Nişanlıktan önce bir şey demedi Ama şimdi şimdi farkı çıktı Şal takmış halim ile mesaj attım “Bu sana çok yakışıyor neden böyle giymiyorsun dışarı da” dedi Ben biraz orta boyda bir eşarp giyorum bol olacak şekilde Bende dedim ki: “Ben böyle alıştım ve böyle rahattım dedim” Ben istesemde değiştirmezsin mi dedi? Bende “hayır” dedim İkinci defa konu açılışı bunu Belki beğenmiyor ama başta bir şey demedi şeye niye şimdi diyor Nasıl olsa birlikteyiz istedim olur düşüncesinede mi? 🌸🤍☺️
Güncellemeler
+1 yıl
Yaklaşık 6 aylık nişanlıyız
Nişanlıkta/Evlilikte istendiği diye kılık kıyafeti değiştiri misiniz?
Nişanlılıkta bu kadar karışıyorsa evlenince daha çok karışır. Ama çoğu erkek öyledir. Sevdiği kadını başka erkeklerin güzel görmesini istemez ve kapatmaya çalışır. Üslûp önemli eğer düzgün bir üslupla söylerse yumuşar ve bazı şeylere daha çok dikkat ederim. Ayrıca ciddi bir yoldasınız bu yolda gerçek yüzler ortaya çıkar. Sadece sevgiliyken insanlar kendilerini gizleyebiliyor