1,5 yıllık sevgilimle mesajlaşırken birbirimizi anlamıyoruz. Nasıl çözeriz bu durumu?

Sevgilimle bir buçuk senedir ilerleyen devam eden bir ilişkimiz var çok şükür ama mesajlaşirken bazen birbirimizi anlayamıyoruz ama yan yana olunca birbirimizi anlıyoruz güzel vakit geçiriyoruz mutluyuz kısacası iyi anlaşan bir çiftiz böyle olması iyi bir şey mi yorumlarınızı alabilirmiyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Ciddi bı ilişkiye gidilir mi?
1,5 yıllık sevgilimle mesajlaşırken birbirimizi anlamıyoruz. Nasıl çözeriz bu durumu?
Cevapla