Cok deger veriyorum sırf onu kaybetmemek için sevgili olduk sizce dogru mu?

4 yıllık bir arkadaşlığımız vardı ben onu arkadaşım olarak görüyordum o da beni seviyormus bu 4 yıl içinde hiç sevgilisi olmadı benim 3 yıllık bir iliskim bitti 6 ay once benimle bile oturdu agladı sonra bana daha fazla özen gösterdi ve sevgili olmak istedi ve ben onu kaybetmekten cok korktum hatta o giderse naparım diye duşündum bile yani ve kabul ettim benimle surekli evlilik hayalleri kuruyo ve uzun sureli planlar yapıyor çok mutlu oluyorum bole dusunmesine onu gorunce hep yuzum guluyor aşık deilim ama cok seviyorum onu. kaybedemem sizce ayrılayım mı yoksa devam mı etsin
Cok deger veriyorum sırf onu kaybetmemek için sevgili olduk sizce dogru mu?
Cevapla