Güncellemeler
+1 yıl
185 ve üzeri boyundaki erkekler hepinize tatli rüyalar aşklarım benim 😚😚😚 çok değerlisiniz siz unutmayın bunu
Güncellemeler
+1 yıl
Of kısa erkekler benimle muhatap olmayın ya işinize bakın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
33Cevap
Soran hanımefendi bu @mematibassss benimle evlenmiyo. Siz benimle evlenmek ister misiniz?
Olmaz ben ikinizi beğeniyorum
O zaman ever bizi 😂😂😋
Ayrıca sen bizi nereden tanıyon? 🤨
Aaaa asskooo 190 altına erko demiyoruz unuttun mu sdsdjjkk
4-5 cm yüzünden beni de mi harcıyon kiiiizzzzz bodur seni
160 boyuyla neler diyo
160 değilmişim av aglicam
Ne güzel unutmustum bana hatirlatiyosun
165 değil miydin kiiiz?
Hem ben ponçik seviyorum 😋
Yok awk şaka gibi
La senin boyun kaaaç?
Sus soylemem
Nedenmiş o
🥺😔
Haydiiiiiiiii sööyyyyyleeeeeeeeeeeee
Evlenin de kurtulak Yeter
Diyorum da dinlemiyo ki 😥 O bana he dese ben ona evet diyecem de naz yapıyo 🙄🙄
Ahahahhahahahhajsjsknsskmskskjsksksksmmdmsndnsmkdk
Evet diyecen mi kiziiimmm
Havet
Biz şimdi ne olduk?
Nsjsnsksnksmsmsmmsmsn bilmemm ne olduk
Biliyosuuun
Sussss
Susamam
Şşş
Ne şşşş neee
Sus biliyosun
Neyiiiiiii
insanları kalıplara sokmaktan bıkmadınız hadi sokuyorsunuz kendi içinizde yaşayın neden insanları iğneliyorsunuz
Uzun boylu erkek bal gibi balllk
Niye biz 1,75 ler çiğ köftemiyiz onlar balmış bunu diyende 1,50 boyunda kızdır
Çiğköfte olamazsıniz
Teskkur ederimde boy önemsiz.. devedede boy var.
eh alındık gitti
alınsammı acep?190
Evet boylu poslu erkekler iyidir :) ☘️💙✌️
Ben boy'a boy demem boy benim olmadıkça
2.5 metre lan 185 cok kisa knk
Diğerleride kaymak mı oluyor 😄
Senin kaymağın tatlıysa o da benim için baldir
1.87 olur Hrlde
Bal olsalardı ayı gibi dadanırdın kankam
Yok benim boyum 1.20
Olmaz sarisinlar bal cunku
Sarışın beyaz tenliyim sağol
Kendim icin demistim ama olsun 😊
1.85 im şükür
Kısa duruyorsun sen neden
Bilmiyorum bacak boyundan olabilir ya da açıdan
Her şeyin uzunu 🤣🤣🤣
Etmeee etmeeee
Türkiye de zr birz
Alındim
Olur
Tesekkur
Yaz bakalim o zaman
Alındım☺️
1.84'üm 😂
Ne yapacaktın 😊
Tam sınırdayım :) 185
Doğru bal ki
Sadece bal mi
Tadimiza mi baktin
Desene benimkinin talibi çoktu!.1.90 üstü bana bak soru soran defol:)
Neden
İstersen becersinler seni
1.63üm :(
185 dahil mi
Olmazsin
Neee
sa ben 1,86
Nikah basarim
Tamam ama giZlisin :(
Demii yaa
Harikasın
183 kurtarmazmı
1.80 olmaz mı
Bal mj
sevindim buna :D
Ayıptır Atam 1.74 tü
Atatürk erkek değil adamdı kendinizi ülkeyi kurtaran biri ile bir tutmayın bir zahmet Atatürkdeki zeka sizde yok hem boyunuz kısa hem aklınız