Sizce ben çok mu kıskancım anlamıyorum lütfen yardımcı olur musunuz?

Eşimin eski iş yerinden bir kız ark var kız nişanlı bir keresinde konuşmuşlardı eşim kızı iş için aramıştı şimdi de ara da konuşuyorlar iş üzerine bende geçen sene konulmasını istemediğimi söylemiştim kız laubali biraz neyse kızın kardeşi de iş güvenliği uzmanı kızda öyle eşimin telefonuna baktım kızın erkek kardeşi ile foto çekilip kıza atmış kızda aa nerde buluştunuz yazmış eşimde camiye gitmiştim orada karşılaştık yazmış gülmüş o da Allah kabul etsin yazmış sizce bu fotoğrafa gerek var mı eşimin bu samimi tavrı beni yoruyor içinde art niyet yok buna eminim ama bu fotoğraf neden atılıyor ki abartıyor muyum yahuu uyanınca soracağım

Sizce ben çok mu kıskancım anlamıyorum lütfen yardımcı olur musunuz?
Cevapla