Sevgilim zaman ayırmıyor, insan değer verdiği birine zaman ayırmaz mı?

Merhaba geçen hafta doğum günümdü. Sevgilim iş çıkışı geldi 1 saat oturduk yemek yedik, eve bıraktı. Hediye almadı, çiçek almadı. Sadace 1 saat zaman geçirdik. Biraz sitem edince yoğunluğundan falan bahsetti. Sizce haklı mı? İnsan değer verdiği birine zaman ayırmaz mı?

Sevgilim zaman ayırmıyor, insan değer verdiği birine zaman ayırmaz mı?
Cevapla