Eski sevgilisi dönüp çocuğa hakaret ediyor yeni kızla arasini bozmaya çalışıyor çocuğun kafasını karıştırıp eski seyleri hatırlatıp üzüyor sonra gider gibi yapıyor kız oyunlar oynuyor durmadan.
Eskisiyle olmaz
Çocuk şu an sevdiği ile mutlu olur
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Kızda problemli olum başka erkek bulamadın gittin de iki çiftin aşkına mı bozuldun yoksa güzel anılarımız vardı diyip çocuğu kimse sahiplenmesin diye kızla arasını mı bozdurtmaya çalıştın gibi olmuş.
Aynen aramizi bozdugunu düşünüyorum çocuğun kafası karıştı bana uzak davranmaya başladı sonra kiz amacina ulasinca geri gitmeye kalkti Şu an bende o kizda yokuz cocuk ortada kaldi ama ben bu durumu kaldiramiyorum kizin cocugu sevdigi falan yok oc falan diyor habire
Bu durumda benim ne yapmam gerekiyor o kizla anilarini hatirladi cocuk Şu an cidden iyi degil bende arada kaynamak istemedigim icin mesafemi koydum o kizla olmayacaklari belli aşırı toksik ilişki oyle olmasa kız buna oc demezdi
tabii ki de en mantıklı olanı çocuğun eski sevgilisinin boş yaptığını bilmesi gerek ayrıca çocuk cidden seni seviyosa bu kadar soğumamalısın çocuktan sonuç olarak birbirinizi sevip saymanız yanlış olmamalı kızın dediklerini fazla takmayın eğer ki sizi gerçekten çok rahatsız etmeye başlıyor çocuğun cidden artık bir durumda eski sevgilisine karşı ciddi olması gerekiyor şahsen benim bir eski sevgilim şu an ki ilişkimi bozacak olsaydı kalbini kıracak derece konuşurdum çünkü anlaşamadığım bir insan benim ilişkime karışma gibi bir durumu olamaz bu durumu anlamıyorsa son durum şikayetten geçer çünkü sözlü olarak tartışmanın sonucu olmadı kişisel olarak konuştunuz gene olmadıysa şikayet ettiğinizde o kızın sizinle pek muhattap olacağını düşünmüyorum. Tekrardan geçmiş olsun, umarım sıkıntılar uzamadan sevdiğinize tekrardan yakınlaşırsınız. İyi günler
Zaten istesemde uzaklasamiyorum ki ama resmen kafasini karıştırıyor eski günleri hatirlatiyor üzüyor olmayacaklari 500 metre öteden belli ama resmen huzursuzluk cikarmak amaci cocukta zamaninda hirs yapti resmen acı ceksin istiyor kız sürekli bu durumda yıpranan ben oluyorum
Biraz uzaktan izlesem daha iyi olacak cocuk net olur bu süreçte o kizla olmayacagini anlar akli yerine gelir bana düzgün davranir
acı çekilmez merak etmeyin çocuğa verdiğiniz değer sevgi sizin o eski sevgilisine olanak vermeyecek çünkü kafasında siz varsınız eski sevgilisini unutturacak bütün her şey sizde biz erkekler duygusallık olarak çok zayıfız fakat kadınların duygusal olma karşıdakine değer vermesi o kadar yüksek ki eğer kendinizi ona kilitlediğiniz zaman "insanın gözü sevdiğinden başkasını görmez."
Bencede ya Zaten genelde oyle oluyor tam biriyle mutlu olacaginizda eskiden biri geliyor ve denemek istenilse bile olmuyor tiksinti bir kere oluşunca insanin icinden yine kavgalar meydana geliyor bende olacaklarını sanmıyorum ama bana karşı artık arkadaşça davranmaya durumu zamana birakmaya başladı o yuzden anladim ki gerçekten kiz kafasını karıştırdı ve bende bu sürede sessiz kalip o kiza olan nefreti unutup bana oyle gelmesini bekleyecegim
Aramizdaki sevgiyi tekrardan hatirlayacak eminim doğru kişinin ben olduğumu anlayacak ama şu an degil zamana ihtiyaci var ve ben bu sürede ara ara yaninda olmaya çalışacağım
bu durum birazcık "ben ilişkimize ara veriyorum hayatım" gibi olmuş bence aranızı pek ara vermemeniz sizin açınızdan iyi olabilir çünkü ikinizin de bazı sıkıntları başlayacak mesela dediğiniz eski sevgilisi bizi bırakmıyor dediğiniz kız gerçekten ilişkisini bulabilir ve siz bu durumda ağlayabilir/kalbiniz kırılabilir/üzüntüye girebilirsiniz yani tabii bu sizin kararınız ne karar alırsanız öyle ilerler ki ben yerinizde olsaydım gene de çocukla arama mesafe koyar gibi ilişkiye ara vermezdim çünkü kolay bulunamaz sevgi. Siz bu konuda sıkıntı çekmiyorsanız şanslısınız çünkü benim bu tarz sevgi/aşk konularında sıkıntım oldu.