Platonik aşık olduğum kişi yüzünden kimseyle olamıyorum çok mutsuzum ne yapabilirim?

30 yasındayım, mimarım , ailemle yaşıyorum daha once sadece bir sevgilim oldu o'da yıllarca sürdü ama evlenmemize 1 hafta kala ayrıldım.

Ekimden beri, bi adam aklımda yani her gün aklımda, her saat neredeyse bazen isime adapte olamiyorum, her gün onu dusunerek uyuyorum, uyanınca aklima ilk o geliyor bu 6 aydır böyle, hakkında cok şey bilmiyorum yani özel hayatı ile alakalı hic bir sey bilmiyorum neredeyse yaşını bile bilmiyorum, sadece annem ve ananemin doktoru kendisi, hastalıklı seviyeye gelmekten korktugum için psikoloğa gidiyorum , psikoloğum gidip açikca yüzüne karşi bi cay kahve icmeye davet etmemi söyledi olur ya da olmaz bu sayfayi tamamen kafamda kapatmadan yoluma devam edemeyecegimi , ilerde söyleyemediğim için pişman olabilecegimi, keşke diyebilecegimi başkasıyla olsan da yine de aklına gelecek dedi hep bunu soyledi ama ben cesaret edemedim , edemiyorum bu sekilde her gün acı cekiyorum kimseyle olamıyorum , bu sebeple kimseye karsi bir sey hissedemiyorum mutsuzum..

Platonik aşık olduğum kişi yüzünden kimseyle olamıyorum çok mutsuzum ne yapabilirim?
Cevapla