Bir ilişkinin kayda değer olması için o ilişkinin nasıl olması lazım?

Bence her ilişki ilişki bile değil. Çoğu, zaman geçirmek, eyleşmek, macera aramaktan ibaret. Dönüp arkama baktığımda yaşadığım hiçbir ilişkinin kayda değer olmadığını anlamak beni bir tık üzdü. O yüzden soruyorum.
Bir ilişkinin kayda değer olması için o ilişkinin nasıl olması lazım?
Bir ilişkinin kayda değer olması için o ilişkinin nasıl olması lazım?
Cevapla