30 yasındayım, mimarım , ailemle yaşıyorum daha once sadece bir sevgilim oldu o'da yıllarca sürdü ama evlenmemize 1 hafta kala ayrıldım.
Ekimden beri, bi adam aklımda yani her gün aklımda, her saat neredeyse bazen isime adapte olamiyorum, her gün onu dusunerek uyuyorum, uyanınca aklima ilk o geliyor bu 6 aydır böyle, hakkında cok şey bilmiyorum yani özel hayatı ile alakalı hic bir sey bilmiyorum neredeyse yaşını bile bilmiyorum, sadece annem ve ananemin doktoru kendisi, hastalıklı seviyeye gelmekten korktugum için psikoloğa gidiyorum , psikoloğum gidip açikca yüzüne karşi bi cay kahve icmeye davet etmemi söyledi olur ya da olmaz bu sayfayi tamamen kafamda kapatmadan yoluma devam edemeyecegimi , ilerde söyleyemediğim için pişman olabilecegimi, keşke diyebilecegimi başkasıyla olsan da yine de aklına gelecek dedi hep bunu soyledi ama ben cesaret edemedim , edemiyorum bu sekilde her gün acı cekiyorum kimseyle olamıyorum , bu sebeple kimseye karsi bir sey hissedemiyorum mutsuzum..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!