Aramız yeni yeni düzelirken gün boyu mesajlaşamadık aradı konu evliliğe geldi o çok istiyor sürekli aileler tanışsın bayramdan sonra diye ısrarcı ben onun istediği gibi konuşmadığım için (gelin tanışalım gibi) birden ya tamam benim işim var yaptı ne işin var diyorum oyun oynuycam diyor bu mu iş diyorum birden bağırmaya başladı işim var kapatıyorum müsait değilim diye, kime bağırıyorsun diyorum müsait değilim diyor canım sonsuza kadar oyna diyip kapattım. Hayır hadsizlik kimse kimseye bağıramaz üstelik karşındaki 2yıllık sevgilin sonra bende ipler koptu sildim numarasını mesaj attım bir güzel. Attığım mesaja canım, sevgilim, aşkım gibi tek kelimeler yazıyor ne bir özür ne bir affet sonra ben geri adım atmayınca yok yazıkar olsun büyütüyorsun numaramı geri ekleme falan yazmış bende öyle yapcam dedim.
Gerçekten büyütüyor muyum?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
şimdi toksik bi karakter istediği olmayınca tavır trip yapıyor demek ki ve sende öylesin biraz aşırı öfkeyle harkeet etmişsin.. bende öfkeliyim böyle.
Valla toksikleşmeye başladı sırf bu evlilik derdi için değişik birisine dönüştü bende bana bağırınca hiç sindiremem yani yıkar geçerim
ve küsen erkek çekilmezzz
Daha fazla sevgini göstermeyi dene...
🌹
Nasıl yani ben az mı sevgi gösteriyorum
Biraz soğuk davran peşinden kossun ayaklarını öpsün gerekirse zaten seni gerçekten istiyorsa mücadele eder
Uzak dur
Niye
Haksızlığını kabul etmeyen insan yorar
Yoruyor gerçekten hep Bi kavga
En en en en en nefret ettiğim tip
+500 valla anlık soğudum geliyorlar bana da çekemiyorum artık hayır ergen desen ergen de değil
Benim eski manita da öyleydi, 1000 kere kavga ettiysek 1 kere olsun haklı çıkamadım. Sonra skrm senin belanı dedim ayrıldım, inan hiçte özlemiyorum. Düşündükçe içim kin doluyor o kadar dolmuşum. şu an evlenmiş 1 çocuğu falan var. Yorar bu tipler insanı
Şimdi özür dilediği oluyor hakkını yemeyeyim biz çok tartışıyoruz bir de uzak mezafedeyiz o da evliliği bu yüzden daha çok istiyor bu da beni yoruyor valla
Daha fazla yorulmadan iyi kötü sonuçlandırın
abla adam seni zerre önemsemiyor
Niye evlenmek istiyor bunun için sürekli küsüyor
s*KS
Onun yapmak istedikten sonra evlenmeden de yapar (benimle yapamaz) kendisi yakışıklı bakımlı zengin birisi kızların aradığı kan
seven sevdiğine bagırmaya kıyamaz
adam sana bagırıyor, dinlemiyor demek ki sevmiyor
Evet kıyamaz kıymamalı haklısın
vur kıçına tekmeyi
Hahshs
Acısını çekecek misin benle. Aileme de söylemiştim 🤦🏻♀️
valla ben yalnız kurdum. ve hiçte bir kızdan dolayı acı falan çekmedim
bazen tercihlerimiz, ölüm fermanımız olabiliyor