Arkadaşlar durumu biraz uzun açıklayacağım umarım okuyup anlayıp güzel fikirler sunarsınız, 25 yaşındayım ve çok fazla ilişki kuran bi insan olmadım toplam 2 ilişkim oldu son ilişkim 4 sene önce bitmiş olan 3 yıllık bi ilişkiydi ve ihanete uğradım sonrasında ise kadınlara genel olarak küstüm ve sevgi besleyemedim.
Geçtiğimiz sene iş yerinde tanışmış olduğum bi arkadaşıma karşı kısa bi süre içinde sevgi beslediğimi hissettim arkadaşım olarak gördüğüm için bu duygulara çok yoğun kapılmak istemedim çünkü kaybetmek istemedim ve bunu ona karşı hiç dile getirmedim ama dolaylı bi şekilde öğrendi kendisi ama ikimizde bu konuyu hiç açmadık üstü kapandı gitti , psikolojik olarak bende kendimi böyle bi sevgi beslemediğimi düşünmeye ittim ve hemen çıktım o düşünceden.
Bir gün bahsettiğim bu arkadaşımın doğum günü kutlaması oldu ve arkadaşımın arkadaşlarıyla tanıştım 2 yakın arkadaşı ile sonrasını az çok tahmin edebiliyorsunuz maalesef duygusal bi boşluğa düşüp bu arkadaşımın yakın bir arkadaşıyla bi ilişki durumum oldu (sevgili anlamında). Sorarsanız dostlarım bi sevgin varmıydı diye hayır yoktu sadece kızın yakın ve samimi yaklaşımları vardı uzun bi süre hayatımda kimse olmadığı için hoşuma gitmişti bu ilgi galiba ve kendimi denemek istedim tekrar bi ilişki yürütebilirmeyim diye görmek istedim ve maalesef bi ilişkiye hazır olmadığımı gördüm anladım ve bu durumu kıza anlattım 3 hafta süren bi ilişkiyi bitirdim bu şekilde (arkadaşımın yakın arkadaşıyla) tabi yankısı büyük oldu bu olayların üstünden 4/5 ay geçtikten sonra ilk başta bahsettiğim arkadaşımla arkadaşlığımız normal iş düzeyinde devam ediyor gülüyoruz eğleniyoruz ve ben yine aynı duyguları yaşamaya başladım ama bu sefer normal bi şekilde değil yoğun bi şekilde istemsizce elimde olmadan uzak durmak istiyorum olamıyorum psikolojik diyorum kopamıyorum kızı görmeden bir gün geçirsem kahroluyorum. Tabi belli etmek istemiyorum umarım başarabiliyorumdur ama zannetmiyorum.
Geçtiğimiz aylarda işi bıraktım bu sayede de unuturum dedim maalesef yine olmadı haftada 2 gün 3 gün ziyaret etmeye başladım. 2 ay sonrasında yine aynı sektörde işe başladım yine gözümün önündeydi ama mesafe olarak uzaktım gözümün önünde değildi. Taki bu haftaya kadar kızın yeri değişti ve tam olarak benim olduğum yere geldi Allahım dedim bu nasıl bi şansızlık şimdi sürekli yanımda sürekli gözümün önünde sürekli karşımda ve ben yarım saat görmesem onu özlüyorum kahroluyorum ve sevgim inanılmaz büyük ne yapacam bilmiyorum açılsam kabul etmeyecek biliyorum ki bunu ona söylemek istemiyorum yakın arkadaşı ile bi ilişkim olmuş karakterime yakıştıramıyorum kendime konduramıyorum, aynı şekilde onun gözünde küçük düşmek istemiyorum.
Arkadaşlarım ya işi bırakacam ya komple muhabbetimi bitirecem ya da bakıp acı çekmeye devam edecem ben ne yapacağım siz söyleyin kolay seven sevince kolay vazgecen biri değilim kafayı yiyecem yardımcı olun bana geceleri uyuyamıyorum her dakika watsaptan onu izliyorum her dakika konuşmak istiyorum of of
Geçtiğimiz sene iş yerinde tanışmış olduğum bi arkadaşıma karşı kısa bi süre içinde sevgi beslediğimi hissettim arkadaşım olarak gördüğüm için bu duygulara çok yoğun kapılmak istemedim çünkü kaybetmek istemedim ve bunu ona karşı hiç dile getirmedim ama dolaylı bi şekilde öğrendi kendisi ama ikimizde bu konuyu hiç açmadık üstü kapandı gitti , psikolojik olarak bende kendimi böyle bi sevgi beslemediğimi düşünmeye ittim ve hemen çıktım o düşünceden.
Bir gün bahsettiğim bu arkadaşımın doğum günü kutlaması oldu ve arkadaşımın arkadaşlarıyla tanıştım 2 yakın arkadaşı ile sonrasını az çok tahmin edebiliyorsunuz maalesef duygusal bi boşluğa düşüp bu arkadaşımın yakın bir arkadaşıyla bi ilişki durumum oldu (sevgili anlamında). Sorarsanız dostlarım bi sevgin varmıydı diye hayır yoktu sadece kızın yakın ve samimi yaklaşımları vardı uzun bi süre hayatımda kimse olmadığı için hoşuma gitmişti bu ilgi galiba ve kendimi denemek istedim tekrar bi ilişki yürütebilirmeyim diye görmek istedim ve maalesef bi ilişkiye hazır olmadığımı gördüm anladım ve bu durumu kıza anlattım 3 hafta süren bi ilişkiyi bitirdim bu şekilde (arkadaşımın yakın arkadaşıyla) tabi yankısı büyük oldu bu olayların üstünden 4/5 ay geçtikten sonra ilk başta bahsettiğim arkadaşımla arkadaşlığımız normal iş düzeyinde devam ediyor gülüyoruz eğleniyoruz ve ben yine aynı duyguları yaşamaya başladım ama bu sefer normal bi şekilde değil yoğun bi şekilde istemsizce elimde olmadan uzak durmak istiyorum olamıyorum psikolojik diyorum kopamıyorum kızı görmeden bir gün geçirsem kahroluyorum. Tabi belli etmek istemiyorum umarım başarabiliyorumdur ama zannetmiyorum.
Geçtiğimiz aylarda işi bıraktım bu sayede de unuturum dedim maalesef yine olmadı haftada 2 gün 3 gün ziyaret etmeye başladım. 2 ay sonrasında yine aynı sektörde işe başladım yine gözümün önündeydi ama mesafe olarak uzaktım gözümün önünde değildi. Taki bu haftaya kadar kızın yeri değişti ve tam olarak benim olduğum yere geldi Allahım dedim bu nasıl bi şansızlık şimdi sürekli yanımda sürekli gözümün önünde sürekli karşımda ve ben yarım saat görmesem onu özlüyorum kahroluyorum ve sevgim inanılmaz büyük ne yapacam bilmiyorum açılsam kabul etmeyecek biliyorum ki bunu ona söylemek istemiyorum yakın arkadaşı ile bi ilişkim olmuş karakterime yakıştıramıyorum kendime konduramıyorum, aynı şekilde onun gözünde küçük düşmek istemiyorum.
Arkadaşlarım ya işi bırakacam ya komple muhabbetimi bitirecem ya da bakıp acı çekmeye devam edecem ben ne yapacağım siz söyleyin kolay seven sevince kolay vazgecen biri değilim kafayı yiyecem yardımcı olun bana geceleri uyuyamıyorum her dakika watsaptan onu izliyorum her dakika konuşmak istiyorum of of
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Selam.
Üşenmeden okudum.
Neyse. Bak şimdi dediğin gibi kızın arkadaşıyla birlikte olmuşsun ve dediğin gibi sen kızın sana verdiği ilgiyi sevmişsın, bide güzelse çekici bulmuşsundur.
Ama madem kızı seviyordun nasıl kızın arkadaşı ile ilişkiliye girebilirsin? Aklın şu an ki bahsettiğin/sevdiğim kızda olsaydı kızın kankası ile olmazdın. Bu bir gerçek. Öyle şey olmaz, kendine gel. Şacma sapan, kimse seni bu şekilde ciddiye almaz, güvenmez. Deynin kalbini kontrol edecek kalbin beynini kontrol etmeyecek. Duygularınla değil mantığınla yürüyecektin.
İlişkiyi kadınları felan düşünme önce duygularını anla ve kendini geliştir
sevdigin kızla şansın yok. Böyle olmaz yani, ergenlikten ciktın mı bilmem ama bu duygularını felan düzene sokmalısın.
Aynı yerde çalışarak kızı unutamazsın ve durumuna ç üzüldüm çok zor.
Sen işini değiştir, kızla konuşma arkadaş olamazsınız ztn seviyorsun çünkü. ya da dürüst olacaksın kızı karşına alcaksın ve hepsini anlatacaksın ama ben o kiz olsam senle olmazdım çünkü kankamla olmuşun.
Sen işini değiştir, kızla muhabbetini kes, whatsapp ya da başka yerlerden kızı sil. Belki sorar hayırdır niye sildin diye sende söylersin. Aslında seni seviyordum, kafam karıştı, kimse bana ilgi vermedi o yüzden yanlışlıkla kiz ilgi veriyor diye bende onu seviyorum sandım, ama fark ettim ki ilgiyi seviyormuşsun, seni sildim heryerden çünkü aklımdan çıkmıyorsun, sana aşkımı söylesem kabul etmezsın sonuçta kankanla oldum ve seni hep işte görüyorum, whatsapda çevrim içimmisin diye bakiyorum, ve kafayı yiyorum, yani mental sağlığa dikkat etme amaçlı.
Ztn ondan sonra kız belki bir şans verebilir.
Öncelikle vaktini ayırıp okuduğun için teşekkür ediyorum bende tamamen seninle aynı fikirdeyim ortada bi yanlış var üstünü örtemem hiç bir şekilde keşke olmasaydı bu yanlış ama insan işte sonunu bilemez ki hiçbir zaman ah ah biraz daha acımı içimde yaşayacam belli ki sonrası dediğin yol kaçmak olacak, kesinlikle ben kızın yerinde olsam bende kabul etmem hak verir anlarım yani şimdi de benim gerçekleri anlamam lazım galiba
Allah yardımcın olsun:) zor senin için
Sevmek can yakıcı beden eritici. Allah yardımcımız olsun diyelim bizde. Çok teşekkür ediyorum yorumun için
Bugün baya düşündüm Sanırım muhabbetimi bitiremeyecem canım olur arkadaşım sonuçta hayatımdan komple çıkarmak yerine iş dışındaki tüm muhabbetimi kesecem, unutana kadar sevgisi içimde azalana kadar sabırla bekleyecem artık