Bence her ilişki ilişki bile değil. Çoğu, zaman geçirmek, eyleşmek, macera aramaktan ibaret. Dönüp arkama baktığımda yaşadığım hiçbir ilişkinin kayda değer olmadığını anlamak beni bir tık üzdü. O yüzden soruyorum.
Bir ilişkinin kayda değer olması için o ilişkinin nasıl olması lazım?
Bence o ilişkide kesinlikle aşk olması lazım. aşk olmazsa o ilişki ilişki olmaz zaten. bazı kişiler sırf birden etkilendiği için seviyorum diyor ama üzerinden çok zaman geçmeden ayrılıyorlar. birde kişiler birbirlerine karşı sadakat güven duygularını da bulundurmalıdır. güven olmayan ilişki çok uzun sürmez maalesef bir gün biter. bir de kafa dengi olmaları lazım ortak noktaları olmalı lazım
Karşındaki insanın samimi gelmesi gerekir. Samimi nasıl olur? Tabi ki dürüst olarak. İnsanlar sadece çıkar ilişkisi güderek birliktelik kuruyorlar. Sırf cinsel ihtiyacı gereği ya da o anlık tipinden, fiziğinden etkilenip bununla olur diyor. Oluyor mu? Olmuyor :)
Sevgiyi acıyı herşeyin paylaşıldığı bir ilişki olursa bence kayda değer olur. Birlikte gülmek birlikte üzülmek birlikte eğlenmek. Tabi ki tek kaldığımız zamanlar da olmalı içinde. Her şey yapışık ikiz gibi o da boğucu olur zaten
Centilmen bir adam, kibar ve nahif bir kadın; ilişkinin kitap gibi olmasını sağlar. Bunun yanı sıra sevgi, saygı ile dost olmalı. Bu soru "Yürüyen Şato" anime filmini aklıma getirdi. Soruyla alakası yok gibi de var gibi de. :))
Her şeyden öte o ilişkinin gerçek olması gerekiyor. Kişilerin birbirini anlayabilmesi hassasiyetine saygı duyması lazım. En başta hissetmek o yaşadığın ilişkiyi hücrelerinde bile hissetmen. Özellikle bu dönemde bu şekilde bir ilişki yakalamak bana göre imkansıza yakın.
Karşılıksız bir şeyler beslemek lazım iki tarafın da birbirine karşılıksız beslediği duyguları olması lazım. içten, samimi, nedensiz, sebepsiz sevilmesi lazımm
birbirine eşit olması lazım ilişkilerin yüzde doksanında bi tarf seviyor bi taraf eh işte durumu var bu sebeplede ilişkilerin yüzde soksanı mutsuz ve yalan dolan