Her şey iyiyken aniden yazmamak kızın psikolojisini bozmak değil midir?

Bi önceki seni çok seviyorum ve istiyorum yazan adam 1 hafta yazmadı psikolojim bozuldu

Güncellemeler
+1 yıl
Allah bana bunların mükafatını versin
Güncellemeler
+1 yıl
Valla hepsi beni çok güzel buldu ama mesajlara geç cevap vermediğim için kazanmadım. Artık kocama bile geç cevap veririm
Her şey iyiyken aniden yazmamak kızın psikolojisini bozmak değil midir?
Cevapla