
Bazı erkekler var resmen bunun gibi ama bissürü sevgilileri var sizce bunun sebebi ne ve bu sadece türkiyede var türkiyede bu tip erkeklerin bile Sevgilisi oluyor sizce neden yakışıklı olup asosyal olan biri her türlü yanlız kalıyor nerde fırlama var o kazanıyor tipsiz olsa bile sizce neden?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Kadınlar duyduklarına, erkekler gördüklerine düşüyor genelde. Kadınlardan görsel odaklı olan daha az diye boşuna demiyoruz. Ha daha önce bir erkeğin kalbine bakmıştır ama ona rağmen kalbi kırılmıştır bir kadının. O zaman bir sonraki sevgilisinde o kadar duygusal düşünmeyip de fiziğe göre seçtiği olabilir kadının. Ama kalbine cok fazla duvar örmemiş çoğu kadın için görsellik o kadar da ön planda değil. Çok yakısıklı olmasın, orta halli olsun ama ruhuma hitap etsin der çoğu kadın. Sen ne bakıyorsun kızların 1.90 boy takıntısına ya da geniş omuz istemelerine? Sizin ince bel istemeniz gibi bir şey. Daha önceki erkekler de sadece karaktere bakmış ama istediğini gene bulamayınca bari beğendiğim olsun algısına girmiş kadındır. Ben bunları kafamdan uydurmuyorum. Araştırabilirsin de istersen. Erkekler daha çok görsel odaklıdır.
Bazı erkeklerde Yakışıklı olmalarına rağmen yanlız ama
E tamam işte 🙂
Tekrar okursan anlayacaksın.
Aşkı kalpten yaşamak yaşatmak çok farklı bişey. Aldığımız bütün hediyelerin nasıl orjinali insana içten ve kaliteli geliyorsa Buda ona benzer. Güzellik imajla tarzla bakımla kazanılabilecek bir şey ama kalpteki kaliteyi asla değiştiremezsin özünle birliktelik kurmak hayatta çok sağlam bir bütünlük kazanır ve hayat boyu sorun ve yalnızlık yaşamazsın. Sadece dış görünüşle bir ilişki kurmak sonunda hüzün ve ayrılık getirir erkekte kızda bunu yapmamalı
Kesinlikle 🙂
@soneryurt07
Bir kişiyi tercih etmek istemiyosa herkesin olur o kadar sevgilisi. Bu biraz karakter meselesidir. Bunun inan bana çirkinlik veya güzellikle alakası yok.
Sevgili işlerinin tiple alakası yokmu ama ekşi sözlük gibi platformlarda genelde tiple alakalı diyorlar
Bu biraz birbirini sevmeye bakar. Zaten sevince dünyanın en güzel kadını senin eşin olur. Ekşi sözlüğe bakma sen orası burdan beter.
Tipsiz de olsak bizim de kalbimiz var, yakıştı mı bu soru?