Sevgilimin kız arkadaşıyla olan yakınlığından rahatsız oluyorum. Ne yapacağım?

Sevgilimin ona yürüyen (basbaya belliydi) kız arkadaşı vardı neyse araları bozulmuştu geçenlerde bir konu için onun arkadaşına sorması için mesaj atmış benimkine işte o da istediğini yapmamış kızın, çünkü arkadaşı sevmiyordu kızı, kız laf etmiş benimki demiş SEVMEDİĞİN birinin işini yapar mıydın? Kız direkt benim ismimi verip yapmam demiş. Ve kıza asla yanlışım olmadı sevgilime yürümesine rağmen? Benim çocukta kıza hiçbir şey dememiş benim adımı vermesine rağmen.
Neden bir şey demedin dediğimde zaten bir kez bu konu için tartıştım yine bir şey demek istemedim dedi. Sizce mantıklı mı? Kızla iki kez denk geldim ve benden sebepsizce nefret edip 'sevmedigin kişi' örneğine benim adımı veriyor, sevgilim de hiçbir şey demiyor önceden laf ettim kavga ettim diye
Sevgilimin kız arkadaşıyla olan yakınlığından rahatsız oluyorum. Ne yapacağım?
Cevapla