
Eski sevgiliniz ile yüzleşseniz ona ne söylemek isterdiniz 🤔
#Aşkİlişkileri

Eski sevgiliniz ile yüzleşseniz ona ne söylemek isterdiniz 🤔
#Aşkİlişkileri
Sevgilim hiç olmadı ki eski sevgilim olsun ama olsa misal ben ondan ayrılmam kız ayrılsa ben seni çok sevmiştim ama sen ayrılmayı Tercih ettin canın sağolsun ama hep kalbimdesin derim kıza ama tabi aldatma olursa yüzüne bile bakmam

Lanet olasıca. Kaç kere dedim o mendili iyi salla diye. Demek isterdim
Cevap
5Cevap
Yüzleşmem gereken bir konu yok.
Eski sevgilim yok
Söyleyeceğim bir şey yok. Söylenildi ve ortak karar ile ayrılma kararı alındı.
Herkes yoluna. Yolu ve bahtı açık olsun.
Helallik isterdim. Ben ondan razıyım Allah da olsun
Lütfen karşılaşmayalım bir şey filan da söylemek istemem muhatap olmak istemem
Bir balgam atardım yani gerçi değmez de ama olsun iyi olurdu.
Niye ki?
Yakışıklı efendi adamı aldattı *
Aldatabilir ama tükürmek vs hakaretler etmek bu işi çözmez bence gereksiz git kendi hayatına bak bence
Yiiooo mustehaktır öylelerine
Bence müstehak değil sonuçta eğer bu kötülüğü yaptıysa elbet cezasını bulucak bir de sen kendini kinlendirip kötü şeyler yapmamasın bence
Senden ne çocuğuma baba olur nede adın çocuğuma isim olur. Sen olsan olsan kızıma böylelerinden uzak dur diyebileceğim bir nasihat olursun.. Derdim Allahın belasına
Ben eski sevgilimle mutluydum umarım o da benden sonra hayatında mutludur ve inşallah istediği gibi birisini bulup evlenir tek isteğim onun için bu olur
Teşekkür ederim sadece
Umarım mutlusundur
Gözlerim dolardı herhalde, severek ayrılmıştık.
#Face to face hee 🫤
Eski sevgiliyle yüzleşmek, ona acımak, kapanış.
Bana yasattıklarını çocuklarında yasasın
yüzüne tükürürüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?