
cok kibar, kirilgan, sessiz bir yapim var. kimseyle kavga etmem kimseye kotu davranmadim ama bazen insanlar bana sebepsizce kotu davranabiliyor ve ben boyle insanlara karsi sucluluk duygusu icinde sevgi gosteriyorum. sanki onlari kirmisim da onarmam gerekiyormus gibi halbuki ben bir sey yapmadim. mesela lisede edebiyat ogretmenim bana kotu davraniyordu, beni gormezden geliyordu ve ben ona asik olmustum. universitede de hic tanimadigim bir cocukla surekli denk geliyorduk. bana ters kotu bakiyordu. okuldan sonra onunla tesadufi tanistik. herkesle sen sakrak ama beni gormezden geliyordu. bu beni cok kiriyordu ve ben ona asik oldum. psikolojide bunun bir adi var mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
:)) bende sen terslesem şansım olur mu acaba ya da sana kötü davrasam bilemedim şimdi ama. bende senin gibiyim iyiden kötü davranamam konuşmayı seven birisin insanlridinlersin onlara yardımcı olmaya çalışırsin karşımdaki hata yapsa bile anlayışla karşılarsin sorunlarını konuşarak çizmeye çalışırsin keşke bana aşık olsaydın
aynen oyle biriyim. karsimdaki hata yapsa da onun penceresinden de bakarim ve hep yapiciyimdir. asla kirici yikici olmadim
Ben de öyleyim iyi bisi diyil ama buna yapacak pek bisi yok işin kötü tarafi da şu sen nekadar iyilik yaparsan yap en ufak bisi olduğunda senden kötüsü yok bu kalbini kırıyor insanin
evet
Bana benzeyen birinin daha olacağını hiç düşünmemiştim he bu arada sanada diyolarmi kalbin temiz falan diye saf değilsin kalbin temiz :))
Ulaşamama duygusu ilgi uyandırıyor sonuca ulaşıldığında soğur genelde böyle insan
yani bu ask degil de hirs mi?
Takıntı bana karşı yapanlar olduğundan biliyorum
peki nasil gecer bu
Bu sadece sana değil karşındaki severse eğer onu daha ağır etkiler çünkü ulaşamıyorsan taviz vermiyordur taviz veriyorsa sonra adım atmak istiyordur dediğim gibi olursa onun için hayal kırıklığı ndan başka bir şey olmaz sende ulaşana kadar takıntı yaparsın karmaşık bir durum
o da beni sevseydi onun icin neden hayal kirikligi olsun ki
Birşeyi çok istersin ona ulaşınca hevesin gider değil mi (takıntı) sen ona ulaştığında gerçek duygular beslemeyeceğini nereden bilebilirsin
O yüzden duygularından emin olmalısın ben gerçekten seviyor muyum diye
ona ulasmazsam olurum ya benim ya kara topragin gibi sagliksiz dusuncem ve hislerim yok aslinda. hatta onunla tanistiktan sonra onun bir kizi sevdigini ama kavusamadiklarini ogrenmistim. bunu duyunca o kizi kiskanmistim ve aglamistim. ama aglama nedenim 'keske o sevdigine kavussaydi bari' idi. yani bende bir hirs yok ben sadece onu seviyorum. o cok kotu durumda da olsa 5kurusu olmasa engelli durumuna da dusse ben onu seviyorum. ve onun mutlu olmasini cok istiyorum. icinde bulundugum durum ne bilmiyorum ama benim ulasma cabam yok. kavussam keske ama o beni istemiyor
Başlık hem kötü davranan diyor iyi davranan insanlar olmalı hayatınızda hayat sizin hayatınız kendinizi için doğru olanı seçmekte size düşer bir arkadaş tavsiyesi
evet zaten anormal bir durum oldugu icin burada sordum. surekli ayni tip kisiler beni kendine cekiyor
İlginç saygı duyarım.
Duygularının esiri olmuşsun çünkü
peki ne yapmam lazim
benim hayatim hep boyle mi gececek? hep bu tarz insanlar beni kendine cekti
Kendine değer vermelisin. Sen kendi değerini aşağıladığın için böylesin
haklisin tam da boyle biriyim. kendimi hep asagisa goruyorum. bana kotu davranan kisilerin beni ezdigini hissediyorum belki de. bu bende degersizlik olusturuyor. halbuki herkes herkesi sevmek zorunda degil.
Tabii canım. Öyle bir zorunluluk asla yok 😌