Sevgilim hiç kendini haksız bulmuyor, gerçekten büyütüyor muyum?

Aramız yeni yeni düzelirken gün boyu mesajlaşamadık aradı konu evliliğe geldi o çok istiyor sürekli aileler tanışsın bayramdan sonra diye ısrarcı ben onun istediği gibi konuşmadığım için (gelin tanışalım gibi) birden ya tamam benim işim var yaptı ne işin var diyorum oyun oynuycam diyor bu mu iş diyorum birden bağırmaya başladı işim var kapatıyorum müsait değilim diye, kime bağırıyorsun diyorum müsait değilim diyor canım sonsuza kadar oyna diyip kapattım. Hayır hadsizlik kimse kimseye bağıramaz üstelik karşındaki 2yıllık sevgilin sonra bende ipler koptu sildim numarasını mesaj attım bir güzel. Attığım mesaja canım, sevgilim, aşkım gibi tek kelimeler yazıyor ne bir özür ne bir affet sonra ben geri adım atmayınca yok yazıkar olsun büyütüyorsun numaramı geri ekleme falan yazmış bende öyle yapcam dedim.

Gerçekten büyütüyor muyum?

Sevgilim hiç kendini haksız bulmuyor, gerçekten büyütüyor muyum?
Cevapla