Sevgilimin ona yürüyen (basbaya belliydi) kız arkadaşı vardı neyse araları bozulmuştu geçenlerde bir konu için onun arkadaşına sorması için mesaj atmış benimkine işte o da istediğini yapmamış kızın, çünkü arkadaşı sevmiyordu kızı, kız laf etmiş benimki demiş SEVMEDİĞİN birinin işini yapar mıydın? Kız direkt benim ismimi verip yapmam demiş. Ve kıza asla yanlışım olmadı sevgilime yürümesine rağmen? Benim çocukta kıza hiçbir şey dememiş benim adımı vermesine rağmen.
Neden bir şey demedin dediğimde zaten bir kez bu konu için tartıştım yine bir şey demek istemedim dedi. Sizce mantıklı mı? Kızla iki kez denk geldim ve benden sebepsizce nefret edip 'sevmedigin kişi' örneğine benim adımı veriyor, sevgilim de hiçbir şey demiyor önceden laf ettim kavga ettim diye
Neden bir şey demedin dediğimde zaten bir kez bu konu için tartıştım yine bir şey demek istemedim dedi. Sizce mantıklı mı? Kızla iki kez denk geldim ve benden sebepsizce nefret edip 'sevmedigin kişi' örneğine benim adımı veriyor, sevgilim de hiçbir şey demiyor önceden laf ettim kavga ettim diye
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer