Hastanede beraber çalıştığımız bir doktora açıldım, bana "Seni ne yapayım ya" dedi. Şimdi ne olacak?

Kendimi hem kötü hissediyorum hem de çok pişmanım.
Artık kimseyi sevmiceme söz verdim.
Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru sormuşsun sorun artik vitrinde!!! Tesekkur ederim
Hastanede beraber çalıştığımız bir doktora açıldım, bana "Seni ne yapayım ya" dedi. Şimdi ne olacak?
Cevapla