Bir ilişkinin çıkmaza girdiği an senin için hangi andır?

Tekrara başladığı andir.. ne zamanlı aynı sorunlar sürekli gündeme gelmeye başlar işte o zaman ilişki kangrene dönüşüyor."konuşarak her şey çözülür" dünyanın belkide en temelsiz cümlesidir. iletişim herşeyi çözmez , çözemez.. bazen yaşadığın sorunlar üzerine saatlerce de konuşsan ertesi gün aynı mevzudan kavga ederken bulabiliyorsan kendini...

Bir ilişkinin çıkmaza girdiği an senin için hangi andır?
Cevapla