Güneşime afili bir mesaj atayım diyorum. Uyandığında ilk gördüğü mesaj o olacak. Nasıl bir mesaj atayım sizce? 🌞

Güneşime afili bir mesaj atayım diyorum. Uyandığında ilk gördüğü mesaj o olacak. Nasıl bir mesaj atayım sizce? 🌞

Günaydınnnnn günüm güneşim, sen uyan ki aydınlansın sabahım.☀️ Bu sabah yine seni severek uyandım. 💚Varlığına şükürler olsun. Huzur, neşe kaynağım...🍀 sen gül, mutlu ol ki dünya nurlansın. 😍😘İyi ki varsın seni seviyorum aşkım.❤ Hep benimle kal, uyanınca seni burada ilk günki heyecanla bekliyor olacağım.😚
Dip Not: Umarım rüyanda beni görüyorsundur❤
Benden bu kadar çıktı ockskcjkzkz
Ahahahah sjsjdhd kızlar bunlara mı düşüyor aga...😂😂
Ooo düşmek de kelime mi ölüyorlar😂sonra gazoz ikramı yapıyorum eriyorlar resmen.
Bu mesaja çoğu kız düşer kanks :D çok güzel yazmışsın
Ah bu kızlar ya...😂😂
@Barış_LonelyForever 😂😂😂kız düşürmek bizden sorulur😎
@kahvelikalp saflar ya cksmcnxn
Sende çapkın çıktın kanks 😂😂😂
Yarımda yerde knks benim💅😂
O zaman martılara simit atmaya gidiyoruz hemen sonra da meşhur gazozumu denemeni isterim pembeli hanfendi ckskcnxkxk
Kanka içine şeker de at sdzxczxczxc
O iş bende cksknckxkx
Yav inanma şuna sjshdh askerliğini yeni bitirdi bu 😂
Devrem oluyor mu şimdi kızın yanında😅😂
Tek taş almaya gerek yok gözlerin var elmas gözlüm güneşle yarisiyorsun bugün valla beğenirmisin bilmem aklıma bu geldi 😁
O da elmas zaten... güzel bence beğendim 😄
Beğendiğine sevindim 😊
Güneşimi kaybettim gözlerini görmem gerek 😅😄😂
Vaysss çok iyiii😄
Teşekkürler 🤗
Güneşim ol ısıt beni, horozun olayım uyandırayım seni..
Korkma evde kalmadın, bu gece yiyeceğim seni.. 😄
Kesin aşkından ishal olur.. 😄
Bu hiç benlik değil 😂
Romantizmden ne anlarsın.. 😄
Bundan daha romantik olabileceğimin farkındayım 😃
Cevap
8Cevap
Ayağını denk al, benimsin :D
😂😂😂 kızın içinden Polat çıktı
Ufff 🔥 öyle deme alev aldım sjsk
Aman aman skdjdh dikkat edelim yanmayalım😂
Hahaha 😏 herkes sakin olsun
Bence içinizden gelen mesajı yazmanız burada daha güzel olacaktır. yani içinizden geldiği gibi saf duygular şeklinde yazabilirsin. mesela duygularını söyleyen güzel bir mesaj yazmak daha iyi olur
Çok kasma. Bugün bütün pembeliler çok oynak. 😀 Düşmeye yer arıyorlar.. 😂
Tüm yıl bu günü bekliyorlarmışcasına nazları ve cilveleri ile hazır bekliyorlar. 😂😂
Bir cilve bir naz ki sorma brom ya 😒
İki naz yapıyorlar, sonra safi cilve 😂
Benim mesajlarım genelde umursanmadığı için sana taktik veremem çiçeğim. Şimdi senide kendimle yakmayayım sen en iyisi mi güzel kalbinden ne geçiyorsa dök kalemine..🙂
Yaaa ne yakması uleeğn...🙄
Senin yakışıklılığın yanında benimki ne olur brom 😃
Ben içimden geldiği bir mesaj uzunca bir mektup gibi yazmıştım sanki hiç okumaya değmezmis gibi sessiz kalmışti onun için artık yazmamayi tercih ediyorum
Mesajda bir sorun olduğunu düşünmüyorum. Yazmamayi tercih etmek yerine kıymet bilecek birine yazmayı tercih etmek daha doğru olanı... Hislerine ve yazmaya küsme..🌸
Ne demek 🌸
Gecelerime güneş gibi doğdun dicem de çok klasik yahu. Özledim özledim yollarını gözledim pepenin şarkısını atardım ben olsam
Bro bebee şarkısı atmak nedir kıza ya djdhddh
Dur kız kafam karıştı kıza mı atıcan sevdiğin erkeke mi
Yav mavili hesapla soruyu soruyorum sjdjdhd gorsele erkekmiş gibi detay yazıyorum daha ne yapayım ben 😂 bir gün işime yarar diye de soru başlığını "yengenize nasıl bir günaydın mesajı atsam" demedim sjdhdhd
Kafa mı kaldı abi bende o zaman kurtlar vadisinden güzel bi söze denk getir zamanını at şu bölüm şu sahne izle diyip kızlar bunlara düşüyor
Ahahaha renkler sorular birbirine karıştı ajshdhd aman neyse ya bu haliyle cevaplasınlar bir beyefendiye yazılacak gibi
chvjcfhgv dediğim gibi yapabilirsin ama çünkü harbiden insanların hoşuna giden bir detay filmin en güzel yerinde aklıma sen geldin demek gibi
Yaaa aklıma çok güzel bir şey geldiiiiğ, teşekkür ederiiiim 😄💖
Al hançeri vur sineme al kanlara boyansın, fazla derine vurma çünkü orada sen varsın.
Böyle dersem soğuturum 😂😂😂
Niye çok aşk dolu söz
Biraz fazla 2012 Facebook gibi 😂
Sevgi sözlerinin tarihi olmaz
IBAN at😂 benim için yeterince vurucu olur
Yok benim manita paraya önem veren kızlardan değil 😌
Paralarım feda olsun manitaya doğru 😃
''Güzelim, kaşına gözüne 10 tane adam ölür haa :D'' :D :D
😂😂😂
Kendi ellerimle çizmiştim resmini sen yokken avutmuştum kendimi ama siman siliniyor hafızamdan, aklım yokluğunu kabullenmeye başladı. Kalbim izin vermiyor seni unutmama gel birlikte çizim resmimizi, yan yana mutlu olalım.
Uyan güzel aç gözünü söyleyip ses kaydı atıyorum 🤭🤭🤭🤭
Bu da çok iyii😂
İçinden geleni yaz eminim buradakilerden daha iyi ve içen olur
içten*
🌸🌸
Nasıl böyle seviliyorsunuz ya çok kıskandım sizi 🥲
Yaaa 😄 Olur yahu, sever de sevilir de insan... Maksat ikisinin de güzel olanına denk gelmek. 🌸
Seni bulmaktan önce aramak isterim,
Seni sevmekten önce anlamak isterim,
Seni bir yaşam boyu bitirmek değil de
Sana hep, hep yeniden başlamak isterim.
ÖZDEMİR ASAF
Çok güzel ya...
Uyumadan önce sen uyandıktan sonra yine sen varsın aklımda
Veya. Gece yol gösteren ayım gündüz ısıtan güneşim
İlk mesaj olacağından eminsin yani
İlk mesaj değil 😂
Sabahları uyanma sebebim günaydın..
Buna her kız düşer ama bana orijinal bir cümle lazım 😂
Ayağınızı yerden kesecek bir beyefendi bulursanız düşersiniz bir gün. Görüş için teşekkürler...😃
Farklı olmalı sıradansa cevap vermem
Önemli olan kişidir
Şahsi bir mesele..
Bize gel ev boş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?