Neden bana kötü davranan beni sevmeyen bir erkeği seviyorum?

Neden bana kötü davranan beni sevmeyen bir erkeği seviyorum?

cok kibar, kirilgan, sessiz bir yapim var. kimseyle kavga etmem kimseye kotu davranmadim ama bazen insanlar bana sebepsizce kotu davranabiliyor ve ben boyle insanlara karsi sucluluk duygusu icinde sevgi gosteriyorum. sanki onlari kirmisim da onarmam gerekiyormus gibi halbuki ben bir sey yapmadim. mesela lisede edebiyat ogretmenim bana kotu davraniyordu, beni gormezden geliyordu ve ben ona asik olmustum. universitede de hic tanimadigim bir cocukla surekli denk geliyorduk. bana ters kotu bakiyordu. okuldan sonra onunla tesadufi tanistik. herkesle sen sakrak ama beni gormezden geliyordu. bu beni cok kiriyordu ve ben ona asik oldum. psikolojide bunun bir adi var mi?

Neden bana kötü davranan beni sevmeyen bir erkeği seviyorum?
Cevapla