Selammss
.. şimdi şeyi merak ettim; hadi tamam erkekler dişilik karşısında duramıyor diyelim, peki ya kadınlar¿ hiç sanmıyorum.

Ah Calvin’cim :D sen alman olamazsın
tövbe, tövbe..
Selammss
.. şimdi şeyi merak ettim; hadi tamam erkekler dişilik karşısında duramıyor diyelim, peki ya kadınlar¿ hiç sanmıyorum.

Ah Calvin’cim :D sen alman olamazsın
tövbe, tövbe..
Kendine güvenen , ne istediğini bilen bunu duruşuna yansıtan erkekler çekicidir. Ama ben istemedikten sonra çekici olması bi şeyi değiştirmez istediği kadar çekici olsun banane. Biz kadınlar bu durumlarda erkeklere göre daha seçici ve iradeliyiz.
👏👏👏
Hayır duramazlar. erkeğin yakışıklısı veya parası olanı olduğu zaman kadınlar dayanamaz çünkü. mesela en basitindir çirkin bir erkek bir kıza iltifat etse kadın sapık der istemez. ama yakışıklı çekici erkek kadına iltifat etse ''erkek yihaa' diye ergence konuşurlar. bu yüzden de kadınlar özellikle bu saydığım özelliklere düştükleri için dik durduklarını sanmıyorum. dik duran kadınlarda güçlü kadınlar olur kendi ayaklarının üzerinde duran. kendi fikirleri düşünceleri olan hayatında her zaman hedefleri olan kadındır
Duran kadınlar vardır dışa yansıtamıyor olabilir ama icinde yangınlar çıkıyor olabilir.
Sen sanmadigina göre içinde yengin çıkmasınada musade etmezsin. Dobra olduğun için gidip koparırsın 😁
Iyi pazarlar sosyetik
İyi pazarlar palyaço, tanımaya başlıyorsun beni :D azmin taktire şâyan
Teşekkür ederim umarım sende beni tanır ve senin için güzel şeyler hissettiğimi anlarsın ❤❤❤
Durabiliyorum tabiki.. Her çekici erkek gördüğüm de beni pek ilgilendirmez.. Allah sahibine bağışlasın.. Bana göre tek çekici insan sevdiğim adamdır. Gerisi kırk takla da atsa umrumda olmaz..
Cevap
33Cevap
Evet, erkek ne yaparsa yapsin kadi istemiyorsa olmaz. Çekici erkek olması bir şeyi değiştirmez.
Benim için çekici olması bir avantaj değil, bir şeyler hissetmediğim adamın çekici olması boş.
Kadın daha iradeli bu konuda tabi istisnalar olabilir arada
Eğer hayatlarında kimse yoksa
Duygusal olarak boşluktaysalar
Kötü giden durumları varsa
Duramıyorlar...
Aynı durum bizim için de geçerli...
Tabi bu dikten kastım saçma canım asılmalarla alakalı değil...
Hoşlanıp kendilerini olayın akışına teslim etmekle alakalı
Ben aşıksam eğer önüme kim gelirse gelsin gözüme gelmez 😀
Ama aşıksan :D ya değilsen? 😃
Değilsem. Allah korusun benden 😂😂
Yesss be 😅
Kadınlar erkeklerden daha iradeli bu konuda. 😬
Bütün erkeklere karşı çelik zırh kaplıyım 😂😂 Demiseksüellik böyle bi şey 🙄
Kadın aşık olduktan sonra gözü başka erkeği görmez.
Aşık kadından bahsetmiyorum ama 🙄
O zaman şöyle söyleyeyim akıllı kadın istediği erkeği düşürür isteyene düşmez. Duran var ama üstüne atlayan da bir o kadar fazla..
Aynen bu oldu
Hadi bakalım beğendirdik sonunda😅
Haha :D zor beğenirim de ben
:)
Erkeğin çirkini, güzeli yoktur... Evet erkek eş alırken kendine güzelliğine dikkat edebilir bu bir kaidedir lakin, kadın kendine eş seçerken bu konu üzerinde değil daha farklı alanlarda bakıyor...
şu deprem bağış gününde salona Kıvanç’ın girdiği an der susarım 😂
Karizma ya
Melisa Aslı Pamuk uff kadının Aurası diyorum 😁
Öyledir idolüm :D
shdj iltifata bak 😅 teşekkürler
Aman efenim 😬
sjsj estağfurullah
Her çekici erkeğe düşen kadın basit kadındır
Her çekici kadına düşen erkekte basit midir?
Evet her iki cins için de geçerli
O zamansa tamam
İrademe ve nefsime oldukça güveniyorum çok şükür ki... Karşımdakinin ne kadar çekici olduğunun hiçbir önemi yok.
İlla dik durmamız gerekiyor mu? Çekici ise ben de beğendiysem konuşurum. Ayrıca adam fena şaplak atıyor gifte tam belli olmasa da :) bi içimi gıdıkladı :)
her şey beyinde bitiyor bir elin 5 parmağı bir değil sen Angelina Jolie getir karşıma anadan üryan birde baş ucuna 1m para koy ben parayı alır kaçarım he kendisi daha iyi bir teklif yapmazsa
İsterse ehliyeti olsun, ben istediğim kadar ilgimi çeker😄😂
Alev alev 🔥 yanarda belli etmez. Şayet ben çok beğenirsem sinyal veririm zaten 😅😄
Selektör mü yapıyorsun:)
Yakışıklı olsa bile boş konuştuğu anda gözümden düşer zeki olması her şey'den önce benim için.
İki tarafta da var öyle tipler kimileri sağlamdır kimileri ot gibi ufak esinti de bile sallanırlar
Duramazlar. Burada bile çoğunun ağzının suyu akıyor yakışıklı, çekici birini görünce. Eldekinden vazgeçmeyi bile düşünen vardır.
Sevdiceğin çekiciliği karşısında dik durmam imkansız
Kalbimde bir heyecan yaratmıyorsa düşmem. Yaratırsa da elimden kimse alamaz onu 😁
Genel olarak dibi düşer ama kendini bilen kadınlar umursamaz pek.
Öyle bir dik dururum ki tacımı rüzgar bile deviremez...😄
Kadınlar fiziken dik duruyor da aşağısı kan ağlıyor sızlıyor
Sanmıyorum. Kadınlar kendini çok daha rahat tutabilen varlıklar.
durabilirim. bilirim değil dururum umrumda olmaz
Erkeğin ağzı iyi laf yapıyorsa kadına geçmiş olsun.
Dik dururum bakar geçerim hiç mi adam görmedik ne sanıyorlarsa bizi diğerleri gibi onlarda
Çekiciliğinden feleğim sapıtsa bile kimse için eğilip bükülmem.
Kendi adıma konuşacak olursam evet. Ama herkes adına konuşmam yanlış olur. İradesiz kadınlar var ne yazık ki.
kadınlardaki kural şu
doğru zaman doğru mekan doğru insan
erkeklerde krual mural yok taktik maktik arama bam bam bam
Evet durabiliyormuşum. Bunu bizzat kaç kere yaşayarak fark ettim
Erkeklere sormuşlar cennette ne istersiniz diye cevaben %97 si huri demiş.
Bayanlara sormuşlar %3 ü erkek isterim demiş.
İşte bu yüzden kadınlar erkek pek istemez.
Adam hem çekici hem de kadın ruhundan anlıyorsa kadının karşı koyabilmesi pek mümkün değil
Ben herkesin karşısında dikim elhamdülillah dik durun kimsenin sizi kamburlaştırmasına izin vermeyin
En fazla sendeleriz ya 😄
Ah ayağım takıldı djsj
😂😂
Erkeklerden 1 tık önde olabilirler :D
İrade sağlam :D
Aynaya bak ve bu soruyu kendine sor 😂😂
Çok zor
Peki ama bu kişiden kişiye göre değişir. Her kadın aynı değildir her erkek de aynı değildir
Öyle tabii.
Dolayısıyla genel olarak dik durabilir veya duramaz demek doğru olmaz
Çoğunluğu hakkında konuşalım. Çekici erkek görünce şöyle bir dönüp bakıp iç geçirmeyen kadın yoktur.
Öyle olabilir buna karşılık erkekler için de aynısını söylemek mümkün bi iç çeker. Ben çözümü yere bakarak yürümekte buldum. Sevdiğim kadından başkasını görmemek için
👏
Ben durabilirim.
Dönüp bakmam bile.
Duramıyoruz ne yalan söyliyim 😀
Kendi adıma söyleyim evet durabilir.
Hayır bence duramıyorsunuz mum gibi eriyorsunuz
Harbiden bende merak ettim şimdi
Duranı var duramayanı var. Genelleme doğru değil
Gayet de duruyorum 😎
Buna sen cevap vereceksin, ben değil...
Genel olarak duramayabilirler
İnadım tutarsa dururum.
Dik durumu test etmek gerekir
Duramıyor sanırım
kadınlar kurnazdır.. belli etmez
Durmaz verirler
İradesi yeteri kadar varsa durabiliyor aslında..
Durabilir.. 🥳
Duygunun karsilikli olani doyumsuzdur :))
Duramıyorum🤧😄
Dürüst görüş 😅
isteyen durabilir, ben dönüp bakmam
Net durabiliyoruz
Bence her iki tarafta duramaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?