O oturmuş kafa yapısı ile 26 yaş harika bisi ya
19 20 21 çocuk geliyor bana
O oturmuş kafa yapısı ile 26 yaş harika bisi ya
19 20 21 çocuk geliyor bana
Genç yaşta ki kızlar öyledir genelde olgun erkek severler. yani bu geçici bir durumdur. ayrıca bu kişiye göre değişir bana da 20 yaşında ki kızlar çocuk gibi geliyor bu yüzden de olgun kadınları seviyorum bence siz yaşa bakmayın kimi seviyorsanız onunla sevgili olun ama kimsenin sözünü de dinlemeyin bence
Olabilir çok normal bende 13- 17 yaş arası hep yaşımdan büyükleri beğenirdim.21-27 yaş aralığı ilgimi çekerdi.17 yaşımda değiştim şu an 19 yaşındayım kendimden iki yaş büyük birisine abi gözüyle bakabiliyorum sadece.
Cevap
10Cevap
Çok normal. Benim ilgimi daha da üstü çekiyor mesela. Olgun erkek her zaman daha iyi gelir bana.
Normal bir davranış. Kafanı şişermek istemiyorsun.👍
26da bile küçük emin ol ben 29 um en iyi benim yaşımdakilerle anlaşırsın erkek geç olgunlaşır
benim teyzem 34 yasında ve aşırı ilgimi çekiyor aynı şekilde meyvesini de yedim :)
Akıl yaşta değil baştadır arkadaşım unutmayalım.
Genel 20 25 arası çocuk değil mi sence
Evet genel öyle ama 25 üstününde çok büyük sıkıntıları var yani yaşı değil karakteri baz almalısın bence
Bize öylesi denk gelmez
Hepimiz aynı şeyi düşünüyoruz ama belki hata bizde yanlış yerde arıyoruz çünkü bulan buluyor.
Daha olgunlars Ilgın var o yüzden
O zaman 35 harika olmaz mı :)
Kendinden çok büyük kişiler için ilgi duyuyorsun
hıc sevgılın oldumu senın
Yok
pekı konusmak ıstermısın uzunca?
Karakterin duzgunse?
sana ıstekattım ya dıyebaslıyor hadı
Yani olabilir olgunlari sevmen doğal
Normaldir :)
32 ye ne dersin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?