Sevgili olmak nasıl bişey. Korkuyorum bağlanmaktan bide yürütememekten. Ne önerirsiniz?

Şimdi 2 aylık bi flörtüm var çok iyi birisi biraz farklıyız ama olsun bu aralar sürekli biz neyiz iması yapıyor. Flört konusunda sorun yok gayet başarılıyım ama sevgililikten korkuyorum nasıl olur bilmiyorum (flörtten farkı ne mesela. 19 yaşımdayım hiç sevgilim olmadı) bağlanmaktan üzülmekten yürütememekten korkuyorum çünkü ona da değer veriyorum birbirimizi harcamak istemiyorum. Ne önerirsiniz?

Sevgili olmak nasıl bişey. Korkuyorum bağlanmaktan bide yürütememekten. Ne önerirsiniz?
Cevapla