Ben aşk meşk işlerini beceremiyorum diyenler bekarlığı yakıştırsın pls

Ben aşk meşk işlerini beceremiyorum diyenler bekarlığı yakıştırsın pls

Bence insanoğlu her şeyi yaşamalı hiç evlenmeden bekarlığı savunmak bana saçma geliyor bekarlığı yaşayıp da hiç evlenmeden evlenmeye karşı olmak bana saçma geliyor evlen ama ayrıldın ayrıldın ayrılmadın zaten mutlusun ama en azından bir anne bir baba olmak kadar dünyada en güzel şey bence yani dünyanın eksisinde artısında yaşayacaksın ha sonra ki hayatını da ona göre karar versin bekar adamdır diyorsundur daha evlenmezsin bekar insanım ben bana bu yakışıyor dersin yok bana aile yakışıyor ben evlenmeliyim dersin kişiden kişiye değişir ama bir şeyi yaşamadan yaşamamalıyım demek bence insanın kendisine verdiği en büyük ceza
Cinsellikten hoşlanmıyorum. Ki zaten ilk amacı cinsellik olup sonrasında postalayacak olan erkekler belli ediyor. Benden uzak olsunlar. Ben insan gibi sevecek olan birini istiyorum. Dengesiz olmayacak, net olacak birini. Sevdiğine sadık olacak olan. Öyle biri olmasa da hâlâ umutluyum
Kendimi her zaman için aşkı yaşamaya yakıştırıyorum. yani kim yalnız olmak ister ki zaten? bu hayatta herkes sevmek ve sevilmek ister mutlu olmak ister tabi ki de. bende bekar ya da yalnız olmaktansa aşık olmak bir kadını sevmek onunla mutlu bir hayatım olsun isterdim bunun hayalini kurardım sürekli. ama maalesef günümüzde bu hayali gerçekleştirmek çok zor gerçekten seven yok çünkü herkes olmasa da çoğu kişi aşkı bilmiyor sadece çıkar için seviyorlar birbirlerini. bu yüzden de artık bek bir şey beklemiyorum yani hayatın kendince planları oluyor zaten
Cevap
43Cevap
Sevdim mi güzel severim ama bir süredir yalnızlığı yakıştırıyorum kendime
Aşk ve meşk ile evlilik çok ayrı dünyalar bana göre. İnsan aşık olabilir ama evlenmek zorunda değildir. Kendime aşkı yakıştırıyorum. Aşkı ve bekarlığı
Hiç birini hepsi boş çünküsü.
Ben birini sevmeyi daha çok kendime yakıştırıyorum ama sevecek birisini bulmak gerçekten çok zor..
Hepimiz için dostum :)
Ben aşktan anlıyorum güzel seviyorum sadıkta bir insanım ama benim hayatıma son iki senede öyle saçmadan saftirikten insanlar üst üste çıktı ki ben evlenmeyi geçtim insanlıktan soğudum komple. Bekarlığı erkek kahrı çekmemek için ve hayattaki planlarım bir erkekten ötesi olduğu için yakıştırıyorum
İkiside var
Ama kararsızım
Para yok
Maddi durumum iyiye gitmiyor
Kredi çekmeye doğru gidiyorum
100 000 TL paraya ihtiyac var yok
İstediğim kişi artık yok
Bekarlığı yakıştırırdım hep sevmeye değer biri hiç karşıma çıkmadığından dolayı ama bana gerçekten sevmeyi yakıştıracak birini bulduğumu hissediyorum artık.
Âmin inşallah adminim 🍀
Ne yalan söyleyim bekarlığa daha çok yakışıyorum. Kendimi özgür ve güçlü hissediyorum
Valla hayatımda iki kez ilişkim oldu ikisi de uzun sürdü biri 2.5 sene biri 5 sene ilki lise askiydi o yüzden çok ciddi düşünmemiştim ama ikincisi Nisan arefesinde terkedince anladimki bende beceremiyorum bu aşk meşk işlerini bekarlık daha çok yakışıyor gibi :')
Sevmek bize yakışır. Ne kadar fırtınalı olursa olsun ben yine geçerim sevgi denen tufandan
Bence bana sevmek çok yakışıyor. Bekâr bile olsam benim için bu böyle.
Ben birini sevince daha mutlu daha pozitif oluyorum yaa Caner ama birini sevmek istemiyorum
İnsanın medeni hali evli lakin yüreği bekarsa o evlilik kağıt üzerindedir sadece, bence asıl mühim olan insanın yüreğine eş birisini bulup onu çok sevmesidir. Kendime sevdiğim adamın, nikahlı sevdiği karısı olmayı yakıştırıyorum
Bekarlığa alışkınım ancak doğamız gereği sevmek sevilmek istiyoruz ancak bunun için de yıllarımızı heba ederek geçiriyoruz aramakla ömrümüz de kısa maalesef çoğumuz istediği aşkı sevgiyi bulamadan göçüp gidiyor
Severken çok tatlıyım bence mutlu etmek için çabalamak falan ben sevmek ve sevilmek için yaratılmış olsamda kötü tecrübelerden kaynaklı bekar kalmayı tercih ediyorum
Sevmekte iyidir güzeldir, ama doğru kişi olduğuna inandığımızda bu geçerlidir. Diğer türlü, aşkından geberiyorum, ölüyorum, sürünüyorumculardan olmadım ve olmamda.
Bekarlıkta güzel ama insan yinede onu seven birine ihtiyaç duyar bence.
Hayatinda birinin olması hiç fena olmaz.
Birini severek bekar yaşamayı jsjxjs kimseyle evlenmeyi düşünmüyorum
Bekarlık birisine bağlanma derdi yok trip atma yeme derdi yok seni kıskanan birisi yok çok güzel olur bence😀
Bendeki bu kıskançlık bu sahiplenme duygusu varken kimse bana dayanamaz. O yüzden bekarlığı yakıştırıyorum 😏
Sevmeyi beceremiyorum.. Yalnızlığı çok iyi beceriyorum.. Bekarlık diyorum..
Ben gerçekten aşk meşk işlerini beceremiyorum yani bu kanıtlı ispatlı bilimsel bir gerçektir.
Bana bekarlık yakışıyor.
Sevmeyi çok güzel beceriyorum. Ama neticesini bir türlü evliliğe bağlayamıyorum. Ele karışmak çok zor. :D
Sevilmek çok yakışıyor sevdiğim insana. O yüzden sevmek diyorum. 😄
Sevmek. sevilmek çok. guzel ama bekar hayatım daha rahat ve guzel
Ben sap olunca çok çapkın oluyorum snznzns sevmek daha çok yakışıyor bana
Bekarlığı yakıştırıyorum, yalnızlık pek mükemmel 😄
Büyük konuşmamak lazım ama yalnızlık daha iyi.. Keyifli geceler..
Bekarlığa seviyorum lakin şu ara sevme işinde dozunu kaçırdım maalesef, çakıldık vesselam
Bu hayatta en güçlü insan kimseye bağlı olmadan yaşayabilendir ne kadar çok kendinizi severseniz o kadar rahat yanlız yaşayabilirsiniz, yani sevmek sevilmek güzel şeydir karşılıklı olduğu sürece. Sizi gerçekten seven biri çıkacaksa bence aşkı yaşamaya değer diyeyim.
Hayat neyi gösterirse sevmek sevilmek güzel bir duygudur sevilende değerini biliyorsa senin elbette
Sevmek, sevilmek kadar güzel bir şey var mı?
Hiç daha sevgilim filan olmasada olsaydı bana sevmek yakışırdı.
Aşık olunca çok güzel oluyorum, ama aşık olmak da iyi gelmiyor. Karışık maalesef..
Bekarlık tabikide. Hiç o işlere bulaşıp kafayı yemeden devam.
Bekarken kafan rahat bazende biri olsa keşke diyorsun o anlık ruh haline bağlı yani haha
Doğru kişiyle aşk elbette yalnızlıktan iyidir insan konuşmak derdini anlatmak ister sosyallik ister yalnızlığı ne kadar sevsemde
Bekarken birini sevemiyor muyuz admin 🥺
Öyleyse evlenip manitayı seveyim ben 😂
Benim kafamla beraber delirecek insanla her şeyi yaparım köpek gibide sevdiririmde severimde
Şu anda bekarlığı yakıştırıyorum. İleride ne olur bilemem
Sevgimi hakeden biri tarafından sevmeyi yakıştırıyorum
Birini sevmek yorucu artık gerek yok belki 20 sene sonra birini sevebilirim
İkisi ile de aram iyi
Güzel sevmeyi bilsemde hak edecek ya da bunu taşıyabilecek kadın yok gibi
Her ikisinide yakıştırıyorum. Aşık olduğum kişi çok şanslı bence 🙂
Kesinlikle bekarlık. Kendimi daha asil hissediyorum hemde yanlızken.
Birini sevme konusunda iiyiyim ama evlilik nasıl olur bilemiyorum
Yani ikiside yakışır bana lakin sevmek daha çok yakışır inşallah sevecek biri çıkar karşıma istediğim gibi.
Evliliğin, insanoğlunun hayatında level atlattığı bir dönem olarak görüyorum..
Ya henüz o seviyeye gelemedim, ya da ben o seviyeye başka şekilde eriştim bilemiyorum :))
Ben bekar daha iyiyim. Bekarkığın da suyunu çıkarttım aslında. İleride yalnız kalma korkusu olmasa evlenmem. Lakin o endişe strese sokuyor.
Ben aşksız yapamam platonik de olsa mutlaka olmali biri
Bekârken çok mutluyum fakat birini sevmek de istiyorum. Ancak alanıma girmesi, bana karışması, onu giyme bunu yapma şununla görüşme aaa bana görüldü attın gibi saçmalıklar yüzünden bekar olmayı tercih ederim
Birini sevmek çok çok güzel bir duygu. Fakat öyle bir zamana geldik ki artık. Güven olayı çok büyük bir problem. 👍🏻
Sevgi anlaşmak değildir, nedensiz de sevilir.. Sevmeyi yakıştırıyorum
artık bi ilişki yapmanın zamanı geldi diyorum ama manitacılık işlerini kendime hiç yakıştırmıyorum. bence ben çevremde bekarlığın temsilcisiyim
Bekar kalmayı tercih ediyorum gerçekten bekarlık özgürlüktür. Özgürlüğümüz sınırlarımız kadardır şahsen ben birinin emrinin altında yaşamayı hiç sevmiyorum
Birinin beni aşka inandırmasını.
Tek tabanca olmayı
Aşka yeni adım atıyorum, kıza açılırsam yakışacağını düşünüyorum.
Evli kadınlar 'ın yaptıkları görünce bekarlık tabiki
Sevmeyi bilirim. Tek sorun karşı tarafın ön yargıları.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?