Sevgilim bana erkeklerle kadınların saf bir arkadaşlık yapamayacağını söylüyor sizce haklı mı?

Sevgilim eskiden hoşlandığı kızla hala arkadaş!! Şu anda bir şey hissetmiyor buluşmuyor çok az mesajlaşıyorlar benim 8 yıldır yakın erkek arkadaşım var. Sevgilimin o kızla arkadaş olması ile benim o çocukla arkadaş olmam aynı şey mi? Bana erkeklerle kadınlar saf bir arkadaşlık yapamıycagını söylüyor sizce haklı mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Aralarında ki arkadaşlık 5 yıllık falan birbirlerine cok değer veriyolar. Sevgilim bi dönem hoşlanmıs sadece zaten ve şöyle de bi şey var rahatsız oldugum tüm diğer önemsiz kız arkadaslarını hayatından hiç 2 letmeden cıkardı ve bu konusa rahatsız olmama da hak veriyo zaten ama yine de bu büyük bi ayıp olur ve onu arkadaşım olarak kaybetmek istemiyorum diyor.
Sevgilim bana erkeklerle kadınların saf bir arkadaşlık yapamayacağını söylüyor sizce haklı mı?
Cevapla