Evi üstümüze almadan biz evlenemeyiz Lutfen mantıklı cevaplar verin?

Konuştuğum kız var. Belirli sure geçildi. Evlenme çağına geldim. O benden ufak ben 26 o 21 yaşında. Birbirimizi seviyoruz ama en başından beri kızın sürekli sorunları var aile içi ve akrabalarıyla alakalı. Yeterince bekledim dayandım artık biseyler olsun diyorum yani en azından yüzük takılsın diyorum. O bana babam çok zor insan ablalar bile evlenirken bizim gibi bekledi diyo. Sinir oluyorum en başında bana bekle dedi her şey yoluna giricek dedi bekledim başkası beklemezdi bukadar sorunun içinde ben bekledim ama beklemenin karşılığı boş olursa ben kendimi kullanılmış gibi hissederim dedim. Beni beklettiysen biseyler olması lazım dedim ve seviyorumda oda aynı takmış ev sorunumuz var evi üstümüze almadan biz olamayız ya ne alaka evle bizim bir olmamız bunu anlamıyorum ben yardımcı olun kafayı yicem ayrilcam ama yaşım geçti artık yeni ilişki yap tanış ben uzunca sure bu kızı bekledim oda bekletti hep biseyler yapmak zorunda artık binadim atması lazim en azından yüzük takılsın adı olsun.

Evi üstümüze almadan biz evlenemeyiz Lutfen mantıklı cevaplar verin?
Cevapla