edilmek ne kadar komik bilemezsin.
Evet, şey var bi de; erkek kıskanınca tamamdır engellerin bilmem nelerin sonu gelmiyor da, kadın bir kere desin ki şunu gözüm tutmadı arana mesafe koy :D ayrılığa kadar gider
Dedim ya komik... Erkeklerin zihniyeti hep aynı, güvensizdirler senden sonsuz güven beklerler. Kadın ise limitini doldurana kadar bekler, limit dolunca biter.
Aynen öyle 👌
Her zaman herkesle mesafem tam olması gerektiği gibidir zaten.
Hayatımda birisi varsa da ekstra olarak dikkat ederim ve aynı hassasiyeti de ondan beklerim. Yani karşı cinsle canımlı cicimli konuşan kişiyle ilişkiyi sürdürmem.
Hayatımda biri olsun ya da olmasın farketmez ben herkese karşı gereken mesafeyi koyarım ayarlarım.. hayatımda olan kiside bende Emin olur çünkü ona karşı sorumlulugum var bir an içine şüphe düşüren bir davranış göremez benden
Genelde ben mesafeyi koyarım da millet sevgililerini korumak için beni engelletiyor 🤣🤣🤣
Bunu en çok erkekler yapıyor, kötü olan ya sevdiğine güvenmiyor ya da kendine
Ben bilmem ben engeli niye yiyorum adamın kendine ozguveni yoksa
Genel konuşuyoruz, biline
Mesafe benlik değil , arkadaş canlısı sıcak kanlı biriyim hayatıma birini alırsam o kişi elbette en özeli olur ama diğer erkeklere de soğuk ve ketum davranamam bu benim kişiliğime aykırı
Hayatıma birini alınca tabikide başka erkeklere karşı olan mesafe ve samimiyet dozumu olması gerektiği kadar korurum nerede nasıl kime ne denli davranmam gerek bilirim bunu
Karşı cins ile aramda hep mesaafe vardı çok utangacim ya bir türlü sevgilim olmadı çok üzgünüm hiç bir kıza dokunmadım hicbirsey yaşayamadım hiç bir kızla yemeğe gidemedim
SORUNA BU DÖRTLÜKLE CEVAP VERMEM İSTERİM...
GÜLKER ÇOK GÜZEL DİKENLERİ OLMASA.
İNSANLAR ÇOK İYİ YALANLARI OLMASA
SEVMEK SEVİLMEK ÇOK GÜZEL
ALDATILMAK OLMASA...
DİP NOT:ALDATMAK İLLA KARŞI CİNSLE BERABER OLMAK DEGİLDİR.
Hayatımda biri olsun olmasın mesafe hep bellidir. İzin verdiğim kadar yaklaşır, izin vermediğim kadar yaklaşamaz. Hayatımda biri varsa da bundan rahatsızlık duymayacagı bir mesafem olur. 😊
Hayatımda yer alan karşı cins arkadaşlarıma alacağım bir mesafe olmaz zaten. Onun dışında ki karşı cinslere karşı tabi ki samimiyet içermeyen şekilde mesafe alırım.
Evet biliyorum hep ilişkilerimde sadık olmuştum ve yine birisini seversem yine sadık olurum kişiliğim böyle yani
Yani samimiyetinize bağlı
Sevgili modda takılanlar var olmaz
Saygı
Sana yapılmasını istemediğin şeyi sen de yapma
Hayatına birini alınca kismeti daha çok açılıp ve buna rağmen dimdik manitasının yanında olan babayiğitlere iyi geceler
İrtibat kesilmemeli karşı cins arkadaşlarla belli sınırlar içerisinde. İki taraf da duracağı yeri biliyosa hiç sıkıntı olmaz
Hayatıma birisini aldığımda karşı cinse "kanka" harici kelime kullanmıyorum. Hatta sevgilim istesin çoğu erkeği silerim hayatımdan.
Aşık olursam içgüdüsel olarak uzaklaşırım mesafe koyarım zaten. Hep onunla konuşmak yazışmak vakit geçirmek isterim.
Hayatıma birini almadan bile mesafe koyuyorum daha benle olmayan gelecekteki eşime bile sadığım sksksk
P hayatımda biri varsın genellikle karşı cins arkadaşlarınla muhabbeti bitme noktasını getirebiliyorum
Bu konuda başarısız biriyim bir ayda annesi onu benim kadar tanıyamaz hale geliyoruz. Gerisini sen düşün 😁
Hayatımda biri olmasa bile her zaman karşı cinsle aramda yeteri kadar mesafe olur. Birini alınca daha da dikkatli oluyorum.
Her zaman mesafemi koruyabildiğimi düşünüyorum. Hayatımdaki kişi Rahatsız hissederse de söyleyebilir elimden geldiği kadar dikkat ederğm
Hayır hepten irtibati kesmek değil tabi. Ki zaten normalde de okadar çok sırnaşık olmam ama sevgilim olduğunda evet belki biraz daha dikkat ederim.
Hayatımda biri yokken de hayatımda biri varmışcasına karşı cinsle arama mesafe koyuyorum. 😄
Karşı cinsle işim olmaz ki, sadece yakın çevrem, onda da mesafem bellidir.
Hayatımda biri olduğunda başka karşı cinsle alakam olmaz
Koruyup koruyamamak önemli baktin olmuyor onu onlara bırakacaksın sonra anlar
Aşık olunca;
Ben Ben mesela, uçarım mesela...
karşı cins arkadaşlarıma mesafemi korumuşumdur her daim.
Karşı cins bir sürü yakın arkadaşım var, sevgilim var diye onlara ayrı bir mesafe uygulamıyorum
Evet bu konuda iyi olduğumu düşünüyorum
Bunun için çaba göstermiyorum yapım bu
Sırf kendi doğrularım adına koymak istersem koyarım.
Başkalarına illaki mesafe koyuyorum. Kıskançlık dozu kaçmıcak şekilde ayarlıyorum
Arkadaşımın yeri ayrı, Birliktelik yaşıcağımın yeri ayrı mesafeyi ayarlarım
Evet, ben kıskanç biri olduğum için onun yapmasını istemediğim hiçbir şeyi kendim yapmam, onun haricinde biriyle pek samimi olmam
Erkek veya kadın, arkadaş veya sevgili herkese karşı ölçülü bir tavır her zaman gerekli bence. Zaten ölçülü davranıyorsan sevgilin olduktan sonra da diğer insanlara karşı davranışını değiştirmen gerekmez
Hayatıma aldığım kişiyle eşit seviyede mesafe koyuyorum ki dengeler şaşmasın kimse kendini bi b*k sanmasın
haha bu işte bir terslik var :D
Yanii hayatıma aldığım kişi karşı cinsle arasına ne kadar mesafe koyarsa o kadar mesafe koyuyorum karşı cinsle aramıza
Arama*
Bu da karşılıklı tabii
Evet tabii ki bence zaten mesafe koyulmalı bende karşı tarafta irtibatı da kesmezsin arkadaşlarınsa falan ama sarmaş dolaşta olmazsin
Mesafe koyacaksam niye birini hayatima alıyorum ki
Hayatına aldığın insana mesafe koymayacaksın herhalde 🙄
Keşke eksik okuduğunda kalsaydın bro
Değilsin, bye
Karşı cinsin canı cehenneme diyorum
Niye hepimiz cehennemlik olduk şimdi
Hepimiz yanmayacakmıyız , şimdiden yakayım sizi 😬
Umarım hepimiz yanmayız :D
Umarım az yanarız 😬 sonrası cennet, son ana kadar imanla yaşamak 🙏
Accuk yaksınlar :D tövbe est.
Umuyoruz 🙃 talep değil temenni 🙃 🤣
Ben konuşurum sadece sınır koyarım herkes haddini bilecek
Çok sevdiğim eski bir dostumsa neden mesafe koyayım ki?
Sevgilinse?
Olana peki? Direk sevgili gibi düşün?
Şu an işler fena mı 😊😊
Neyse sustum 😂😂
Mesafeyi karsimdaki belirler...
Birini almadan da korurum.
Ben konusurun arkadaslarmla
Karşı cinsle zaten mesafeliyim.
Mesafemi her zaman korurum zaten..
Evet herzamn sınır bilinmeli
Evet. Hem de çok iyi.
Koyarım. Koyulması gerekir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?